DB ruitje CBR600F (PC31)

Spykes

MF veteraan
9 feb 2003
7.706
86
Tilburg
Voor de CBR600F PC31 ('95-'98) een dubble bubble (of hoe je het ook noemen wilt) ruitje.

Het is een MDI sportruitje. Ik ga er het originele ruitje weer op zetten omdat ik andere clip-ons ga monteren.

Mag weg voor de vaste prijs van €35 (eventuele verzendkosten voor eigen rekening).



full
 
Laatst bewerkt:
Heb je nog meer fotos max? Waarom er al zo snel weer af gehaald?


Meer heb ik er helaas niet van. Waarom al weer ervan af? Omdat ik nogal wispelturig ben :P Nee zonder gein, deze is doorzichtig en ik had liever een donkere/zwarte. Die heb ik nu ook thuis liggen maar omdat de motor te koop staat zet ik die er ook niet meer op.
 
Meer heb ik er helaas niet van. Waarom al weer ervan af? Omdat ik nogal wispelturig ben :P Nee zonder gein, deze is doorzichtig en ik had liever een donkere/zwarte. Die heb ik nu ook thuis liggen maar omdat de motor te koop staat zet ik die er ook niet meer op.


Correctie: ik heb er nog wel eentje maar die is met een telefoon genomen.

full
 
gratis kick omdat je zo'n mooie kleurstelling hebt

ben overigens al voorzien van een kuipruitje, succes ;)
 
vanwege de vermelding dat ik er nog iets aan moet rommelen om hem pas te krijgen, en omdat ik hem niet in het echt kan zien kwa krassen.

Wil ik er 20 euro inclusief verzenden voor geven, en helaas voor jouw echt niet meer.

Hij staat al even te koop, dus mocht je ervanaf willen hoor ik het wel.

Mocht je nog even willen wachten is ook goed, over 2 weken wil ik hem voor die rpijs ook nog wel overnemen.

GR......
 
Bedankt voor je aanbod maar helaas, de verzendkosten ga ik er voor €20 echt niet inclusief indoen, dan hang ik hem nog liever aan de muur voor decoratie of zet ik de kapjes aan de binnenkant er niet in.

Voor €20 kan, maar dan excl. verzenden, ook nog over twee weken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan