Lester gietwielen voor BMW R /6 /7

halflive

MF fossiel
Donateur
9 apr 2004
35.085
9.304
Purmerend
Ik ga mijn tweekleps boxer ombouwen voor zijspangebruik en heb niets meer aan de grote wielen. Het zijn Lester gietwielen die in de jaren '70 een hele stoere tuning waren.

normal_1977-Lester-Wheel-BMW.jpg


Ik zou de trommel uit het achterwiel kunnen gebruiken, maar dan moet ik het wiel verzagen, dat is wel zonde.

Vandaar dat ik ze aanbied. Inruil van een 15" achterwiel of een (spaakwiel met) remtrommel is mogelijk.

full


De wielen zijn zonder schijven en banden, die kan ik zelf weer gebruiken.

full


Prijsidee? ik denk aan 150 euro voor het stel.
 
Ik zal even aan een vriend van me vragen, die heeft dan eventueel ook wel een 16" gespaakt achterwiel als inruil dacht ik.
 
Niet veel animo voor deze wielen kennelijk, misschien dat een schopje helpt. Ze kunnen altijd nog naar Marktplaats.
 
Ik heb hem gemaild maar nog niks terug gehoord.
Jammer, het was wel netjes geweest als hij je even teruggemaild had. Maar misschien komt dat nog. De wielen hebben geen haast, totdat ineens iemand de hoofdprijs bied. Voordat ik ze ga verzagen gaan ze eerst een maandje op Marktplaats.
 
Hij heeft even gebeld vanavond, en hij laat het maar even voorbij gaan, hij vind ze wel mooi maar heeft op het moment geen motor waar hij ze in wil hebben.
succes met de verkoop, er is vast wel iemand die een setje wil hebben denk ik.
 
Hij heeft even gebeld vanavond, en hij laat het maar even voorbij gaan, hij vind ze wel mooi maar heeft op het moment geen motor waar hij ze in wil hebben.
succes met de verkoop, er is vast wel iemand die een setje wil hebben denk ik.

Dankje, het gaat ook wel goedkomen. Overal is een liefhebber voor.
 
Kun je mij vertellen wat de steek en het aantal gaats van de voorvelg is?
Ik heb wel interesse alleen zou ik ze op een andere motor willen gebruiken...

Bedankt alvast. Groet
 
Terug
Bovenaan Onderaan