Suzuki GSX 1340 B-King Deel 2 ; B the KING of the road!

Even terug komen op de banden.

ik ben laats gaan rijden in Rotterdam (mooie rit jpjp) daar was een forum lid van de HCH die had een achterband van 180 erop liggen op zijn B-king het was mij niet opgevallen en zijn motor stond precies langs de mijne, ik heb een 200 band en hij een 180 band, Mij was het alleen opgevallen omdat er iemand anders een opmerking over gemaakt heeft. ik had het niet gezien

Ik heb trouwen wel een keuze gemaakt voor een band het wordt de Pirelli angel GT met achter een 190/55. dit omdat ik een niet al te zachte band wil en hij kam als beste uit de motoplus bande vergelijk nu maar hopen dat ik de goede keuze heb gemaakt. maar dan ben ikl wel van die K*T banden af.
 
Ben benieuwd want dan neem ik hem ook
Binnen kort ers ff een achter band
 
@JPJP

De combi wordt Pirelli GT achter (voor de kilometers hij iheeft een net wat hardere rubber )en de Pirelli st voor (voor de grip) de combinatie voor de B king nu maar hopen dat het ook rijdt maar daar ben ik niet bang voor

Zaterdag monteren
 
Laatst bewerkt:
Even terug komen op de banden.

ik ben laats gaan rijden in Rotterdam (mooie rit jpjp) daar was een forum lid van de HCH die had een achterband van 180 erop liggen op zijn B-king het was mij niet opgevallen en zijn motor stond precies langs de mijne, ik heb een 200 band en hij een 180 band, Mij was het alleen opgevallen omdat er iemand anders een opmerking over gemaakt heeft. ik had het niet gezien

Ik heb trouwen wel een keuze gemaakt voor een band het wordt de Pirelli angel GT met achter een 190/55. dit omdat ik een niet al te zachte band wil en hij kam als beste uit de motoplus bande vergelijk nu maar hopen dat ik de goede keuze heb gemaakt. maar dan ben ikl wel van die K*T banden af.

die pirelli's worden waarschijnlijk ook mijn volgende band. Misschien de ST versie.
Heb onlangs de S20 van Bridgestone onder een VFR gezien. Stond ook naast mijn b-king. Zag meteen dat het een 190'er was. Bij hem lagen ze er al 5500 km op en nog weinig slijtage te zien :(
Veel plezier met je nieuwe banden!

Groet, Edwin
 
32cc36bbb9ecf99781add8a350eda717.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hallo mede Bking rijders. Sinds twee dagen ben ik in het bezit van een Bking uit 2008.
Nu wil ik zo snel mogelijk de X-tre monteren. Net al even gekeken hoe alles zit.
Mijn vraag is nu hoe kom ik bij de witte stekker ? Heb geprobeerd zijpaneel te verwijderen.
1 schroef verwijderd (zie er maar 1) maar nu blijkt hij toch ergens in het midden te klemmen.
Durf niet doortetrekken want krak en het is stuk. Kan iemand mij vertellen dat kapje te verwijderen om bij de witte stekker te komen ?

En heeft er iemand ervaring met de power trip p1-X voor de two brothers demper? Wil die namelijk gaan bestellen want vind het geluid nu iets te hard.

Hoor graag alvast bedankt !
 
@bking72

een kleine opmerking over de x-tre hou wel in de gaten dat je motor hierdoor veel meer gaat verbruiken dat was bij mij het geval en bij medere ik heb bij mij deze weer verwijderden bij een forum lid bij hch bleek de motor niet harder te rijden ook ik heb dit ondervonden.

zonder afstellen was de top 265km op de teller dat was het zelfde als zonder de x-tre ik vind (maar dat is mijn mening) een onding veel beloven maar niet de resultaten die ik had verwacht. ik ben bij tovani geweest en dan zijn echt alle restrikties weg en de co2 meting uitgeschakeld. daar haalde ik echt resultaten nu heb ik het zelfde vermogen als en hayabusa. op de bank dan wel gemeten. in werkelijkheid verlies ik het toch van die mannen. erodimatica.
veel sterkte met het inbouwen van de xtre.

een tip koppel jou x-tre aan jou verlichting bij het zekerings kastje net voor de ecu dat ding wat je los moet halen om bij de bedrading van de stekker te komen motor uit apparaat uit wel zo goed voor het apparaat.

ik hoop dat je er iets aan het

ps volg de aaamwijsingen van jpjp dan kan

@Jeroen hoe krijg jij het voor elkaar om een tijd van plaatsing van jou bericht al op een tijd te hebben als die tijd nog niet is geweest het berichd is geplaatst om 18.42 en jij antwoord om 00.17 terwij het nu 21.48 is knap.
 
Laatst bewerkt:
Heb vandaag ff een k&n filter besteld half augustus moet hij voor een groote beurt
Daar naa nieuwe veren voor en achter en nog wat klijn spul en volgens jaar naar ruud
 
Mensen die denken dat een motor meer veel PK winst krijgt door een x-tre en powercommander te monteren kunnen beter naar de Efteling gaan :z

Een x-tre is een sprookje :P .

Een powercommander dan zal je motor net wel wat beter afgesteld kunnen worden waardoor je een power boost krijgt.De PK winst is slechts gering de winst zal toch merendeel gaan zitten in de vakman die je motor afstelt. ;)

En dat hij de zaak niet fopt met de bank zelf.

}) btw...ik heb ook een PC111 erop zitten heb minder PK-NM als met de Yoshi Box Hoegee mapping en toch gaat sneller en voelt rete brute aan.
 
@jeroen mischien iets voor volgend jaar 2fast wil zijn b king aflaten stellen bij ruud mischien dat wij met zij drieen daar naar toe rijden? kunnen wij er meteen een route aan hangen? ik ga dan puur voor de gezelligheid en als er medere mee willen het is echt gezellig bij ruud hij heeft zelfs een drumstel staan voor als je een beetje muzikaal bent?

Ruud en Ria zij echt gastvrij
 
Zo een tijd geleden maar wel nog steeds meegelezen .... heb al een tijd geen Bking meer maar heb nog wel een tankhoes van bagster liggen en hele mooie ABM synto handles voor de King mocht er iemand interesse hebben stuur ff een PB .......
 
Terug
Bovenaan Onderaan