Suzuki GSX 1340 B-King Deel 2 ; B the KING of the road!

10 augustus hebben we een BBQ met de club, ook gezellig, dus geen ritje voor de stichting dit keer.

.btw, ik merk wel degelijk verschil met de TRE, top ligt ook behoorlijk hoger omdat de begrenzer weg is.
 
@panmars

je merkt ook wel verschil maar de begrensers in de 2,3, en 5 versnelling zijn niet weg hij doet niet wat ze beloven
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal,

as donderdag ga ik mijn (nieuwe) B king xtreme ophalen, ik heb nieuwe tussen haakjes staan omdat zoals jullie allemaal wel weten hij al een paar jaar niet meer ingevoerd of gemaakt wordt. Maar hij krijgt een kenteken van 08-2013 met 0 km.

Ik heb er niet op proef gereden, maar hoop en verwacht dat hij me prima gaat bevallen, heb er een PUIG (zwart) ruitje op laten zetten, misschien helpt het me iets meer uit de wind te houden.
Hiervoor heb ik een honda vfr 1200 gereden maar werd gek van die cardan wisselen, verder een goede motor maar miste toch het woeste uiterlijk hetgeen in mijn ogen de B king wel heeft.

Reactie over mijn eerste rit zal ik hier neer schrijven, verder hoop ik dat ik hier nog e.e.a. kan leren van jullie over de B king.

groet,
Ger
 
Als je vin dat er teveel geluid in de helm komt moet je eens rijden zonder Ping ruitje. scheelt enorm ik heb hem ook wel uit de wind meer niet uit het geluid?

Veel plezier met de B-king en maak de eifel niet onveiliger. :W
 
Laatst bewerkt:
@Ger1957

Nog steeds niet gereden op de B-king??

p.s. voor de leifhebbers heb ik nog een X-tre te koop heeft er maar een week onder gezeten.
 
Hoi,

Nou de eerste km zitten erop, ben er zeer tevreden over, echt de king of the road. Ben h'm nou aan het inrijden, dus kom nog niet hoger dan 4 a 5000 toeren maar dan merk je al dat er veel potentie in het blok zit. a.s vrijdag gaan we een weekendje naar Am tunnel. Kijken hoe ie de bochtjes pakt maar daar heb ik alle vertrouwen in. DB killer uit de Bodis uitlaat gehaald maar eerlijk gezegd vond ik het niet veel toevoegen dus het spul maar weer terug gezet. Nu werdt mij HKS kettingspray aanbevolen, voorheen altijd s100 gebruikt, iemand hier ervaring mee?

Na een paar honderd km kan ik alleen maar zeggen, een super fiets!!!!!!!!!!!!!!!

Groet,
Ger
 
@ger1957

Ik zou het ruitje niet willen missen ideale plek voor de navigatie voor de ketting aangezien dat jou ketting nog nieuw is, ik gebruik een osco daarmee bepaal jij zelf wanneer ik de ketting smeer ik vind het een ideaal smeersysteem kan het iedereen aanraden. wel mooi hebben wij denk ik de twee laatste zwarte B-king van Nederland. :Z

en de fiets rijd zeker super ik ben er ook helemaal weg van ik heb hem van april af ook nieuw. allen kenteken van af 2011 is toen besteld maar nooit afgenomen. ach heb ik ook een een keer geluk. :} :} :} :}

Ik denk dat wij elkaar nog wel een tegen komen zo ver wonen wij niet uit elkaar. :] :]

en kijk ook een bij Hyabusa club nederland (forum) staat ook genoeg over de B-King ;) O-)
 
Laatst bewerkt:
Zo motor grote burt gehad
En een K&N filter en nieuw voor bandje mpp3 ben benieuwd
 
Vorige week een grotere krukaspoelie gemonteerd. Van een beetje vertraging(78mm-80mm) naar iets overdrive(85-80) naar de supercharger. Je ziet er niks van, het verschil is des te groter. Een eindje voor de 7000 toeren gaat ie nu door de 200pk ahw. Alles onder de 4500rpm is ongeveer hetzelfde als het was en als origineel. je kan er dus heel normaal mee rijden.
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan