Hypermotard onderdelen

Floxie

MF'er
24 aug 2008
47
0
Gent
Bij deze verkoop ik enkele Hypermotard body parts.

Nieuwprijzen
1. Ducati OEM REAR HAND.COV.*WHITE*796HYM/10 = 125.60$ = +-95 euro
2. Ducati OEM LH FAIRING *WHITE* 796HYM/10 = 427.34$ = +-320 euro
3. Ducati OEM RH FAIRING *WHITE* 796HYM/10 = 427.34$ = +-320 euro
4. Ducati OEM HEADL.FAIRING *BLACK* 796HYM/10 = 697.59$ = +-520 euro

Mijn prijzen
1. Ducati OEM REAR HAND.COV.*WHITE*796HYM/10 = 70 euro
2. Ducati OEM LH FAIRING *WHITE* 796HYM/10 = 240 euro
3. Ducati OEM RH FAIRING *WHITE* 796HYM/10 = 240 euro
4. Ducati OEM HEADL.FAIRING *BLACK* 796HYM/10 = 395 euro

Komt van onderstaande moto:
+-2500 km mee gereden en de stukken zijn nog steeds in hele goede staat. Er is dus niets mis met deze onderdelen! Geen krassen, geen barsten enz... Onderdelen worden verkocht wegens aankoop van rode body parts.

zijkantHM.jpg

voorkantHM.jpg


Ohja, alle stukken zijn onderling verwisselbaar tussen de Hypermotard modellen. Zijn namelijk allemaal dezelfde.
 
Laatst bewerkt:
Waarom laat je het niet gewoon overspuiten? Lijkt mij dat je voor het verschil 't makkelijk moet kunnen laten spuiten......
 
Wist dat deze vraag zou komen, maar niet echt eigenlijk.. Ik heb geinformeerd om m'n stukken te laten spuiten en dat kwam neer op 700 euro. Als ik mijn onderdelen kan ruilen of verkopen tegen een leuke prijs, dan moet ik misschien 300-350 euro betalen. Das eventjes de helft :)
 
Niemand die stukjes moet vervangen?


Ik heb ze zelf niet nodig ik heb geen HyperMotard. Heb er twee weken geleden wel op gereden. Wat een hondehok zeg.
Maar dat terzijde.

Ik heb wel een adresje waar je die deeltjes voor op z'n minst de helft minder kan laten spuiten. Moet je alleen zelf effe de nieuwe stickers bestellen als je die er terug op wil hebben. Eventueel demontage kan ook verzorgd worden.

Interresse? PM me effe.
 
Wist dat deze vraag zou komen, maar niet echt eigenlijk.. Ik heb geinformeerd om m'n stukken te laten spuiten en dat kwam neer op 700 euro. Als ik mijn onderdelen kan ruilen of verkopen tegen een leuke prijs, dan moet ik misschien 300-350 euro betalen. Das eventjes de helft :)
Duccie van het Ducati-topic is professioneel spuiter, misschien hem even een prijsje vragen.
Vind zelf persoonlijk wel erg veel geld voor die paar kappen te doen.

In ieder geval succes met verkoop of andere plannen :)
 
mijn spuiting van de hyper en volledige bestickering heeft 350€ gekost om die wit te laten spuiten en volledige martinin bestickering

dure spuiter daar pff
 
Bedankt allemaal, maar heb sinds enkele dagen al rode stukken in m'n bezit.

De witte staan dus vanaf nu officieel te koop :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan