Extravaganza White Hooker uitlaatdemper

MatthiasD

MF veteraan
3 dec 2003
2.685
0
Rutten
Zat op mijn GPZ900R gemonteerd..met een set homemade dB killers, werkte wel. Niet idioot veel herrie. Pastte alleen niet echt lekker wegens verloopstukjes etc.
Aansluitdiameter: 63mm
Lengte: +/- 58cm

Het liefste ruilen tegen een normale (ronde) demper met inwendig 69mm aansluiting of 65mm uitwendig.


M5110784.jpg


M5110785.jpg
 
Dat vermoedt ik ook, maar iemand vond t dus leuk om m op de GPZ te zetten (vorige eigenaar). Als je m graag onder je auto wil pleuren ook goed, doe maar een bod *O*
 
heb je een foto van hoe die gemonteerd zit ik heb totaal geen intresse maar ben wel erg benieuwd hoe het er uit ziet puur voor de lol

toch suc6 met de verkoop zal niet makkelijk worden (ook als ziet de demper er niet eens zo lelijk uit)
 
heb je een foto van hoe die gemonteerd zit ik heb totaal geen intresse maar ben wel erg benieuwd hoe het er uit ziet puur voor de lol

toch suc6 met de verkoop zal niet makkelijk worden (ook als ziet de demper er niet eens zo lelijk uit)


Eigenlijk wou ik deze foto niet publiceren, maar goed...

61990_130266817024364_100001231386462_202623_3245056_n.jpg


Ik denk dat ie beter geschikt zou zijn als underseat
 
Niet bepaald de subtielste uitlaat!? Hahaha.. Je zet hem waarschijnlijk beter op een auto-forum?
 
Nou ik heb zojuist mijn "wat de neuk" momentje van de dag gehad hoor...
Van welke halve heb je, je motor gekocht :?

Dit is toch niet te filmen _O- _O- _O-
 
welke debiel maakt nou zo iets ????

dit is echt de domste creatie op motor uitlaat gebeuren ooit denk ik (wat ik ooit gezien heb)
ach je je trekt in iedergeval de aandacht en je blijft lekker boven aan staan

knup hem onder je koekblik en hij komt beter tot z,n recht gok ik
toch veel suc6 er mee foto vergeet ik nooit meer
 
Terug
Bovenaan Onderaan