te koop / te huur

Nou zo uniek istie nou ook weer niet,rechtsdraaiende bouten komen het meest voor.
als tie nou groen was ,wist ik wel iemand die er belang bij zou kunnen hebben :X
 
ik heb serieus interesse......
ben al een tijdje op zoek hierna,
en geef je per direct 10 euro mits je hem persoonlijk thuis af komt leveren :Y
 
kom net thuis van me werk, is tie er noch of ben ik te laat, zie dat het bijna zaterdag is...
zal zo ff wat mensen bellen om de financiering rond te maken, wacht even tot ze ook allemaal slapen
 
kom net thuis van me werk, is tie er noch of ben ik te laat, zie dat het bijna zaterdag is...
zal zo ff wat mensen bellen om de financiering rond te maken, wacht even tot ze ook allemaal slapen
jep je hep massol... hij is er nog :Y
 
Ik laat je vervolgen door JanB dit is pure uitbuiting...

Wees gerust, ik volg dit topic met heftige belangstelling. Niets kan me meer genoegen geven als die Zeeslot in de kuif pikken en uit laten wijzen naar z'n geboorteland, Nigeria...... :Y
 
En daar gaan we weer.

Mocht het boutje 5,5 slagen hebben om de moer er conisch op te draaien dan heb ik wel intresse.Dan wil ik hem wel huren voor 3 generaties in me familie.
 
En daar gaan we weer.

Mocht het boutje 5,5 slagen hebben om de moer er conisch op te draaien dan heb ik wel intresse.Dan wil ik hem wel huren voor 3 generaties in me familie.
Dan wil ik eerst even een bankafschriftje zien
 
Terug
Bovenaan Onderaan