Klassieke Morris aftermarket velgen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robinjo

MF veteraan
17 mei 2003
15.993
8.646
Driebergen
Facebook
Te koop: :)

Een set Morris velgen 18 & 19 inch.
Ik heb ze zelf in een Moto Martin Kawasaki gehad, ik heb er nieuwe lagers erin gezet, ze laten stralen en poedercoaten, de remschijven gespoten en nieuwe bouten (achter met borgdraad) waar mogelijk en nieuwe Michelin banden (3.25 vóór en 120 achter) gemonteerd, heb er denk ik 1500 km totaal mee gereden, het profiel is bijna nieuw.

Voorvelg is pasklaar voor een Z 900 of Z1000 vork, de vooras met bussen en snelheidsmeteraandrijving zit erbij. De remschijven horen bij deze velgen, zijn geen Kawasaki exemplaren.

Achtervelg zat in een Martin monoshock achterbrug dus die as en spacers zijn specifiek voor die brug en blijven daarbij, de schijf is van Kawa en werd in combinatie met een Z1000 remklauw met integrale houder gebruikt dus het spul kan in een standaard Z achterbrug.

En als je dat niet wil, de naven zijn los erop gebout zoals ook in de oude advertentie staat.


Voorvelg.

full


Achtervelg

full


Achtervelg remkant

full


Morris International logo

full


Oude advertentie in weekblad Motor van deze velgen

full


Als ik nareken wat ik totaal in deze velgen gestoken heb zijn ze niet verkoopbaar. :X Maar ik zou er graag €225 voor willen hebben inclusief banden en schijven.
 
Als die ze maandag nog niet kwijt is leken ze wel wat voor mijn projektje ja.
 
Hmmm, als de verkoop niet doorgaat, laat me het dan even weten... Is het voor 19 en achter 18, zeker?
 
Is goed saludos, ik zou het vandaag moeten weten, 19" voor en 18 achter inderdaad.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan