Suzuki GS750 '77 Caféracer

Helaas... Het is mijn eigen domme schuld. Een kruispuntje om de hoek op 250m van mijn deur. Een smal binnenweggetje en hoge mais op de rechterkant, waardoor auto's van rechts zonder volledig stilstaan totaal niet zichtbaar zijn. En er kwam er eentje tamelijk vlot voor mijn neus van rechts het kruispuntje op. Aan een kleine 30-40 op het achterwiel van de auto, maar met veeeel schade.
Kon ik niets aan doen, maar ja, voorrang van rechts blijft voorrang van rechts...

Nuja, dan zijn we waarschijnlijk ongeveer op hetzelfde moment klaar om eens te gaan rijden :)
 
Das minder -O-
Als ik je ooit kan helpen om je motorfiets terug te herstellen geef je me maar een seintje ;)
 
Geen probleem dat het nog enkele maanden zal duren... :/ Ik ben vandaag met de Kawa in een auto gereden... ;( Het zal van mij dus ook nog wel even duren voor die weer in orde staat... Eerste ongeval na 7 jaar ongevalvrij te rijden. |(

ben je zelf nog wel heel??? dat is het belangrijkste

succes met de wederopbouw en enventueel beterschap
 
Zelf ben ik gelukkig (en vooral dankzij mijn lederen pak en helm) nog heel. Ik verwacht morgen stramme spieren en wat blauwe plekken, maar verder alles in orde. Mocht ik een gewone jeansbroek gedragen hebben ipv mijn lederen pak (wat ik nooit doe, hoe warm het ook is), dan had ik waarschijnlijk mijn heup gebroken. Zover is het gelukkig niet gekomen :X

Ahja, een reden om eens alles te demonteren en de motor weer volledig op te frissen O-) Net als die GS van Dieter hier :9
 
mmmh een pak helpt niet echt tegen breken... wel tegen schaven.... en dat stukje spons op je heup voorkomt breken niet... de blauwe plek is misschien wat minder..

Maar goed is de discussie niet waard...... pak is ALTIJD beter!!!! mee eens!

Je bent gelukkig heel!
 
Laatst bewerkt:
Hey Dieter, gaaf project! Heb je misschien nog een foto van de tank+zitje? Ben wel benieuwd :D
 
Vandaag weer even gesleuteld. Schokbrekers waren nog altijd niet binnen, ik hoop dat ik ze volgend weekend kan gaan halen. Wel heb ik de kroonplaat en voorvork gemonteerd. Hiervan foto's:

DSC01097.jpg

DSC01099.jpg


En buiten in de zon:
DSC01103.jpg

DSC01104.jpg
 
Mooi project hoor!
Wat een prachtige lamp oortjes heb je gemonteerd. Waar heb je die vandaan als ik vragen mag?

Hey Skiddy, Hoe komt het dat ik je altijd weer tegen kom? Zal het de zelfde smaak zijn?
 
Bedankt voor de reacties!
Lampoortjes heb ik gekocht bij rocket-caferacerparts (meeste van mijn onderdelen trouwens) en ben er erg tevreden mee ;)
 
Mooi project hoor!
Wat een prachtige lamp oortjes heb je gemonteerd. Waar heb je die vandaan als ik vragen mag?

Hey Skiddy, Hoe komt het dat ik je altijd weer tegen kom? Zal het de zelfde smaak zijn?

Haha dat zal het wel zijn!!.....
Kijk je heb mensen die houden de boel origineel... een groep die de boel weer tot orgineel nieuw maken....

En de creoten (afkorting van creatieve idioten) en daar hou ik dan het meest van!!

Trouwens ff ontopic... ik ben geen voorstander van een goudkleur in een motor te verwerken.... maar dit kan nog wel eens leuk uitpakken
 
Laatst bewerkt:
Niks meer aan doen aan die kleur! Straks ook het blok helemaal bling bling maken, je blijft dan wel poetsen maar dan heb je ook wat :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan