Suzuki GS750 '77 Caféracer

Frame klaar voor morgenmiddag (behalve ier en daar nog boutje erin)
Nog opmerkingen iemand?

IMG-20110623-00259.jpg

IMG-20110623-00260.jpg

IMG-20110623-00263.jpg

IMG-20110623-00262.jpg


Alles is ondertussen wel nog netter bijgeslepen/gevijld
 
Omdat ik morgenmiddag in de buurt ben van de zaak om te lakken, had ik het graag binnengebracht :Y
Morgenvoormiddag zal ik niemand meer vinden die het kan oplassen vrees ik...
 
Als je vlug even passeert voorbij een metaalbewerkingsbedrijfje, dan heb je veel kans dat je het vlug kan laten doen hoor. Misschien wel aan spoed-tarief -O- Ik had het graag voor je gedaan, maar ik heb maandag nog mn (laatste) examen B|
 
Je zocht nog een remschakelsetje dacht ik ?

op Eb*y.de staat een mooie set (bieden, bod staat op 6,00 nu).

Ik wil wel voor je bieden als je geen log in hebt (kun je aanmaken natuurlijk.. :+ ).
http://cgi.ebay.de/Suzuki-GS1000-Menani-Fusrastenanlage-Fusrasten-/270770080785?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item3f0b278c11 (Suzuki GS1000 Menani Fußrastenanlage, Fußrasten | eBay)
P em maar even dan.

full
 
Mooi setje!
Kan ik zeker gebruiken (ik heb nog een remschakelsetje maar dat is zonder schetsplaten en vebindingstukken, als ik die stukken allemaal overzet kom ik iets heel mooi uit!)

Ebay account heb ik inderdaad niet, ik maak wel één aan. Scheelt moeite voor jou! Ik ben al blij dat je ze even hier plaatst :Y


O ja, frame is binnen, ik heb gevraagd of ze het even konden oplassen. Gingen ze doen ben ik beloofd!
 
Mooi man.

precies hetzelfde setje als wat ik toen had, past 1 op 1 op de originele bevestigingen en rem enz. *O* Was mij uiteindelijk te Retro.

succes er mee! :W
 
Versie 2.0 gaat van start!
Flits bam boem

IMG-20110715-00006.jpg


Netjes gelast ook :Y
IMG-20110715-00007.jpg


Foto's van opbouw krijgen jullie dinsdag.
Ben dit weekend op 2 daagse :Y

Autocad nog niet kunnen doen Hans, nog geen tijd gehad. Doe ik ook dinsdag (hoop ik)
Idem voor de scans Robin! (Als dat niet te laat is voor je)
 
Ik zie net dat het gras er errug mooi bijstaat.
Aanhoudende droogte hebben die sprietjes niet graag :N
 
Dat ziet er goed uit, Dieter. Mooi gelast ook.
Hebben jullie geen gieter, dieter?
Cadje komt wel hoor.
Veel plezier dit weekeinde!
 
Terug
Bovenaan Onderaan