Suzuki GS750 '77 Caféracer

Deze heb ik gespot op de ruilbeurs in Wieze:
1678chg.jpg


Gewoon even tonen, misschien heb je er wel wat aan, de uitlaat vind ik bv. wel mooi.
 
Ah leuk gespot :)
Uitlaat vind ik persoonlijk niet zo mooi, ik zie liever een 4 in 2 ;)

Iets gevonden op de beurs?
 
Ah leuk gespot :)
Uitlaat vind ik persoonlijk niet zo mooi, ik zie liever een 4 in 2 ;)

Iets gevonden op de beurs?
Sssscore:
2upa442.jpg

(Super zeldzaam tellertje van een CB125. Moet opgeknapt worden, maar het ziet er echt sjiek uit vind ik)

Er viel best wel veel te vinden vond ik, er stond ook een GS750 te koop voor 300€ ^^ Maar diens staat was... tja :P
Verder stond er ook een CB750 met 0km sinds mega-revisie, 20.000 geboden door iemand en niet verkocht!
 
Wij hadden zo'n tellertje op onze Henk zitten, maar dan met een Suzuki logo erop. Die hebben we ingeruild voor een kabelboom, een dashboard, lamporen en zijkapjes. Geen spijt van trouwens.
Leuke vondst!

IMG_3265.jpg
 
Laatst bewerkt:
Leuk tellertje Renaat, hopelijk loopt deze wel goed met je opnemer. Ga je nu ook opnieuw beginnen met die tellerplaat?
En wow, €20.000 voor een cb750, ik wist dat ze helemaal origineel veel waard zijn, maar zoveel :o

Edit: er is 19 en 20 februari een oldtimerbeurs in Roeselare, ga je er heen?


@Helahola, die Henk is ook mooi zwart :+ geinig tellertje trouwens :Y
 
Laatst bewerkt:
Henk heeft allang een andere look hoor!
Ik was van plan om ook naar die beurs te gaan, is er helaas niet van gekomen. Maar goed, volgende keer weer een kans. 19 en 20 feb ofzo...
 
Is die beurs volgend weekend al? Ik weet niet als ik wel ga hoor, ik kan niet meteen iets gebruiken nog. Ik wil eerder afgeraken van mn miskoop-wielen omdat ik ze niet meer nodig heb. Nuja, we zijn eigenlijk wel al elk jaar geweest naar Roeselare (fabriekspand toch?), dus waarom deze keer niet?
 
Jup is volgend weekend, ik ga ook niet om iets te kopen hoor, eens rondneuzen is al leuk genoeg. En wie weet kom je toch iets leuk tegen :)
 
Als je naar Zelzate kan komen moet Roeselare zeker lukken ;)
Ik verwacht je te zien komend weekend :9
 
Laatst bewerkt:
Dieter, gefeliciteerd met jullie record! *O*

_O-

Cilinderblok is klaar, ik moest nog beter tussen de ribben stralen.
Was een dichtgekoekte bende. En er zat een steentje vast (die hield de straal tegen), had ik hem er eindelijk uitgeslagen met een lange schroevendraaier, zat die vast tussen de ribben!
Volgende week is de kop aan de beurt.

:W
 
Ja bedankt B| Ik verhuis binnenkort maar naar Nederland, daar kunnen de mensen tenminste wel met elkaar opschieten, hier vormt een andere taal al een barrière...

Steentje? Heb ik zelf nooit zien zitten :) Ben blij dat je hem eruit hebt gekregen.
Ik ben al benieuwd voor volgende week, zal er ongetwijfeld weer goed uit zien :Y
 
Het heeft iets langer geduurd, maar je geduld wordt beloond:





Een heel belangrijk advies, tenminste als je met de GS wilt rijden:

heel HEEL goed reinigen!! Als er maar een glasparel achterblijft...


:W
 
Ziet er mooi uit zeg, een wereld van verschil! Ik ben je dankbaar :}
Goed reinigen zal ik doen. Maar hoe? Doorspoelen, perslucht?
 
Afplakken met tape :? Tegen straal-grit(of glasparel)?

Ik kreeg het advies om alles 100% dicht te maken met MDF en afdichtingskit.....

Behoorlijk takke werk, maar hoe netter de plankies des te minder verborgen hoekjes die onbestraald blijven.
 
KawaSuz, mijn GS is na ruim 12.000km nog steeds niet vastgelopen, dus het kan wel.

Dieter:

in bad, met een harde hete straal water. Eerst ruim in de allesreiniger gieten, ff laten werken.
Goed schoon spoelen en laten drogen op de verwarming, ivm het roesten van stalen onderdelen.
Met perslucht doen we morgen wel even.
 
Een brede grijns had ik zeker! Met bewondering staan kijken naar je metaalkunsten :Y
Bedankt voor de links! Ik zet ze ook even in mijn openingspost, staat veel bruikbare info tussen dat ook voor anderen handig kan zijn :)
 
Voila blok zit al weer samen: *O* (Gsm foto's opnieuw)
Ben nog bezig met poetsen aan de carters, maar dat komt wel in orde :)

IMG-20110312-00086.jpg

IMG-20110312-00087.jpg

IMG-20110312-00090.jpg

IMG-20110312-00091.jpg

IMG-20110312-00092.jpg

IMG-20110312-00094.jpg

IMG-20110312-00095.jpg


:+ :+ :+
 
Heb je hem ook al stiekum aangetrapt?
Je had me het kleppendeksel ook wel kunnen geven, was een kleine moeite meer geweest.
Ziet er al mooi uit.
Hoe ga je het gestraalde behandelen, kaal laten, blanke lak, of alu-zinksprayen?
 
Ik zou wel willen maar ik moet eerst een kickstart, versnellingsbak, koppeling, krukas, cilinders, kleppen en nokkenassen plaatsen vooraleer er ook maar iets zou gebeuren :+
Kleppendeksel lukt wel hoor, zijn allemaal vlakke stukken, ben ik zo mee klaar!
Ik denk het gestraalde kaal te laten, en de carters te coaten, of is dat niet zo'n goed idee?
 
Terug
Bovenaan Onderaan