Michelin Pilot set voor 50 euro!

Status
Niet open voor verdere reacties.
d8 ff wat anders....je duitse helm polijsten of so :P

de trapper dus ?

zal hem ff pm-en dan....

tips ?

Hoe snel rijdt je nu inmiddels ?

2.00 ?

sja....remmen aankomen audi's pas op of net voorbij de 2 witte lijn.
Kon met mn R1 ook dus jij ook. Al was mn complete remmerij voor wel wat aangepast.

tip 1 was dat....
 
d8 ff wat anders....je duitse helm polijsten of so :P

de trapper dus ?

zal hem ff pm-en dan....

tips ?

Hoe snel rijdt je nu inmiddels ?

2.00 ?

sja....remmen aankomen audi's pas op of net voorbij de 2 witte lijn.
Kon met mn R1 ook dus jij ook. Al was mn complete remmerij voor wel wat aangepast.

tip 1 was dat....
top. :+ Is zien of ik die dan nog haal :+

Moet nu wel beter haalbaar zijn met de vering shizzle... remde tijdens de laatste zac op CPZ mijn achterwiel ff een halve meter de lucht in :')
 
Laatst bewerkt:
as je aso hard en laaste moment remt....dan helpt zelfs een gasvork van ohlins je nog niet hoor ;)
Rem je te hard en te abrupt....
Ik had op mn R1 een stock voorvork ;).....daar remmen gaat net maar alle ankers bijzetten. Dan kom je glijdend audi in..maar het gaat.
Ow....alle verhalen over hugenholz en bosuit voorlief nemen en gewoon vol rammen....
Maakte altijd veel meters goed in bosuit...al is dat voordeel licht verdwenen met het nieuwere asfalt.
Dat oude boezemde veel angst in (mooie tijden waren dat :P ).


tip 2.

gas erop tot aan vlak voor GP. Daar vol en al remmend insturen en blijven remmen tot het 2e omslaanpunt richting post 9. Na die apex van die 2e vol het gas erop met een rechtop staande motor. Goed als een aap hangen dus....highsider gevoelig...maar als je je fiets goed kent en de baan is schoon...dan gaat het ;)
 
as je aso hard en laaste moment remt....dan helpt zelfs een gasvork van ohlins je nog niet hoor ;)
Rem je te hard en te abrupt....
Ik had op mn R1 een stock voorvork ;).....daar remmen gaat net maar alle ankers bijzetten. Dan kom je glijdend audi in..maar het gaat.
Ik kwam onderin op de oliestop... dat schoot niet echt op zeg maar. Met de wp cartridges kan ik veel harder aangrijpen en gebeurt er niks :N
Ow....alle verhalen over hugenholz en bosuit voorlief nemen en gewoon vol rammen....
Maakte altijd veel meters goed in bosuit...al is dat voordeel licht verdwenen met het nieuwere asfalt.
Dat oude boezemde veel angst in (mooie tijden waren dat :P ).


tip 2.

gas erop tot aan vlak voor GP. Daar vol en al remmend insturen en blijven remmen tot het 2e omslaanpunt richting post 9. Na die apex van die 2e vol het gas erop met een rechtop staande motor. Goed als een aap hangen dus....highsider gevoelig...maar als je je fiets goed kent en de baan is schoon...dan gaat het ;)
de GP maak ik meters goed bocht uit, ERG vroeg vol op het gas tov anderen...
Aanremmen kan beter. Ik heb de rem net los voor het omgooi punt om met t gas de boel rechtop te krijgen en om te gooien. :Y



Hoezo, een verkoop topic kapen :?
 
Laatst bewerkt:
dan doe je gp iets anders ja...jij gebruikt je gas..ik me rem. Grappig he :P
En dat je helemaal onderin remt...sja...dan had je zeker geen veren voorin :+
Ik had er weinig last van...alleen bij aanremmen la source was altijd goed glibberen van links naar rechts en heftig met de polsen....
Maar goed..ieder zn eigen meug ;)
Ik won altijd erg veel bij aanremme hugenholz bv. Onwijs laat gewoon...kon makkelijk.



en nu stop ik ermee...straks moet ik meer gasgeven met mn TL :P
 
dan doe je gp iets anders ja...jij gebruikt je gas..ik me rem. Grappig he :P
En dat je helemaal onderin remt...sja...dan had je zeker geen veren voorin :+
Ik had er weinig last van...alleen bij aanremmen la source was altijd goed glibberen van links naar rechts en heftig met de polsen....
Maar goed..ieder zn eigen meug ;)
Ik won altijd erg veel bij aanremme hugenholz bv. Onwijs laat gewoon...kon makkelijk.



en nu stop ik ermee...straks moet ik meer gasgeven met mn TL :P
ik geef te weinig gas, alleen bij de GP niet :N :+
 
50eutjes is goed, ik wil ze wel op komen halen.
was eigenlijk meer als grapje bedoeld hahaha
Moet ik nou met 3 kratten bier in me kast ? kan het geen eens kwijt :P

Voor 50 euro mag je ze beide hebben. En ja ze passen om je R1.
Die heeft standaard 190 banden achter ivm een 6 j velg. R6 heeft 5.5J velg...en dus een 180 band ;)
 
je kan silent toch gewoon het advies geven wat marcel rsv iedereen gaf?

Mwahh het is vrij simpel he, later remmen, eerder op het gas en zoveel mogelijk afsijden :P
 
je kan silent toch gewoon het advies geven wat marcel rsv iedereen gaf?

Mwahh het is vrij simpel he, later remmen, eerder op het gas en zoveel mogelijk afsijden :P
die wordt onderhand ook wel erg oud, die tip...
alleen is het beter om wat vroeger te remmen en vroeger los te laten dan de bocht voorbij te remmen ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan