versterkte koppelingsveren voor een TL1000S/R

NOSfearatu

Befkip
3 apr 2004
17.498
4.194
In een groen groen knolleland
Heb nog een setje versterkte koppelingsveren te koop voor een TL1000s en denk ook voor een R.
Zijn van EBC en nog nooit gebruikt. Wou ze gewoon op voorraad hebben indien nodig.
Zit nieuw in verpakking

Wat ik ervoor moet hebben ...geen id ?
Zijn nieuw iets meer dan 20 euro dus denk aan 10 euro.
 
Ik had er zelf ook andere veren in gestopt en dat hielp direct, 0,0 slip meer :)
 
sorry maar ik ben niet iemand die 24/7 op motor-forum zit... heb nog wel interesse als de veren geschikt zijn voor een TL1000R, en de koppeling bediening nog wel te doen is en je geen spierballen gaat kweken..
Mijn TLR slipt niet voor zover ik weet, maar door alle verhalen kan ik ze maar beter op voorraad hebben.
 
snap ik ;)
Maaar meestal vergaat het ad's zo he ;)
TlS en R zijn zover ik weet hetzelfde. Gelezen en gevraagd aan TL-forum...

Spierballen kweken zal wel meevalle ;)
Legio's hebben het gemonteerd tenslotte.

Als je ze wilt hebben moet je me maar even mailen met je gegevens. Dan zorg ik dat ze jou kant opkomen nadat je betaald hebt ;)
 
TLS '97 en '98 hebben een kleinere koppeling met 5 veren. '99+ TLS en alle TLR'en hebben de grotere koppeling met 6 veren, zijn niet uitwisselbaar :)
 
Dus als ik het goed begrijp is dit een setje voor een tls (5 veren) in dat geval is het sowieso niet voor mij van toepassing, en ik las ook al iets over het laten vonken van je BTL???
 
Je begrijpt het niet goed ;)

ik heb een TL uit 1999 en net 1 seconde geleden nog geteld>>>>er zitten 6 veren in.
Ze passen dus op alle TLR-en en de TL vanaf 1999.

Mogelijk ook op de TLS uit 97 en 98 die er 5 hebben. Weet niet of de lengte van de veren hetzelfde is?
Maar ze passen op alle TLR-en dus....

Vonken kan ook. Koppeling moet er uit met korf en dat ding moet opgestuurd worden nar iemand die dat kan. Daarnaaa alles weer inbouwen. Ik koos voor de veren ivm simpeler ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan