KTM najaarsrit 30 oktober

blubber fan?

  • route met stuk zandweg

    Stemmen: 9 45,0%
  • route zonder zandweg

    Stemmen: 11 55,0%

  • Totaal aantal stemmers
    20

poldermodel

Die hard MF'er
7 aug 2005
805
1
Apeldoorn
Voor alle (weg) KTM'ers die zin hebben in een eindejaarsmeeting, noteert in uw agenda:

datum: zaterdag 30 oktober
locatie Barneveld, LET OP: NIEUWE TIJD: 11:00 uur (ja! dat is centraal in Nederland ;) )
GroteFoto-JICMJMCT.jpg


Op dit moment ben ik wat van mijn favoriete weggetjes aan elkaar aan het knopen tot een leuke route. Voor de Supermoto fans is het denk ik wel mogelijk om een stuk zandweg op te nemen in de route. Geef maar aan of je interesse hebt.
Mocht je daar in buurt nog een leuk stukje weg kennen, PB me gerust, dan kijk ik of het inpasbaar is. Mocht je de route voor je GPS willen, laat het me dan ook gerust weten!

Nu nog ff duimen voor leuk weer en dan wordt het vast net zo gezellig als in het voorjaar!

wallpaper1_1024_02.jpg



Tot zover het "ja ik kom mits lekker weer, foute hamburgers en lekkere wij.." lijstje:


-slimshady
-Stefan
-superdukie
-1961_Erik
-Poldermodel
-Vonkenboer
-Nicked
-Brian
(die ons dan mag leren hoe we wielrenners voorblijven.. :+ )
-RR Neliz
-Neveu
-Herr.ik
(met wat extra oranje stickers op zijn machine)
-Bammie
-Gasserke41
 
Laatst bewerkt:
Helaas zal ik er niet bij zijn de 30e, of ik moet een sportblessure oplopen...
Zal het wel in de gaten houden maar wens jullie bij deze al donders mooi weer en plezier *O* *D :Y
 
Leuk initiatief, ik laat verstek gaan....dan zal de gemiddelde temperatuur zo rond de 7 graden zijn,en om dan dik anderhalf uur te gaan lopen jakkeren..... :N
Hopelijk volgende keer wel wat dichterbij. :Y

....
 
Leuk !
Kan ik een OVB'tje reserveren... én de route zou ik graag voor de garmin toegestuurd krijgen als dat okay is ?
Top initiatief man !
Erik.
 
Laatst bewerkt:
Leuk initiatief, ik laat verstek gaan....dan zal de gemiddelde temperatuur zo rond de 7 graden zijn,en om dan dik anderhalf uur te gaan lopen jakkeren..... :N
Hopelijk volgende keer wel wat dichterbij. :Y

....

Behoorde jij niet tot de SM-rijders die aan het preken waren dat spartaans en afzien bij het SM rijden hoort? :+
 
Leuk initiatief, ik laat verstek gaan....dan zal de gemiddelde temperatuur zo rond de 7 graden zijn,en om dan dik anderhalf uur te gaan lopen jakkeren..... :N
Hopelijk volgende keer wel wat dichterbij. :Y

....

7 graden valt wel mee voorjaars meeting was niet veel warmer(10 graden)

Ik trek wel iets meer aan deze keer vorige keer duurde het 1 uur voordat ik weer opgewarmd was :X (s'ochtends onderweg naar apeldoorn was het op sommige punten niet warmer dan 3 graden)
 
Laatst bewerkt:
I'm in, ovb!




10.00 uur barneveld is wel vroeg, heb een verjaardag de dag ervoor. :X
 
Laatst bewerkt:
leuk dat er meteen gereageerd wordt!

Ik ga er trouwens van uit dat iedereen afhankelijk van het weer "OVB" reageert.
(dat doe ik zelf namelijk ook :X )

Voor iedereen die vindt dat zijn/haar persoonlijke favoriete topic gepasseerd wordt... sorry :$ en zegt het voort, zegt het voort!! :+ :+ *O* :Y
 
mwwwhhh

de filmpjes waren vorige keer erg spannend!!

(ingehaald worden door wielrenners)
 
Leuk initiatief, ik laat verstek gaan....dan zal de gemiddelde temperatuur zo rond de 7 graden zijn,en om dan dik anderhalf uur te gaan lopen jakkeren..... :N
Hopelijk volgende keer wel wat dichterbij. :Y

....

no problem, de sm meeting in breda eerder dit jaar was voor mij ook wat uit de richting.....


ps. lijstje met deelnemers toegevoegd... mogen er nog wel wat bij! :Y
 
Klinkt goed. Vooral de omgeving is top.
Ken het gebied inmiddels uit mijn broekzak.
Ik probeer de 'agenda te ruimen' zodat ik er bij kan zijn.
Veel leuke weggetjes / paden voor de SM-mers.
Zoals deze:


full
 
Laatst bewerkt:
Klinkt goed. Vooral de omgeving is top.
Ken het gebied inmiddels uit mijn broekzak.
Ik probeer de 'agenda te ruimen' zodat ik er bij kan zijn.
Veel leuke weggetjes / paden voor de SM-mers.
Zoals deze:


[afbeelding]

Dan mag je SMA een keer meenemen :9

Ff zomaar een wilde vraag.. Ik weet dat ik op het scherpst van de snede zit, maar mag ik ook aanwezig zijn met een rijstSM? Suzuki DRZ'je :j
Ik kom dan iig met RR-Neliz die wel op een KTM rijdt, om het een beetje vriendelijk te houden allemaal :P
 
Laatst bewerkt:
Leuk!

Afgelopen voorjaarsmeet was ook leuk.
Ik moet even kijken of ik kan maar ik hou het topic in de gaten!
 
Kunne we misschien ook wat trappetjes in de route integreren?

Als iemand mij tips doet voor leuke stukjes, maak ik er een leuke route van.. Dus kom maar door met jullie suggesties en wat mij betreft doen we er ook een trappetje in...
(al zal ik daar zelf gewoon omheen rijden.. ;) )

Vaak is het ook wel mogelijk om een stuk zandpad en gewone weg te combineren. De zandhappers kunnen dan onverhard en de rest gewoon over de weg. En een eindje verderop sluit je dan gewoon weer bij elkaar aan. We moeten onze SD en RC8 vrienden natuurlijk ook een leuke route voorschotelen.

@neveu: ik ben benieuwd naar jouw favoriete weggetjes, wellicht wil je me die PM'en.
alvast bedankt.
 
Laatst bewerkt:
Als iemand mij tips doet voor leuke stukjes, maak ik er een leuke route van.. Dus kom maar door met jullie suggesties en wat mij betreft doen we er ook een trappetje in...
(al zal ik daar zelf gewoon omheen rijden.. ;) )

Vaak is het ook wel mogelijk om een stuk zandpad en gewone weg te combineren. De zandhappers kunnen dan onverhard en de rest gewoon over de weg. En een eindje verderop sluit je dan gewoon weer bij elkaar aan. We moeten onze SD en RC8 vrienden natuurlijk ook een leuke route voorschotelen.

@neveu: ik ben benieuwd naar jouw favoriete weggetjes, wellicht wil je me die PM'en.
alvast bedankt.


Ik ken de omgeving niet dus kan zo ook geen trappetjes noemen die te doen zijn.. Misschien een local?
 
Terug
Bovenaan Onderaan