Bijna alle onderdelen GSX-RW 750 '92

TambuGSXF

MF veteraan
Hoi,

ik heb net een GSX-R 750 W gekocht met lichte valschade aan de linkerkant.
Omdat ik de motor niet in originele staat ga herstellen maar "licht" ga verbouwen :+ gooi ik hier zowat alle onderdelen in de verkoop.

Ik zal in de loop van de volgende dagen nog onderdelen bij posten en foto's toevoegen.

Dit is wat we al hebben.

Volledig intakte kuip (ik had nog een 2de liggen)
- Enkel de kopkuip is beschadigd en het spatbord heeft een schram(zie foto)
- Tank kan tegen meerprijs ook verkregen worden maar deze heeft valschade (zie foto)
- Stickers zijn makkelijk te verwijderen en dan heb je mooie parelmoer-witte kuip.
- inclusief spatbord en passagiershandgrepen.

Prijs: 150 € (ex verzenden) afhalen kan ook.

Koplamp
- geen afgebroken ophangpunten
- beetje steenslag (foto op aanvraag)

Prijs: 50 € ex verzenden.

USD-voorvork
- in zeer goede staat.
- geen zichtbare slijtage van het chroom.
- geen lekken
- incl. t-stuk, kroonplaat en voorwiel-as.
- met remklauwen en rempomp

--> VERKOCHT

Velgen
- Achtervelg met schijf, tandwieldrager en tandwiel : roze deels gepolijst-->17 x 5,5 inch

Prijs achtervelg: 75 € ex verzenden.

Zadelset
- zadel bestuurder en passagier
- onbeschadigd

Prijs: 50 € ex verzenden.

Ik heb nog niet van alles foto's maar die volgen nog.
Over de prijs valt te spreken als het een redelijk bod is.

Greetz

Dit is de motor.

full
 
Laatst bewerkt:
Ik heb wel intresse in de usd + voorwiel en volledige voorste remsysteem maar 350 voor een usd van 92 vin ik wat veel.. valt er een prijsje te maken?
 
Ik heb wel intresse in de usd + voorwiel en volledige voorste remsysteem maar 350 voor een usd van 92 vin ik wat veel.. valt er een prijsje te maken?

Hoi GS500driver,

ik heb even zitten rondkijken op het web naar de prijzen van een voorvork uit '92. Voor een volledig exemplaar in goede staat, zit je toch snel rond de 300 €. Dus zover zit er ik er niet af met 350 € incl. verzenden.

Voor een voorwiel met schijven betaal je toch ook al snel 100 €. Maar de velg die ik nog heb liggen, heeft krassen en de boutjes voor de schijven zijn er niet meer bij. Daarom dat ze weg mag voor 50 €.

Rempomp had ik zelf willen houden maar dat is geen probleem. Ik heb er nog wel ergens 1 liggen voor mezelf. Klauwen mogen ook weg. Het zijn niet meer de modernste klauwen maar voor 50 € mogen ze weg, incl. de repomp en hendel.

Als ik dan de som maak kom ik aan 400 € voor een volledige vork, in goede staat, met voorwiel + schijven + remklauwen + rempomp. De verzendkosten laat ik dan vallen.

Gz
 
Hoi GS500driver,

ik heb even zitten rondkijken op het web naar de prijzen van een voorvork uit '92. Voor een volledig exemplaar in goede staat, zit je toch snel rond de 300 €. Dus zover zit er ik er niet af met 350 € incl. verzenden.

Voor een voorwiel met schijven betaal je toch ook al snel 100 €. Maar de velg die ik nog heb liggen, heeft krassen en de boutjes voor de schijven zijn er niet meer bij. Daarom dat ze weg mag voor 50 €.

Rempomp had ik zelf willen houden maar dat is geen probleem. Ik heb er nog wel ergens 1 liggen voor mezelf. Klauwen mogen ook weg. Het zijn niet meer de modernste klauwen maar voor 50 € mogen ze weg, incl. de repomp en hendel.

Als ik dan de som maak kom ik aan 400 € voor een volledige vork, in goede staat, met voorwiel + schijven + remklauwen + rempomp. De verzendkosten laat ik dan vallen.

Gz

Ok, bedankt voor de info! Kan je me eens wat fotos mailen in detail van alles?? Heb je ook de clipons?
 
Terug
Bovenaan Onderaan