Husqvarna kappenset & stuur / KTM luchtfilter

Status
Niet open voor verdere reacties.

FalcoBas

MF veteraan
1 jul 2005
1.035
5
Alleen nog maar de luchtfilterkastdeksel. 6 euro. Met verzenden wordt het € 12,75.

Husqvarna kappenset, bestaande uit voor- en achterspatbord, linker en rechter radiatorkap, luchtfilterkastdeksel, linker en rechter zijschild, vorkpootbeschermers en nummerplaatschild met ingebouwd halogeen spotje.

Zat oorspronkelijk op een TE 350 uit 1994, maar past ook op andere modellen/jaargangen.

Ook te koop een stuur, incl. risers. Standaard stuur, doorsnede 22 mm. Stuur is helemaal recht, niks mis mee.

Verder nog een KTM Twin Air luchtfilter (schuimfilter) in de (ongeopende) originele verpakking. Serienr. 154504, voor 4-strokes uit 1987-1992.

En een tweetal stuurbeschermers.

Ik verkoop de spullen ook los:

stuur: VERKOCHT
spatborden: VERKOCHT
radiatorkappen: VERKOCHT
zijschilden: VERKOCHT
luchtfilterkastdeksel: 6 euro
vorkpootbeschermers: VERKOCHT
nummerplaatschild met koplampje: VERKOCHT
stuurbeschermers: VERKOCHT
KTM luchtfilter: VERKOCHT

full


full
 
Laatst bewerkt:
Ik heb wel interesse in de zijschildjes.

15 euro incl verzenden?
 
Nummerplaat met koplampje, KTM luchtfilter voor 15 euro inclusief opsturen?

Mag ik daarbij de stuurbeschermer husqvarna :+
 
Da's goed.

Je hebt mazzel want de Husqvarna stuurrol is de enige die ik nog heb. Mail me even (adres staat in m'n profiel) om wat gegevens uit te wisselen.
 
Pakketje ligt bij het postkantoor. Ga ik vanmiddag even halen. Bedankt!
 
heb wel interesse in die 2 witte kappen en de plaat bij het luchtfilterelement!

die 2 kappen schade vrij en ophangpunten goed?
 
Laatst bewerkt:
Yep, schadevrij en goede ophangpunten. Mail me even (m'n adres staat in m'n profiel) dan spreken we wat af.

P.S. Welke witte kappen bedoel je eigenlijk, want ik heb alleen de radiatorkappen nog hoor (dat zijn de grote kappen met blauw Husqvarna logo erop). Alles met een kruis erdoor is reeds verkocht.
 
Laatst bewerkt:
Radiatorkappen zijn nu ook weg. Wie helpt me nog van de spatborden en de airboxcover af?
 
Spatborden zijn ook weg.

Wie, o wie helpt me van het laatste item af?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan