Bar end mirrors

Status
Niet open voor verdere reacties.
GroteFoto-CMKHZPPF.jpg
 
Ik weet misschien wel iemand die interesse heeft, heb je iets meer foto's? En is het merk spul?
 
Ik heb niet meer fotos het zijn simpele bar ends 25 euro nieuw en geen merk wel goede spiegels.
 
dingen werken prima had ze ook op m,n kawa z1000 (2003) en had prima zicht en zager en voor die paar euro nejtes uit

uiteraard kan je ook rizoma spul kopen maar dan ben je zo ie zo 80+ kwijt
makkelijke keus voor de meeste denk ik
 
Ik vind ze ook vet ;) Heb het aan m'n broer doorgegeven (eerf ragus) ene neem aan dat hij wel even een PBtje ofzo van zich laat horen.
 
Vraagje... is het inclusief de bevestigingspunten? Past dat op elke motor? Of op alleen een bepaald stuur?
 
Ik heb ze net nog ff bekeken het zijn mooie spiegels hoor.
Het staat niet op de dylan vandaar dat ze weg gaan.
 
Heb ze ook op me Monster.Erg fijne spiegels met onverwachts tot erg veel zicht.

Free kick
 
Ik weet 100% zeker dat eerf dat wil, zit op dit moment alleen in de kroeg en zal dus niet eerder dan morgen 6 uur reageren... Zal hem nu meteen even een smsje sturen!!!
 
Jaja, Hij wil ze wel ;) Zit al wat langer te zoeken naar die dingen kwam alleen niet de juiste tegen. (hij is m;n broer, vandaar dat ik met zekerheid kan zeggen dat hij interesse heeft)
 
ik doe ze voor de helft weg dus pb me maar je adres of als je ze wil halen mag ook dan stuur ik mn gegevens
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan