Honda VTR1000F tank met wat deuken en krassen

Status
Niet open voor verdere reacties.

FalcoBas

MF veteraan
1 jul 2005
1.035
5
100% lekvrij.

Het is alleen de tank, dus zonder tankdop en andere onderdelen.

25 euro

full
 
Laatst bewerkt:
Nee. Een nieuwe tank kostte in 2005 € 694,76 en dat zal nu zeker niet minder zijn geworden. Voor een schadevrije tank van de sloop moet je zo 200-250 euro neertellen en ik heb in 2005
€ 125,- betaald voor een tank met een deukje en wat krasjes.

Deze tank kan je uitdeuken, plamuren en spuiten, kan je allemaal zelf doen, dus kan je heel wat geld uitsparen. 't Is maar wat iemand ervoor over heeft en of 'ie zin heeft om z'n handen vuil te maken. Ik vond het destijds in ieder geval best leuk werk om m'n kapotte racekuip te repareren, plamuren, schuren en lakken. Je kan ook een spiksplinternieuwe kuip bestellen en door een bedrijf laten spuiten, maar dat kost je wel tig keer meer als zelf repareren.
 
Laatst bewerkt:
De deuk achter de vulopening is denk ik goed uit te deuken. Rest van de schade is voornamelijk krassen en stukjes weggesprongen lak door buiteling door de grindbak. Met wat huisvlijt is hij weer heel mooi te maken.

Tank is volgens mij van '98.

Opsturen kan, maar dan komt er een tientje bij (verzendkosten, verpakkingsmateriaal en de tijd die het me kost het netjes verzendklaar te maken en naar het postkantoor te brengen). Ik gooi namelijk spullen die ik verstuur niet lukraak in een doos maar verpak het altijd heel degelijk.
 
De deuk achter de vulopening is denk ik goed uit te deuken. Rest van de schade is voornamelijk krassen en stukjes weggesprongen lak door buiteling door de grindbak. Met wat huisvlijt is hij weer heel mooi te maken.

Tank is volgens mij van '98.

Opsturen kan, maar dan komt er een tientje bij (verzendkosten, verpakkingsmateriaal en de tijd die het me kost het netjes verzendklaar te maken en naar het postkantoor te brengen). Ik gooi namelijk spullen die ik verstuur niet lukraak in een doos maar verpak het altijd heel degelijk.
Bang voor een deuk of krasje extra _O- _O- :+

Maareh, ik begrijp je punt qua inpakken :Y.
 
In dit geval inderdaad misschien iets minder relevant, maar het gaat om het principe... ;)
 
Hé, hoe is het met jou? En de VTR? Heb je een "nieuwe" tank nodig? Ik heb 'm inderdaad nog liggen. Dit is de originele tank van je Honda.

Groeten,

Bas
 
Hé, hoe is het met jou? En de VTR? Heb je een "nieuwe" tank nodig? Ik heb 'm inderdaad nog liggen. Dit is de originele tank van je Honda.

Groeten,

Bas

Ja top, met jou? Met de VTR ook prima, alhoewel er te weinig gereden wordt :$ ik heb al twee tanks liggen, en wil er een 'verzagen'..maar stuur me even een PB/email svp.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan