voorpartij van Honda CB 1300 te koop

alleen het voorwiel is er niet bij , ik weet niet of een voorwiel van de cb ook in een R1 vork te krijgen is :? ook weet ik niet of ik de t-stuk van de cb nodig zal zijn in verband met de as die door het balhoofd loopt

Laat het maar weten dan zodra je weet wat er over blijft, mijn bod was voor een complete voorvork met wiel en schijven meen ik dus als er weer iets af gaat praten we verder. Maar misschien kan er iets anders weer bij.............. :Z
 
jazekers , moet alleen een geschikt setje op de kop weten te tikken , ben momenteel 14 15 uur per dag aan het werk , dan is er even niet zoveel tijd voor hobby .
 
Voordat M-F dit topic op slot gooit maar weer eens vragen naar de status? :?
heey kerel , das toeval .
ik wou je vanavond een mail sturen .
ik ben vandaag bij Boonstra in ureterp geweest , die hebben een upsd vork liggen van een ducatie multistrada , die is 80 cm lang .
hij is helemaal compleet met brembo remklauwen *O* , jammer genoeg niet radiaal gemonteerd , maar dat is niet anders .

wat ik nu dus in de aanbieding heb is ;
voorvork , t-stuk , kroonplaat , 2x spiegel orgineel , koplamp bevestigers , remleidingen voor , remklauwen voor,
voorspatbord , claxon, remleiding achter.
ik wil kijken of het voorwiel passend gemaakt kan worden in de nieuwe vork , die wil ik dus nog ff houden .

kijk maar even waar je belang bij hebt en doe een bod .
je had natuurlijk al een bod gedaan ,maar die was incl voorwiel .

groet Ron
 
dat jij daar om denkt _O-
ik vergeet dat steeds .
die vorken van een 990 SM liggen niet voor het oprapen zeg '(
kom uiteindelijk wel een vork tegen , hoop ik .


thans voor het bijhouden :W
 

Elke keer als ik dit topic open krijg ik Motor-Forum OMA in beeld en die klaagt dat het een oud onderwerp is waar meer dan 14 dagen geleden het laatst op is gereageerd. Aangezien jij reageert op mijn bericht krijg jij die niet te zien, wacht maar eens 14 dagen af en doe dan een post plaatsen, dan zie je wat ik nu zie...........

Even wat USD-inspiratie op eBay; deze CB1300 heeft een GSX USD maar als ik hem zo zie staan lijkt hij me erg laag aan de voorzijde? Er is een foto waar hij niet op de jiffy staat..............

Honda CB 1300 SC 54 | eBay

Hij heeft ook geen TUV (zie advertentie) hierop, in Duitsland kun je eigenlijk maar heel weinig verbouwen aan je fiets want alles moet door de keuring. Ik heb hem gevraagd of hij de originele onderdelen nog heeft maar die zijn niet (meer) beschikbaar. En hij blijft volhouden dat het geen schadefiets was.
 
Laatst bewerkt:
Elke keer als ik dit topic open krijg ik Motor-Forum OMA in beeld en die klaagt dat het een oud onderwerp is waar meer dan 14 dagen geleden het laatst op is gereageerd. Aangezien jij reageert op mijn bericht krijg jij die niet te zien, wacht maar eens 14 dagen af en doe dan een post plaatsen, dan zie je wat ik nu zie...........

Even wat USD-inspiratie op eBay; deze CB1300 heeft een GSX USD maar als ik hem zo zie staan lijkt hij me erg laag aan de voorzijde? Er is een foto waar hij niet op de jiffy staat..............

Pagina reageert niet




ViewItem&item=300534401629&ssPageName=STRK:MEWAX:IT

die cb ziet er wat mij betreft overdone uit, mij net even te veel van het goede.
het is wel zo dat hij idd wel erg op zijn neus staat .
ik denk toch dat het op een KTM 990 SM uitdraait .

bedankt voor het bijhouden van dit topic :}

Hij heeft ook geen TUV (zie advertentie) hierop, in Duitsland kun je eigenlijk maar heel weinig verbouwen aan je fiets want alles moet door de keuring. Ik heb hem gevraagd of hij de originele onderdelen nog heeft maar die zijn niet (meer) beschikbaar. En hij blijft volhouden dat het geen schadefiets was.
 

Je kunt natuurlijk ook "gewoon" de jongens van Ohlins bellen en vragen wat ze hebben? Aleen wel even je bankrekening plunderen............ :Y
 
Heppie 'm nog?
full

Greetz, Q
 
Laatst bewerkt:
Oh wacht ff, die had je inderdaad al gezien zag ik wat hoger in dit topic. Ik had hem al eerder gepost................... _O-
 
Bij Ohlins en WP liggen ze met stapels op de plank............... :Y

Heb het eens gevraagd bij Öhlins maar voor de CB1300 hebben ze niet eens een plug & play voorvork! Wel voor €.2.700,- een setje universele USD-poten waarvoor je dan nog kroonplaten moet (laten) maken en alles dat er nog meer op je pad komt......... Koplamp, tellerbak, remklauwen, stuurpen, voorwiel, steekas etc.

full
 
Laatst bewerkt:
Heb het eens gevraagd bij Öhlins maar voor de CB1300 hebben ze niet eens een plug & play voorvork! Wel voor €.2.700,- een setje universele USD-poten waarvoor je dan nog kroonplaten moet (laten) maken en alles dat er nog meer op je pad komt......... Koplamp, tellerbak, remklauwen, stuurpen, voorwiel, steekas etc.

[afbeelding]
dat is een dure grap idd.
ik heb net op Ebay een bieding lopen voor een complete uso vork van de ktm 990 sm .
het enige wat daar bij moet zijn de remklauwen .
dan is het even knutselen voordat hij erin zit maar dat gaat wel lukken ,andere pen voor in het balhoofd laten draaien, andere lagercups in het balhoofd en dan zijn we al een heel end .



Maar jij hebt er nog steeds wel belangstelling voor ?

Wat doe jij met al die onderdelen ?want volgens mij pluk jij die zooi overal vandaan ,je moet wel een boerenschuur vol hebben liggen .

Ps. ik heb de originele spiegels ook nog liggen ,en ik ga de complete voorrem pomp en de koppelingspomp vervangen voor mooi aftermarked spul ,heb je daar ook eventueel belang bij ?

groet Ron
 
Weet je dat ik nù pas jouw laatste reply zag?!?!

Als je op http://link.marktplaats.nl/470933965 kijkt zie je dat ik wat met onderdelen doe. Gelukkig houd ik het niet bij want dan zou ik allang failliet zijn, er ligt zat spul al heel lang in de kast. Sommige zaken lopen wat vlotter zoals de voorpartij omdat dat nu eenmaal snel beschadigd raakt bij een klapper. Daarentegen kan ik met niet echt meer heugen dat ik een voorvork heb verkocht maar dat komt vanzelf weer een keer. Heb nu een complete 2010 voorvork staan (met zwarte onderpoten) maar die wil ik in mijn eigen CB1300turbo zetten, dan heb ik weer een grijze voorvork beschikbaar.

Elke keer als er een schadefiets op marktplaats komt dan wordt ik gebeld voor de onderdelen............ :Y
 
Originele spiegels en rem-/koppelingspomp heb ik er al een aantal van liggen, niet echt handel. Maar zodra je de voorvork beschikbaar hebt kijken we wel wat er allemaal bij zit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan