TK: Honda MTX 110 R 2 takt enduro met (bromfiets) kenteken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Laurijdhonda

Die hard MF'er
13 nov 2009
255
0
Houten & Leeuwarden
Hallo!

Omdat ik, door o.a. deze motor, nogal (enduro)motorgek *O* ben geworden, rijd ik over ruim 2 weken af voor de motor. Ik wil een Honda XR 600 kopen, maar als bijna-student zit ik natuurlijk aan een budget. Hierom wil ik graag mijn brommer verkopen, die eigenlijk een motor is(qua vermogen e.d.). :]

Het is een Honda MTX80R. Op het frameplaatje staat MTX80R, dus met politie geen probleem. De motor heeft ook een aan- en uitzetbare begrenzer, voor het geval je een man met een fluoriserend gele helm en jas tegenkomt op een BMW F650 met van die rood/blauwe strepen die je vraagt mee te komen naar een zogenaamde rollerbank... :')

Achterband is (veels) te kaal om fatsoenlijk op te rijden, ik heb een goede (off-road) band liggen die ik er om kan doen, maar dit heb ik nog niet gedaan omdat de nieuwe eigenaar er misschien weg banden onder wilt.

Niet te vergeten, *D
ik heb het hele motorblok open gehad(op mijn slaapkamer) en heb deze zorgvuldig gereviceerd met bv nieuwe drijfstang en big-end lager (laten doen) en een mooie cilinderkit van het merk Malossi en veel meer(denk aan wiellagers, koppelingsplaten, balhoofd, remschoenen etc etc)!

Technisch is ze perfect, rijdt en remt als de beste. Optisch best aardig! Wel niet-als-niet-glimmend meer...

Al met al een supermotor op bromfiets kenteken!

MET MF STICKER!!!! 8-)



plictures:


full



full



full



full



full



full



Vraagprijs: €1250.-​


Voor meer info kun je altijd mailen/smsen/bellen (kan altijd, maar neem waarschijnlijk alleen op na 16u, je kan inspreken op mijn voicemail)

Groeten,


Laurens van Run
0626755044
laurensvanrun AT hotmail PUNT com
 
Het lijkt mij het beste dat je deze illegaal opgevoerde bromfiets ergens anders aanbiedt. Dit topic gaat op slot.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan