USD voorvork CBR600RR PC37 05-06

denboet

MF veteraan
30 dec 2006
2.360
11
Te koop een zgan USD voorvork van een CBR600RR PC37 bj 05-06.
De voorvork is schadevrij en lekvrij. Heeft circa 3000 km gemonteerd gezeten. Hij past niet in een 03-04 model of je moet alles veranderen.
Vraagprijs 395 euro

full
 
Laatst bewerkt:
Je moet de remklauwen toch wel vervangen of passen die ook van een 03-04 model?
 
Ik zou graag willen weten wat er allemaal bij zit..
En wat er nodig is om hem in een '04 yen zetten.

Mvg. Kai

Wat op de foto staat is wat erbij zit. Dus de beide voorpoten met onderste kroonplaat!
 
Zoals Insulani al laat zien met zijn foto is het op zich een 1:1 ombouw, dwz dat een complete 2005 voorkant probleemloos in het frame (balhoofd) past van een 2003 model RR.
Alleen heb je buiten wat jij hier aanbied nog de volgende delen van een 2005-model nodig om het compleet te maken :
- de (radiale) remklauwen
- het voorspatbord (heeft andere bevestigingspunten)
- de clipons (de USD is 48mm diameter, de conventionele vork is 45mm)
- de bovenste kroonplaat (de USD is 48mm diameter, conventionele vork is 45mm)
- En misschien nog een setje remleidingen ?

Setje raak je evengoed wel kwijt, altijd wel iemand die een keer een klappertje maakt en dan is dit een leuk prijssie om je motor weer grootdeels te fixen ;)
 
Setje raak je evengoed wel kwijt, altijd wel iemand die een keer een klappertje maakt en dan is dit een leuk prijssie om je motor weer grootdeels te fixen ;)
ha, als een dergelijk sterke USD vork krom is, kun je je vraagtekens bij het frame gaan zetten!!
 
Wil niet bijdehand doen maar ik zeg 't zoals 't is, was bij mijn 03 namelijk ook niet aan de orde. })
Had glij-schade en wilde wat uit proberen, ook omdat ik die 03/04 vork geen porum vond :N
btw: ik hoop dat boet dit als een vrije trap ziet, anders welgemeend sorry :X

full
 
Laatst bewerkt:
IN deze topic gaat het om de verkoop van een voorvork. Laat dit AUB ook zo en voer geen discussies hier met elkaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan