MF Gooi en Vechtstreek deel * 86 *

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo velgen glimmen weer en kuipdelen in de polish ze kan weer glimmend de straat op :D
 
Zo, ook de motor maar is gewassen, was hij ook erg aan toe :X
Maar hij ziet er weer *D uit.

Ook nog aan de auto gesleuteld, alternatieve koeling in mekaar geknutseld.

En de minibike nagelopen, dus vanavond maar is ergens een testrondje rijden.
 
Wieder zu hause.

Heb er weer van genoten, allen bedankt. :Y

Lekker kunnen rijden vandaag. Parkeer net de motor, haal m'n hand eens langs de band...ratss. Daar steek dus een spijker uit. :')
 
Ook terug :)

Was echt heel erg leuk en hele mooie stukken (bos) in de route..
En een lekkere tosti gegeten ;)
 
Laatst bewerkt:
Zo... en ik ben weer thuis... Was heel gezellig. leuke opkomst ook, heerlijk weer. En JJ voor het eerst ontmoet nou... Wat wil je nog meer zou ik zeggen.

Bedankt X voor de route en het voorrijden. En alle andere tnx voor de gezelligheid :)
 
1 van de 2 varkens is hier ook weer thuis :+
Was gezellig en leuk rijden vandaag mensen, goede opkomst ook :} Bedankt allen *D
X en plekkie speciaal bedankt voor het voor en achterrijden *D :Y

Nu maar eens even kijken wat ik ga eten, de rest van de fam. zit op dit moment in doetinchem te eten :P
 
Laatst bewerkt:
Zo motoGP is over 12 minuten binnen, straks dus lekker op de bank even de race kijken met eten op schoot *O*
 
Laatst bewerkt:
Ola! :W

ik vond het ook een heul gezellig ritje met toch weer nieuwe gezichten :Y

X en Erwin, bedankt voor de route en het voorrijden, rest bedankt voor de gezelligheid ;)

:]
full
full
 
@ X/Plex/Erwin, bedankt voor het voorrijden/achterrijden/de route (doorhalen wat niet van toepassing is)

@ Allen, bedankt voor het in het midden rijden en de gezelligheid!

Weer lekker rondje gereden en prachtig weertje erbij! Ennuh mijn Monster heeft de 25.000 gehaald! :) *O*
 
Bedankt allemaal voor de rit en de gezelligheid. Lekker soep+satesaus gedronken met zn allen :)
X bedankt voor het voorrijden. Plex bedankt voor het achterrijden :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan