Setje Bt016

Status
Niet open voor verdere reacties.

onderkruipsel

MF veteraan
1 feb 2005
9.680
0
Nijkerk
Bandjes liggen er een half jaartje onder, zo een 3k gelopen.

Maat:
120/70 17 --> 3 mm profiel diepte op het loopvlak
180/55 17 --> 4-5 mm proiel diepte op het loopvlak

Worden vervangen voor ander merk band. van oorsprong afkomstig van een street triple 2010.

Piccies --> zie hieronder

Tegen elk fatsoenlijk bod.

Groetjes Sarina
 
Laatst bewerkt:
nop laten nog even op zich wachten. ze liggen in Mijdrecht en zit in Nijkerk zonder motor :X
Ik ga morgen even bellen of er even foto's gemaild kunnen worden :Y
 
Hier dan de piccies, hopelijk zijn ze duidelijk, anders wordt het vrijdag dat ik nieuwe piccies heb, dan heb ik ze thuis liggen.

full
 
Ik denk dat het probleem is, dat er op de foto's niet te zien is hoever ze versleten zijn. Ik ken mensen die in 4000km een band kompleet verslijten. Misschien eens de profieldiepte opmeten?

Ik moet morgen naar Enschede en zou ze eventueel op de terugweg op kunnen pikken. Pb eventueel maar eens een richtprijs en hoever dat je denkt dat ze versleten zijn.
 
inderdaad, precies wat drudie zegt, hoever zijn ze versleten? ik heb een setje onder een 25kw fiets gehad, en daar waren ze met 6000km glad. dus hoeveel hebben deze meegemaakt? of wat is de profieldiepte nog? (in het midden gemeten)
 
ik zal morgen de profiel diepte van de beide banden nog even posten, Heb daar niet meer aangedacht dat te doen.

bandjes zijn tegen elk aannemelijk bod :Y
 
pffff, had even mn verjaardag tussendoor....

maar het is gelukt, diepte is beter dan ik had verwacht :Y

achterbandje 4 tot 5 mm, voorbandje 3 mm.

bandjes zijn tegen elk aannemelijk bod zoals ik hierboven al vermelde :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan