Te koop; div. onderdelen Yamaha Diversion XJ 600 S 1993

zappa.suzuki

MF veteraan
14 jun 2007
1.256
1
Bij Utreg
Bijna complete rode Yamaha Diversion XJ 600 S 1993 te koop in onderdelen.

Mist op dit moment alleen het zadel en het contactslot is kapot.
Motor loopt en heeft 35.000km op de teller [hier het bewijs
]

Kenteken papieren zijn compleet.

Motor kan compleet weg voor een leuk MF prijsje..

Maar wees dan snel, op dit moment staan de bekende bouten en moeren in de kruipolie, volgende week haal ik hem uit elkaar.

Motor is schade vrij, ziet er redelijk uit, tank zonder deuken, wielen recht, voorwiel met goede band en remschijf.

Uitlaat licht lek.

blok e150 [ loopt goed]
Startmotor e40
voorwiel met goede band e45
achterwiel met mindere band e40
voorvork e60 met kroonplaten

Verkocht:

Carbs
CDI
Bobines
Tank
Topkuip
Achterremklauw
Voorschijf

Zoek je onderdelen laat weten wat je zoekt en wat je bied..

11102010798.jpg


11102010797.jpg


11102010796.jpg


11102010795.jpg


11102010799.jpg
 
Laatst bewerkt:
Waar staat dit lieve roestbakje ;)
Kan ik je mailen of PB'en ?
 
Laatst bewerkt:
Wat is de prijs voor beide remschijven, dus voor en achter?

En hoeveel mm.

De banden is me net te weinig...

Schijfen kunnen weg voor e60 icl blokken, voorschijf is als nieuw, achter redelijk versleten..

Maar jullie hebben dus de complete motor voor e350... das een koopje voor met 35000km op de teller
 
Yip, en dan nog de reacties van MP..

Verdien er meer aan aan de losse verkoop maar dat kost tijd.. en heb m'n eigen DR 800 staan waar een nieuwe balansasketting en nokkenasketting op moeten en de KTM heeft een nieuwe starter clutch nodig :/

Dus heb al genoeg gesleutel op het programma ;)

Kettingset e30

tank e42.50 [ lichte roest aanslag rond de dop, ook geen sleutel van de dop maar die haal ik er zo af]

alles ex verzendkosten
 
Yip, en dan nog de reacties van MP..
Verdien er meer aan aan de losse verkoop maar dat kost tijd.. en heb m'n eigen DR 800 staan waar een nieuwe balansasketting en nokkenasketting op moeten en de KTM heeft een nieuwe starter clutch nodig :/
Dus heb al genoeg gesleutel op het programma ;)
Kettingset e30
tank e42.50 [ lichte roest aanslag rond de dop, ook geen sleutel van de dop maar die haal ik er zo af]
alles ex verzendkosten
Druk druk druk _O- Als ik je een dagje moet komen helpen slopen zeg je het maar :)
 
Yip, en dan nog de reacties van MP..

Verdien er meer aan aan de losse verkoop maar dat kost tijd.. en heb m'n eigen DR 800 staan waar een nieuwe balansasketting en nokkenasketting op moeten en de KTM heeft een nieuwe starter clutch nodig :/

Dus heb al genoeg gesleutel op het programma ;)

Kettingset e30

tank e42.50 [ lichte roest aanslag rond de dop, ook geen sleutel van de dop maar die haal ik er zo af]

alles ex verzendkosten
Ik heb interesse in de tank. Ik stuur je even een PB
 
carbs e40
blok e150 [ loopt goed]
Startmotor e40
voorwiel met goede band e45
achterwiel met mindere band e40
voorvork e60 met kroonplaten
enz
 
Hoi,

Zijn de carbs nog in goede staat? Gaat mij eigenlijk alleen om de gasnaalden met sproeierbuizen. Die van mij zijn versleten/niet rond meer, hierdoor is m'n verbruik toegenomen. Enig idee of deze bike beetje normaal verbruik had?

Zo ja wil ik de carbs wel overnemen voor 40 incl verzenden
 
knippers voor het zelfde als achter ???? (zo ja intresse)
koppling en rem handel nog in orde ? zo ja ook intresse

ps meschien het makkelijk om in je startpost een lijst te maken met wat weg is en met wat er nog wel is

anders blijft iedereen vragen is dit of dat er nog (en neen niet iedereen gaar eerst de hele thread lezen om daar achter te komen)

ik hoor het wel evt via pm mag ook mvg
 
Terug
Bovenaan Onderaan