Racefit Growler voor R6 '06-'10

svdvlugt

MF veteraan
22 mei 2007
2.794
0
Hallo,

Hierbij zet ik mijn Racefit Growler te koop.
Ik heb deze gruwelijk dikke uitlaat vorig jaar over laten komen uit Engeland.

De uitlaat is van titanium gemaakt (weegt echt bijna niks).
In tegenstelling tot de korte uitlaatjes die er allemaal te krijgen zijn op de R6, maakt deze uitlaat het geluid van je R6 vooral in lage toerentallen een stuk zwaarder.
Plus, deze uitlaat is een stuk zeldzamer dan de Akrapovic's, Leovince, etc.

Ondanks dat de R6 is uitgerust met een mooie ( :X ) katalysator, zorgt deze uitlaat toch voor meer herrie.
Sinds begin deze zomer heb ik de katalysator ook verwijderd uit het uitlaatsysteem. Het geluid is nu echt overweldigend! :}

Aangezien ik voorlopig niet echt meer zal motorrijden (vanwege een lichamelijke mankementen zegmaar :/ ) en het vooruitzicht dat de motor waarschijnlijk in de lente de deur uitgaat, zet ik deze uitlaat alvast te koop.

Deze uitlaat kost, met de huidige koers, zo'n 650 euro om uit Engeland te laten komen.

Mijn uitlaat is werkelijk nog als nieuw (onbeschadigd) en krijg je met al het montagemateriaal (uitlaatsteun, veertjes) en dB-killer.
Eventueel heb ik voor een zacht prijsje voetsteunen van een R6 2005 erbij, zodat je je uitlaat op kan hangen aan de voetsteunen. Een R6 '06 of nieuwer mist deze bevestiging namelijk ;)

De prijs van de uitlaat: 475 euro



Foto's van de uitlaat gemonteerd op de motor, zal ik morgen even plaatsen :)
 
Laatst bewerkt:
29012009157.jpg


Meer plaatjes zijn momenteel niet voor handen, omdat m'n computer de geest heeft gegeven :/
 
Als ik een R6je had gehad was hij verkocht geweest... Onee wacht, ik had ongeveer dezelfde op mijn R6....

Kickje dan maar voor deze dikke pijp :+
 
Past dit op elke r6?

Met een linkpijp past alles..
Maar zoals de titel al zegt is de uitlaat eigenlijk bedoelt voor een R6 '06-'10.

Iemand als Pajic kan het bijvoorbeeld wel pas maken, maar dat zou je zelf even moeten informeren ;)
 
Thx Dion en Norwin :)

Painkiller, stuur me even een mailtje.
Er is nog een geinteresseerde, maar wie weet! ;)
 
Sander! ik zie dat je advertentie er weer tussen staat! dus word tijd voor mij er even druk er achter te zetten;) kan ik binnenkort even langs komen?:)
Gr Lars
 
Sander! ik zie dat je advertentie er weer tussen staat! dus word tijd voor mij er even druk er achter te zetten;) kan ik binnenkort even langs komen?:)
Gr Lars

Yo Lars, ik probeerde je net even aan te spreken op msn...maar 't lukt niet op één of andere manier :?
Kijk anders even of je misschien zaterdagmorgen even tijd hebt ofzo? Dan zal ik van de week de uitlaat er even afschroeven ;)
 
sander als je hem anders kwijt kunt niet op mij wachten, ze staan ook op ebay.
succes met de verkoop als je hem volgende week nog hebt neem ik contact op, ga dit weekend naar fighterama is ook genoeg te koop.
als lars hem wil hebben: lars gefeliciteerd jonge heb je een mooi pijpie aan :Y
 
ik heb inderdaad wat problemen met msn de laatste tijd! tussen welke tijden kan ik langs komen zaterdag? dan kom ik even kijken:)

@ piankiller: (even ervanuit gaande dat ie na het weekend van mij is(a)) bedankt voor het compliment:) word nog even uitvogelen hoe we die gaan monteren;) heb namelijk een R6 uit 2000:)

iemand toevallig tips? of beter nog ervaring?
 
Ik ben er 's ochtends sowieso tot een uurtje of 11, anders 's middags vanaf 3 uur tot een uurtje of 6. Kijk maar even, ik mail je m'n 06 nog wel even. Dan kan je eventueel nog even bellen als je tijd hebt :)

Eerst even kijken hoe het een en ander past. Ik weet nog wel een adresje waar ze het spul eventueel op maat kunnen maken.
Of bij jou op je werk misschien?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan