Motor-Forum

Select Forum

Het Moto Guzzi topic, The Italian job

Reg. datum:
19 dec. 2009
Ook maar eens ff een plaatje van mijn Guzzi. Dit jaar volledig gestript en opnieuw opgebouwd. Krukas geslepen en nieuwe krukaslagers, nieuwe cilinders met zuigers, alle verdere lagers en afdichtingen in de hele Guzzi vernieuwd. Alle zwarte delen nieuw in de coating, dus gewoon een splinternieuwe Van Gent V700!! Ik heb er nu 950km mee gereden na revisie en hij loopt en rijdt fantastisch! Ze staat nu wel te koop... restaureren blijk ik nog wel leuker te vinden als het rijden zelf. Dus mocht je interesse hebben, meer info kan via pm!

Screenshot_20171013-185233-960x540.png

Reg. datum:
24 mei. 2004
Gaaf

Moto Guzzi 850GT, EML BMW R80

Reg. datum:
14 sep. 2009
Ziet er heel erg netjes uit, ik hoop dat de mijne ook zo netjes word.
Vind alleen die zwarte klepdeksels niet mooi.
Old racers never die, only their leathers get tighter. Je stopt niet met racen omdat je oud wordt, je wordt oud omdat je stopt met racen.

Reg. datum:
19 dec. 2009
quote:
leotje60 schreef op 17 oktober 2017 @ 12:58:
Ziet er heel erg netjes uit, ik hoop dat de mijne ook zo netjes word.
Vind alleen die zwarte klepdeksels niet mooi.

Thanks! Klepdeksels waren zo en heb ik bewust ook zo gelaten. "Breekt" het blok wat en vind ik persoonlijk ook mooier dan gepolijste. Ieder z'n smaak!

www.facebook.com/gertepiet

Reg. datum:
06 feb. 2009
Eens zien of er nog bijzonder Guzzi nieuws is op de Eicma volgende week! Als het goed is wordt er een nieuw motorblok gepresenteerd! Ben benieuwd!
Guzzi V7II + Yamaha SR + M(u)Z fanaat. Zie ook mgcn.nl, xtsr500.nl, kjmv.nl en www.Facebook.com/gertepiet

Reg. datum:
21 aug. 2016
Zaterdag de snert rit Guzzi afdelrng zuid gereden was mooi

Reg. datum:
22 jun. 2005
Prachtige glimmende bik Chris!

En om het topic een beetje in leven te houden een fototje van die van mij :)

_MG_0278_klein.jpg

MG 1200 sport

Reg. datum:
07 feb. 2008
quote:
Jorn schreef op 09 november 2017 @ 19:50:
Prachtige glimmende bik Chris!

En om het topic een beetje in leven te houden een fototje van die van mij :)

[afbeelding]

Mooie Guzzi zeg, erg geslaagd zo.

Je hebt wel een flinke doorsteek van je voorvork, red je het nog met je veerweg of heb je stuggere veren in je voorvork?
Waarom doen wat al gedaan is?

Reg. datum:
03 mrt. 2010
quote:

Is dat een California? Heb je de voorvorkpoten zonder problemen zo ver doorgestoken zonder de vering te veranderen?
Yamaha YZF Thundercat 1999
Honda CBR600 F Sport 2002
Moto Guzzi V50 Nato 1984
Moto Guzzi V50 Nato 1985
Honda CB 750 1981 (opknapproject)
Ducati 750 SS 1993
Moto Guzzi California 1994 (projectje)

Reg. datum:
22 jun. 2005
Heeft ooit de fabriek verlaten als 1000sp. Voorvork is idd stevig doorgestoken, maar e.e.a. lijkt allemaal extremer doordat ik de tellerpartij en koplamp ook flink naar beneden heb gebracht. Het kan allemaal net zo. Bij stevig stuurwerk kost het je wel je tenen en rem-schakelset. Wie mooi wil zijn...

MG 1200 sport

Reg. datum:
07 feb. 2008
quote:
Jorn schreef op 19 november 2017 @ 20:46:
Heeft ooit de fabriek verlaten als 1000sp. Voorvork is idd stevig doorgestoken, maar e.e.a. lijkt allemaal extremer doordat ik de tellerpartij en koplamp ook flink naar beneden heb gebracht. Het kan allemaal net zo. Bij stevig stuurwerk kost het je wel je tenen en rem-schakelset. Wie mooi wil zijn...

Dank je, leuk om te weten
Waarom doen wat al gedaan is?

Select Forum

© 2001-2017 Motor-Forum - Served by Webserver 2

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.