Het Moto Guzzi topic, The Italian job

De vrijstanden zijn inderdaad op de meest vreemde plekken te vinden. De echte neutraal heb ik echter nooit problemen mee om te vinden. Eruit doet ie heel soms wel moeilijk over :p.

goed: M`n eigen guzzi waar de meeste kilometers op gedraait worden en de Norton van m`n vader.
DSCN0812.JPG


De guzzi die ik samen met m`n vader heb gekocht:
140820101607.jpg


En natuurlijk de guz van m`n vader:
030620121020.jpg


En natuurlijk een paar belevenissen van vorig jaar:
http://moguz.nl/misc/Vakantie/
 
Jeeron,ik heb je belevenissen gelezen :X toch nog een leuke vakantie gehad...By the way hoe kan je nou je schakelpook verliezen :/ geen wonder dat die mensen zich een breuk lachten :Y :)
 
Jeeron,ik heb je belevenissen gelezen :X toch nog een leuke vakantie gehad...By the way hoe kan je nou je schakelpook verliezen :/ geen wonder dat die mensen zich een breuk lachten :Y :)

Op zo`n moment loop je natuurlijk wel ff te vloeken :p, maar al met al heeft het wel voor een pracht vakantie gezorgd.
week 1 iets meer als 3000 km.
week 2 pauze en rust in vilamoura portugal
week 3 iets meer als 3000 km.

Zijn nu zeer mooie en fijne herinneringen want wie doet nou zoiets met z`n vader *O*
 
idd lijkt me geweldig,lekker naar villamoura,ben er ook geweest [vliegtuig],en dat met je pa.

Ja dat vergeet je nooit meer! Ik teken er voor dat ik dat ooit mee mag maken.
 
ps mijn volgende guzzi,want met de 2 takt zijn grote afstanden not done,wordt waarschijnlijk een breva,maar ik vind de griso ook erg lekker eigenwijs,en de1200 sport ook...tja
 
Da's gaaf jeeroen! Ik ben wel overal heen geweest met mijn vader maar dan achterop:) Trier/Cochem, Brugge, ardennen e.d. op de Cali II van m'n vader.
Niet van die enorme einden die jullie afleggen! wel gaaf, hoop het ook ooit nog te gaan doen!
 
Yvan, is dat op de mgcn trackday @ mettet? Zijn leuke dagen om guzzi's te zien scheuren :D.

En vakanties achterop zijn natuurlijk ook geweldig ^_^, zo is het guzzi virus bij mij ook binnengekomen. We hebben de Cali 3 met span al sinds mijn 6e dat is nu 19 jaar geleden :p. En die enorme einden komen ook vrijwel nooit voor, dit was onze eerste grote grote vakantie samen. Voor de rest Denemarken / Duitsland / en 1x Noorwegen (achterop span) gehad. En heel vaak naar Limburg motorcamping de Hei.

Gewoon een keer een route uitstippelen met je vader en dan genieten :D. Neemt niemand je ooit weer af.
 
true that,

komt wel een keer goed. Op het moment iets te weinig tijd maar in de toekomst moet het wel goedkomen denk ik:)

Trouwens jeeroen, is alles bij jouw v35 nog origineel?
 
Nee dat issie niet, bij aanschaf was het al een combinatie van verschillende V35jes, en na wat kabelboom problemen (kortsluiting) is ze een beetje uitgekleed omdat ik wat dingen nodig had voor de nato :p.

Staat er nog wel maar niet meer rijdend.
 
Hee Guzzi-Gekken... ;)

Ik heb vroeger onderstaande Le Mans-3 gehad.
Was eigenlijk wel benieuwd of ik die nog ergens tegenkom, zoals hier...


.
 
Mooi werk!

Ben zelf ook bezig met een Guz. Begonnen met de aanschaf van de volgende '1000sp'.
Eisen waren: Groot blok, frame met laag balhoofd, goede prijs en niet te mooi om te verbouwen ;)

b8d0eca4.jpg


unnamed_zps157b471b.jpg


Gelijk de eerste dag ontdaan van de nodige kilo's ;)

580a69ce.jpg


Inmiddels echter weer een paar stappen dichterbij met het volgende resultaat:

IMG_9585xx_zps1048fdf7.jpg


_MG_1754_zps526346de.jpg


_MG_1756_zps33480b78.jpg
 
Dan heb je volgens mij geen idee hoe een originele 1000sp eruit ziet. Ik heb bewust gezocht naar een motor waar al weinig origineels meer aan was. Terugbouwen naar origineel zou een onbegonnen missie zijn.

Moto%20Guzzi%201000%20SP%20.jpg



Geeft verder niet, ieder zijn meug, maar deze is het 'point of no return' in ieder geval voorbij.
Voor het origineel houden staat er gelukkig nog ander leuks in de schuur :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan