Yamaha X-City 125 / 250 kofferrek

Status
Niet open voor verdere reacties.

Monomuis

MF dino
Donateur
11 jul 2001
24.555
2.130
Nederland
Te koop wegens verkoop motorscooter;

Origineel aluminium Yamaha kofferrek met haakje voor Givi en Yamaha koffers.

Rearcarrier.jpg


Rearcarrier2.jpg


Vaste prijs voor het kofferrek: 75 euro (nieuw 150 euro bij de dealer, 129 euro bij Easyparts, 7 maanden gebruikt)

Indien je 2 linkerhanden hebt, wil ik het onderdeel ook wel voor je monteren op je motorscooter. Onderdeel wordt niet opgestuurd.


Givi koffer + schermverhogers zijn reeds verkocht (en uit de openingspost gehaald)
 
Laatst bewerkt:
Extra aanbod;

Kofferrek + 45 liter koffer erbij een VASTE prijs van 175 euro. Monteer ik 'm meteen voor je onder het genot van een kopje koffie! Het hele zooitje incl. schermverhogers 215 euro.

26001175.jpg


xcity.jpg
 
Laatst bewerkt:
Daar was ik ook, alleen niet met de toerrit meegedaan.
Mag jij volgend jaar komen met je twin ploffr??

Er was een vraag voor jouw op het x-maxx of x-city topic.

Weer een gratis kick

full


Oeffffffffff...................
 
Laatst bewerkt:
Ow, zal even kijken, thanks voor de tip :)
Ja, ik ben in principe wel van plan om gewoon te komen, schakelmotor of niet.
Enige voorwaarden is dat ik niets anders heb en dat het een beetje redelijk weer is.
 
Zijn die grondplaten van Givi universeel, dus kan ik hem op een kofferrek van mijn Tmax 500 schroeven? Indien dit mogelijk is wil ik de koffer en grondplaat van je overnemen voor 100 euro incl. verzenden. Laat maar iets weten.
Alvast bedankt
 
De kofferplaat heeft vrij veel gaten waar je de boutjes doorheen kunt doen. Dus grote kans dat het zo op een T-Max kofferreke past. Heb je daar een foto van?

Alleen opsturen zie ik zelf niet zo zitten met zo'n groot ding. Woon je misschien in de buurt van Utrecht?
 
Heb er helaas geen foto van, maar wil het er wel op gokken. Ik kom zelf uit Kaatsheuvel, mocht je nog wat aan de prijs kunnen doen ben ik wel bereid ze op te halen.
 
Is het deze?

TMAX+Rear+Rack+Mount+4B5-W0736-10-00.jpg


Let ook even op de 4 rubber dopjes en ook op het haakje.
Dit is een origineel Yamaha kofferrek. Zoiets had ik ook op mijn X-City (zie helemaal bovenaan).
In principe is daar de kofferplaats in feite al in geintegreerd door het haakje (Givi/Yamaha koffers). De dopjes zijn nodig om rammelen van de koffer tegen te gaan.

Lijkt me wel handig om het zeker te weten voor je deze kant op zou komen.

Je hebt ook nog deze;

TMAX%2Btop%2Bcase%2Bmount%2B4B5W07360000.jpg


En die kan gekoppeld worden met de kofferplaat:

TMAX%2BMounting%2Bplate.jpg
(al is dit plaatje een zelfde rek, maar op een offroad/allroad motor.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor je hulp en de foto's! Die bovenste foto is van een 2008-2010 model, ik heb een 2002 Tmax. Niet dat het is uit maakt ofzo, maar daar zit niet standaard zo'n geintegreerde haak op. Ik heb inderdaad zo'n los rek zoals die tweede, dus dat gaat gewoon passen.
 
Yep. Op die 2 stangetjes zie ik 4 gaatjes, op de kofferplaat heb je 4 palletjes die je weg kunt duwen zodat je makkelijk de bouten kan vastschroeven en dan nog simpelweg de koffer erop klikken en met het koffersleuteltje vastzetten (sleutel om koffer los te halen en koffer te openen is gelijk, vandaar de naam 'Monokey' of was het nou 'Monolock'. Nouja, als jij zo'n rek hebt, past het dus.

Ik stuur je even een PM.
 
De koffer is verkocht, blijven de beide X-City onderdelen nog over!
Bieden mag altijd, dus kom maar op. :P
 
Bedankt :) Veel plezier met de bijna gloednieuwe koffer. :)
Nu alleen dus nog X-City rijders vinden en daar zijn er niet zo heel erg veel van in Nederland.
Maar de onderdelen nemen weinig ruimte in, dus ik wacht rustig af...
 
Schermsteunen zijn ook verkocht. Enkel nog het kofferrek over incl. haakje voor een Givi Monolock koffer
 
'Givi 45 liter topkoffer + Yamaha X-City 250 onderdelen' > 'Yamaha X-City 125 / 250 kofferrek'
 
Schop, nog steeds te koop...

Voor 50 euro mag ie weg, nieuwprijs 150 euro, bij Easyparts 129 euro.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan