Henk's Beull

Henkamino

MF'er
5 aug 2009
165
0
Hallo,

Ik zal me nog even voor degenen die me niet kennen. Ik ben Henk en heb hier al een keer een fiets verbouwd, dat was een sradje uit ''98.
Ik ga nu iets heel anders doen, ik heb een blok van een Buell XB12, een voorvork van een gsxr 1000 en heb alleen nog een achterwiel van een RSV Mille. Nu alleen nog een frame zoeken waar alles in past ;) .

IMG_2025.jpg


IMG_2027.jpg


IMG_2024.jpg


28-09-2010003.jpg


Gr Henk
 
Q.ophangpunten blok.Ga er van uit dat je hier ook al zit. O-)

Hangt op 2 punten in rubbers(achter en voor bij kop) en 2 punten vast (boven op kop achterste cilinder en voor op onderkant carter)
Voor op de kop hoort nog een alu gietstuk aangebout,komt morgen ook.
Zie de strakke zwarte peiltjes. _O-

Ga er van uit dat Henk nog wel zijn tekeningetjes plaatst hoe hij het frame wil. :+
full
 
zag dit ding ooit eens in utrecht op de beurs.
zou een beste bak met inspiratie kunnen wezen.
kan er alleen niet zoveel meer over vinden.
0708_sbkp_01_z+harley_sportster+front_end_view.jpg]

spondon2.JPG

:W


edit: hij staat hier
 
Laatst bewerkt:
Die is ook lekker ja(Spondon)Ken hem. :Y
Die van Henk word meer hitech caferacer stijl in plaats van een echte fighter.
 
Hallo,

Ik zal me nog even voor degenen die me niet kennen. Ik ben Henk en heb hier al een keer een fiets verbouwd, dat was een sradje uit ''98.
Ik ga nu iets heel anders doen, ik heb een blok van een Buell XB12, een voorvork van een gsxr 1000 en heb alleen nog een achterwiel van een RSV Mille. Nu alleen nog een frame zoeken waar alles in past ;) .

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Gr Henk

Oei,

Weer een favoriet om te volgen. Buell rules!! Ben benieuwd, wat dit gaat worden.

Verdient wel een buizenframe. Dit gaat meester Jeryt wel lukken.

Zit zelf ook al een tijdje te twijfelen om mijn x1 te laten voorzien van een buizenachterbrug.

Eens zien wat de meester hiervan maakt.....
 
is de afstand tussen het voorwiel en het blok niet veels te groot :?
als je dat bv vergelijkt met die spondon... :/

als je het vergelijkt met de "Beu-Hell" die andere motor in de post van Fishman, dan klopt het wel weer aardig...

Wat voor tank en kontje enz enz moeten er op komen dan ?
 
Oei,

Weer een favoriet om te volgen. Buell rules!! Ben benieuwd, wat dit gaat worden.

Verdient wel een buizenframe. Dit gaat meester Jeryt wel lukken.

Zit zelf ook al een tijdje te twijfelen om mijn x1 te laten voorzien van een buizenachterbrug.

Eens zien wat de meester hiervan maakt.....


Jaaren geleden had mijn broer ook een x1,heb ik toen ook een buizenbrug voor gemaakt,was nog voor het MF tijdperk.
 
Hey,

Ik ben zelf ook wel erg benieuwd hoe het gaat worden. Hier een schets van hoe ik hem nu in m'n hoofd heb.............

Beull2kl.jpg


Gr Henk
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan