Speed Triple topic deeltje 15

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heeft hier iemand trouwens een Shoei XR-1100 of een Shoei Qwest? Heb vorig jaar namelijk een schuivertje gemaakt en ook ff met mn kop de grond geraakt maar nog geen nieuwe helm gekocht. Is alleen een stukje lak af, verder niet maar men zegt dat je zo'n ding altijd na een val moet vervangen. Of heeft men hier een andere mening over? O-)
dit is vragen om moeilijkheden O-)

gewoon vervangen want je weet zelluf wel waarom
 
zo ben nu ook in het bezit van zwarte koplampen :)
[afbeelding]
[afbeelding]
@all bedankt voor de felicitaties, was een zware dag met al die KKK :) gelukkig was het lekker weer dus konden ze lekker buiten spelen, dan merk je pas dat ik toch wel groter moet gaan wonen :)

@geluksvogels, ben benieuwd naar jullie ervaring live a.s. donderdag
denk dat ik vroeger te vaak heb proef gereden bij dealers zonder daar de motor te kopen, waardoor ik geen vrienden heb overgehouden :(
vroeger had je ook toen de importeur nog in warmond zat, van die demo dagen daar, zins ze in alkmaar zitten is dat over :(

zo verjaardag is wel weer goed voor je sociale netwerk, sprak dus 2 vrienden, 1 daarvan zou wel een trip binnen door naar italie willen maken, alleen zijn doel is wel een beetje minder, hij wil naar de motorguzie fabriek
iemand ervaring met zo trip, en wat ben je kwijt kwa tijd, red je het binnen een week??
en tips voor een andere fabriek ?, bestaat bimota nog?? of de ducatie/aprilia of is dat te ver van elkaar vandaan, zou wel naar zo fabriek waar ze zo rode 4 wielere maken...

Je hebt ook Benelli nog :) Je kunt aardig snel in Italie komen dus het is maar net wat je wil, het kan wel in een week lijkt mij. Maar het schijnt daar zo mooi rijden zijn dat ik er wat langer voor uit zou trekken O-)
 
Toch wel? :? ......ik vraag me nog steeds af of ABS nu zo'n grote toevoeging is, al lees ik er best wel goede dingen over :$Mezelf! :+:Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y


wat je zegt, je mist het niet, in 35 jaar motorrijden heb ik mij 1 keer onderuit geremd (op een Z1000!) als je nu gewend raakt aan ABS en je gaat weer op een motorfiets zonder rijden dan ga je juist de fout in
en af en toe een stoppie vindt ik ook wel leuk!
 
:W :W Daar ben ik weer eens een keer :W

Vandaag ws het laatste ritje van het jaar gereden en hij was nog fijn :] Beetje koud, maar dat kon de pret niet drukken. Toch, Girlzon1000? Leuk je ontmoet te hebben. Moeten we vaker doen, maar dan op de Speed :P
 
ga ik ook weer effe kijken :Y

p26_conqueror%20tc-2_b.jpg
denk dat het zoiets moet worden, mn vader moest ook een nieuwe dus als we 2 botsmutsen kopen zal er vast wel wat te regelen zijn mbt de prijs :9
 
Kan je met die lage 3-1 Arrow nog Duitsland in zonder der Polizei een reden te geven je stil te zetten?


Grapjas :+ . D'r staat enorm groot "not for road use op", er zit geen e-keur op en er zitten geen killers in. Ga je geen vrienden maken met Herr Polizei ben ik bang :N

troule does it... en zonder moeite ;)
en trouwens; de herrie valt wel mee, als je t vergelijkt met t kabaal van bijvoorbeeld the hermenator, moet nog steeds grijnzen als ik terug denk aan de laatste meeting waar ie al gas dichtdraaiend knallend en ploffend m naast me drukte ... :o }) :9~ :} :] *O*

loud pipes save lives!!!!! O-) O-) O-)

Heeft hier iemand trouwens een Shoei XR-1100 of een Shoei Qwest? Heb vorig jaar namelijk een schuivertje gemaakt en ook ff met mn kop de grond geraakt maar nog geen nieuwe helm gekocht. Is alleen een stukje lak af, verder niet maar men zegt dat je zo'n ding altijd na een val moet vervangen. Of heeft men hier een andere mening over? O-)


belangrijkste is of t lekker zit; shoei werkt goed voor mij persoonlijk (xr1000) qua pasvorm etc. andere merken (schubert of nolan of shark bv) totaal weer niet. gewoon wat verschillende typen/merken proberen :Y weet wel dat mijn volgende een xr1100 wordt *D

De overheid is zelf van plan om ABS en dag-rij-verlichting te verplichten op alle nieuwe motoren :Y Weet niet wanneer dat in moet gaan.
Ik zelf ga zou ook met ABS kiezen, beter voor de waarde als je m ooit weer weg gaat doen.

is die 'overdag lichten aan verplichting' er niet al voor nieuwe motoren? ik kan de mijne niet uitzetten iig...maar das uk import :?
 
~
belangrijkste is of t lekker zit; shoei werkt goed voor mij persoonlijk (xr1000) qua pasvorm etc. andere merken (schubert of nolan of shark bv) totaal weer niet. gewoon wat verschillende typen/merken proberen :Y weet wel dat mijn volgende een xr1100 wordt *DIk heb nu een XR-1000, zit wel goed.. Had ook nog een Arai etc. gepast alleen zit met het dilemma dat ik nu een L heb en die wel wat losjes zit en een M drukt bij mij op t voorhoofd. Zal wel geen rek in zitten denk ik :P
 
troule does it... en zonder moeite ;)
en trouwens; de herrie valt wel mee, als je t vergelijkt met t kabaal van bijvoorbeeld the hermenator, moet nog steeds grijnzen als ik terug denk aan de laatste meeting waar ie al gas dichtdraaiend knallend en ploffend m naast me drukte ... :o }) :9~ :} :] *O*

loud pipes save lives!!!!! O-) O-) O-)



is die 'overdag lichten aan verplichting' er niet al voor nieuwe motoren? ik kan de mijne niet uitzetten iig...maar das uk import :?
dacht dat het moest van joe O-) :+

de mienes gaan ook niet uut :N
 
ik lees dat die low mount pipe van arrows geen E-keur heeft.
maar die high mount double pipes van arrows wel, maar kunnen daar de decibel killers van gedemonteerd worden. want vind ze wel heel mooi, maar als ze geen geluid maken -O-
 
zo ben nu ook in het bezit van zwarte koplampen :)
[afbeelding]
[afbeelding]
@all bedankt voor de felicitaties, was een zware dag met al die KKK :) gelukkig was het lekker weer dus konden ze lekker buiten spelen, dan merk je pas dat ik toch wel groter moet gaan wonen :)

@geluksvogels, ben benieuwd naar jullie ervaring live a.s. donderdag
denk dat ik vroeger te vaak heb proef gereden bij dealers zonder daar de motor te kopen, waardoor ik geen vrienden heb overgehouden :(
vroeger had je ook toen de importeur nog in warmond zat, van die demo dagen daar, zins ze in alkmaar zitten is dat over :(

zo verjaardag is wel weer goed voor je sociale netwerk, sprak dus 2 vrienden, 1 daarvan zou wel een trip binnen door naar italie willen maken, alleen zijn doel is wel een beetje minder, hij wil naar de motorguzie fabriek
iemand ervaring met zo trip, en wat ben je kwijt kwa tijd, red je het binnen een week??
en tips voor een andere fabriek ?, bestaat bimota nog?? of de ducatie/aprilia of is dat te ver van elkaar vandaan, zou wel naar zo fabriek waar ze zo rode 4 wielere maken...

Hoy eerst ook nog gefeliciteerd.

Zijn deze zwarte koplampen gepoedercoat of gelakt.
Of zijn deze origineel zwart van Triumph uit?
 
troule does it... en zonder moeite ;)
en trouwens; de herrie valt wel mee, als je t vergelijkt met t kabaal van bijvoorbeeld the hermenator, moet nog steeds grijnzen als ik terug denk aan de laatste meeting waar ie al gas dichtdraaiend knallend en ploffend m naast me drukte ... :o }) :9~ :} :] *O*

loud pipes save lives!!!!! O-) O-) O-)

Da's allemaal mooi natuurlijk, en ik hoop dat ie Polizei niet tegenkomt, maar geen ervaring is een ander verhaal :P . De vraag was of de Polizei het goed vond als je met een Arrow low-mount door Duitslands mooie stuurwegen laveert en dat antwoord is simpelweg: Nee ;)
Als je de boete geen ramp vindt is het natuurlijk niet interessant of je em eronder hangt :)

ik lees dat die low mount pipe van arrows geen E-keur heeft.
maar die high mount double pipes van arrows wel, maar kunnen daar de decibel killers van gedemonteerd worden. want vind ze wel heel mooi, maar als ze geen geluid maken -O-

Yup, dat kan zeker :)
Kwestie van de borgring met een punttangetje naar elkaar toe drukken en ze er uit trekken. Easy as that :)


Ter illustratie!
 
fe03ecc044d0f119989b906871bbf57c

Mooie fiets geworden,
is het nog gelukt met mijn donor voorvork :)
heb je een plaatje van die fiets waar die op gegaan is :)
 
Laatst bewerkt:
Je hebt ook Benelli nog :) Je kunt aardig snel in Italie komen dus het is maar net wat je wil, het kan wel in een week lijkt mij. Maar het schijnt daar zo mooi rijden zijn dat ik er wat langer voor uit zou trekken O-)

we zullen denk ook 2 weken van maken hoop ik, want de zwitserse wegen zijn denk erg vet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan