titanium race systeem honda cbr600f

Status
Niet open voor verdere reacties.
hoi,

wat verstaat u onder weinig....richtprijs? en heeft u een foto van de complete uitlaat....zonder kuip?
 
Laatst bewerkt:
hi,

ik had er graag 250 voor willen krijgen, dat is dus.... uuuh ja erg weinig!
maar aan de andere kant, ik doen er niets meer mee! dus als ik een ander er mee kan verblijdden ;)

foto's ga ik in het weekend even maken, of misschien wel ff vanaaf, mocht ik tijd hebben....

gr.


X
 
Mooi prijsje hoor!

Maar ik denk niet dat het op de PC25 en PC31 past ('91-'98).

Hij past waarschijnlijk van '99 tot '06 (ik dacht dat de 'F' tot die tijd nog is geleverd). Dat is dan wel het model met het eendelige zadel, de FS (tweedelig zadel) is volgens mij weer anders.

De dempers tussen de PC35 (jouw model dus) en de PC25 en PC31 zijn soms uitwisselbaar als de ophangbeugel verschuifbaar is en de stop voor de middenbok er niet op zit, die komt anders tegen het achterwiel aan. En hierbij gaat het dan alleen om de demper, het hele uitlaatsysteem weet ik verder niet.
 
thx voor de info :)

er zit geen stop op(voor de middenbok) en de ophangbeugel is verstelbaar!
reden dat ik omschrijf dat het voor een ouder cbr zou moeten kunnen zijn is....
het systeem kan op mijn cbr maar wel met het probleem dat deze strak tegen de onderkant
van mn blok zit en hierdoor niet volledig lucht dicht op mn cilinderkop zit :(
dus het systeem moet op een ouder model volgens mij tot 1998...! hij kan dus ook wel
op een nieuwere maar dan niet zoals het zou moeten!!!
 
thx voor de info :)

er zit geen stop op(voor de middenbok) en de ophangbeugel is verstelbaar!
reden dat ik omschrijf dat het voor een ouder cbr zou moeten kunnen zijn is....
het systeem kan op mijn cbr maar wel met het probleem dat deze strak tegen de onderkant
van mn blok zit en hierdoor niet volledig lucht dicht op mn cilinderkop zit :(
dus het systeem moet op een ouder model volgens mij tot 1998...! hij kan dus ook wel
op een nieuwere maar dan niet zoals het zou moeten!!!


Hmmm, das wel een goeie inderdaad. Dan is het kwestie van simpelweg passen. Wel jammer dat het niet op je eigen motor past, mooi systeempje.
 
aaah damn, echt hoor!!!

ik ben er ook niet helemaal blij mij dat hij de deur uit gaat!
ultra licht, veel meer power en niet te vergeten een mooie look en een super geluid!

maar het is niet eigenlijk niet de bedoeling dat het systeem strak tegen mn blok aan ligt
en het is heel duidelijk te horen dat het bij de cilinderkop lucht ontsnapt door het niet
strak aan te sluiten bochten set! heb nu het originele systeem er onder met een race demper
van yoshimura, klinkt ook leuk en gelijk geen last meer van lucht dat ontsnapt :)

dus dan maar zo!!! wel balen idd, maar is niet anders...

voor een eventueel geintreseerde, je mag bij mij altijd het syteem even passen!!!!!!
maar het systeem voor 250eu is echt het geld niet....



X
:)
 
Het is dat ik er de centen momenteel niet voor heb.......heb zelf namelijk een '95er.

Kun je de voorbochten op dat stuk onder het blok ook niet aanpassen dan?
 
Het is dat ik er de centen momenteel niet voor heb.......heb zelf namelijk een '95er.

Kun je de voorbochten op dat stuk onder het blok ook niet aanpassen dan?


ja ken wel, heb ik na gevraagd en kost minimaal 400eu... en daar heb ik geen zin in...
ach misschien heb ik hem nog liggen wanneer het jou wel uitkomt :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan