VFR/RVF 400 Topic deel 6!

Status
Niet open voor verdere reacties.
POST...... *O*

en ik weet wat voor servies set karl heeft :+

GroteFoto-YNKVK38I.jpg

GroteFoto-XAFYKITA.jpg

GroteFoto-JVMMZMIY.jpg


en hij word er ook weer blij van..
GroteFoto-ZQNXCBRZ.jpg


Hartstikke bedankt karl :j
de onderdelen zijn nog in topstaat ook *O*
 
Laatst bewerkt:
POST...... *O*

en ik weet wat voor servies set karl heeft :+

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

en hij word er ook weer blij van..
[afbeelding]

Hartstikke bedankt karl :j
de onderdelen zijn nog in topstaat ook *O*

Ik had al het idee dat die opmerking ging komen :P

Het frame en het achterlicht zijn allebei in orde.

Het kmtellertje heeft een scheur in de plastic behuizing en ik kan me herinneren dat de koplamp aan de achterkant ook ergens beschadigd is. Voor de hobbyist zeg maar ;)

Gr. Karl
 
Ik had al het idee dat die opmerking ging komen :P

Het frame en het achterlicht zijn allebei in orde.

Het kmtellertje heeft een scheur in de plastic behuizing en ik kan me herinneren dat de koplamp aan de achterkant ook ergens beschadigd is. Voor de hobbyist zeg maar ;)

Gr. Karl

ik kon er niks aan ontdekken :N

Het frame gaat er morgen op gebouwd worden, de koplamp en de km-teller (in miles) houd ik als reserve en met het achterlicht wat ik er nu op heb (is in slechtere staat als deze) ga ik aan de gang om ledjes erin te maken...

had je het geld ook al ontvangen :? *D

nogmaals bedankt

gr GuidoVFR :W
 
Enquete ingevuld,

Wil ook graag een VFR750/800 R zien.

@ Jason, het is nog 17 nachtjes slapen, de 28ste :)


Nou, voor mij zijn de nachtjes om, en is het voor mij nu zover. Vandaag sleutel ontvangen van me nieuwe stekje...en gelijk maar even kennismaken met me nieuwe buuf :+

11.jpg
 
Laatst bewerkt:
ik kon er niks aan ontdekken :N

Het frame gaat er morgen op gebouwd worden, de koplamp en de km-teller (in miles) houd ik als reserve en met het achterlicht wat ik er nu op heb (is in slechtere staat als deze) ga ik aan de gang om ledjes erin te maken...

had je het geld ook al ontvangen :? *D

nogmaals bedankt

gr GuidoVFR :W

Geld heb ik ontvangen, thnx :Y . Toch nog 5 euro gevangen voor die ouwe mooie spullen :+ Die ga ik vanavond omzetten in 2 bier *O*
 
Laatst bewerkt:
Nou, voor mij zijn de nachtjes om, en is het voor mij nu zover. Vandaag sleutel ontvangen van me nieuwe stekje...en gelijk maar even kennismaken met me nieuwe buuf :+

[afbeelding]

Ik las het verkeerd, mooi man, jij hebt er natuurlijk ook een VFR/RVF schuur naast met heel veel moois!

toch!?


Ik moet nog 17 nachten en dan officieel 25kw eraf:)
 
Ik las het verkeerd, mooi man, jij hebt er natuurlijk ook een VFR/RVF schuur naast met heel veel moois!

toch!?


Ik moet nog 17 nachten en dan officieel 25kw eraf:)


Was het maar waar! -O- Ik had misschien wel een hele mooie RC30 of RC45 kunnen kopen. Maar "het zit nu toch in de stenen" hoor ik vaak tegen me zeggen |( Ach ja, ik ben er ook ingetrapt. :+ Parkeer er wel een in huis en de ander in de schuur. :P
 
Sessie 2 was vanmiddag. :9~

Proefrit in de stromende regen. :(
Onderhandelen, en, YES. :P :9
Zaterdag halen :Z
Toen weer 150 km naar huis. Gelukkig had ik 2 paar handschoenen meegenomen. Het was nat, veel wind en slecht zicht, vooral in het donker.

Foto's volgen binnenkort. 8-) 8-)
 
Sessie 2 was vanmiddag. :9~

Proefrit in de stromende regen. :(
Onderhandelen, en, YES. :P :9
Zaterdag halen :Z
Toen weer 150 km naar huis. Gelukkig had ik 2 paar handschoenen meegenomen. Het was nat, veel wind en slecht zicht, vooral in het donker.

Foto's volgen binnenkort. 8-) 8-)

Ik ben benieuwd.
 
Sessie 2 was vanmiddag. :9~

Proefrit in de stromende regen. :(
Onderhandelen, en, YES. :P :9
Zaterdag halen :Z
Toen weer 150 km naar huis. Gelukkig had ik 2 paar handschoenen meegenomen. Het was nat, veel wind en slecht zicht, vooral in het donker.

Foto's volgen binnenkort. 8-) 8-)

*O* Ben erg benieuwd :Y
 
Zo de eerste km's zitten er op ,wat een leuk en fijn fietsje is zo'n rvfje en prachtig geluid echt top ,nu kan de TL gaan genieten van wat rust en eens goed na gelopen worden(nieuwe voorkant/velgen/remmen en de rest om ruim 150.000km weg te poetsen)
Morgen ga ik ff wat foto's maken maar hier alvast een plaatje van de chinese kuip
let vooral ff op de boven binnenkant van de lucht happer hier zit een blaasje en kijk naar de overgang rood/ blauw er net onder een aardig laagje verf daar
full
 
Zo de eerste km's zitten er op ,wat een leuk en fijn fietsje is zo'n rvfje en prachtig geluid echt top ,nu kan de TL gaan genieten van wat rust en eens goed na gelopen worden(nieuwe voorkant/velgen/remmen en de rest om ruim 150.000km weg te poetsen)
Morgen ga ik ff wat foto's maken maar hier alvast een plaatje van de chinese kuip
let vooral ff op de boven binnenkant van de lucht happer hier zit een blaasje en kijk naar de overgang rood/ blauw er net onder een aardig laagje verf daar[afbeelding]

en bij die schroefjes?...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan