VFR/RVF 400 Topic deel 6!

Status
Niet open voor verdere reacties.
In het gewone VFR forum had ik me al voorgesteld, maar nu ook hier maar even.

Ik ben Everard, student, verkoper, dj, motoren- en vrouwengek. Sinds afgelopen week heb ik m'n daxje ingeruild voor een prachtige VFR400R in de welbekende Rothmans kleuren. Foto's krijg je uiteraard en ik ga met veel plezier dit topic volgen, altijd leuk om wat meer te weten te komen over de motor waar je mee rijdt;)
[afbeelding]
[afbeelding]
Ohja, nog één ding: Hoort 't onderstel zó zacht? Een beetje spelen met de pre-load van de achterveer lost wel wat op, maar die voorvoork......

Gekocht van een MF'er met nickname Archilleos oid? Ik had er ook naar gekeken ;) Gefeliciteerd met je aankoop en welkom hiero!

Geldt natuurlijk idem voor Guido :Y

@Bar: over je kuip, functionaliteit boven esthetiek ;)

@Djeepert: veel plezier met je 60pk. Have fun, zorg dat je je donorcodicil bij je hebt maar zorg dat je 'm niet nodig hebt.

@Nick: Wil jij niet een NC24 kopen? Heb je er iig 1 die gewoon rijdt enzo :+
In het gewone VFR forum had ik me al voorgesteld, maar nu ook hier maar even.

Ik ben Everard, student, verkoper, dj, motoren- en vrouwengek. Sinds afgelopen week heb ik m'n daxje ingeruild voor een prachtige VFR400R in de welbekende Rothmans kleuren. Foto's krijg je uiteraard en ik ga met veel plezier dit topic volgen, altijd leuk om wat meer te weten te komen over de motor waar je mee rijdt;)
[afbeelding]
[afbeelding]
Ohja, nog één ding: Hoort 't onderstel zó zacht? Een beetje spelen met de pre-load van de achterveer lost wel wat op, maar die voorvoork......
Welkom :W

Veel plezier met jouw nieuwe aanwinst. :]


Everard, welkom op het forum. Mooie aankoop. :P Heel veelplezier er mee *D

Dankjewel allemaal, gaat vast lukken *D Idd overgekocht van Achillios, had eigenlijk eerst een rood/blauw exemplaar op 't oog dat in Nieuwegein stond maar die was verkocht of iig van internet af net voordat ik m'n rijbewijs had dus;)
 
Gekocht van een MF'er met nickname Archilleos oid? Ik had er ook naar gekeken ;) Gefeliciteerd met je aankoop en welkom hiero!

Geldt natuurlijk idem voor Guido :Y

@Bar: over je kuip, functionaliteit boven esthetiek ;)

@Djeepert: veel plezier met je 60pk. Have fun, zorg dat je je donorcodicil bij je hebt maar zorg dat je 'm niet nodig hebt.

@Nick: Wil jij niet een NC24 kopen? Heb je er iig 1 die gewoon rijdt enzo :+


* Jaap vertelt aan zijn ouders dat hij voor zijn motor rijbewijs gaat.
- Ouders: Leuk, vul je wel even het donorregister in!?

Dus dat zit wel snor Karl
 
Iemand van hier de koppeling van VFR 400 NC30 vervangen. ZO ja, waar heb je welke spullen vandaan?
Wel van een NC24, pas 3x :Z

Gewoon bij de dealert; blik olie, veren, platen en een verse pakking was 97 euro alles bij elkaar geloof ik, maar pin me er niet op vast :p
 
Iemand van hier de koppeling van VFR 400 NC30 vervangen. ZO ja, waar heb je welke spullen vandaan?

Nee, nog niet eerder hoeven doen. Begrijp dat je inderdaad dan maar beter alles kunt vervangen, dus inclusief de veren. Volgens mij zijn deze onderdelen wel gewoon bij dealert te bestellen. Vroeger kon je ze ook bij Hein-Gericke bestellen (staat gewoon in hun catalogus). Ik weet niet of dat nu nog kan.
 
:?


1.jpg



:+
 
Nou, mijn oude vertrouwde NC24je staat met 1 been buiten de deur. d.w.z. Als het goed is wordt'ie zaterdag opgehaald.

Half jaar de tijd om te sparen voor een andere motor *O*
 
Nog wel een 400 ervoor terug dan?

Is wel de bedoeling. Ligt eraan hoe voortvarend het sparen gaat ;) Een NC24 is wel aardig, maar het liefst heb ik een NC30. En die zijn (relatief) duur.

Daarnaast heb ik nog nooit een motor gehad met minder dan 90.000km, dat is voor de volgende motor wel de bedoeling. OK, tenzij die door Roel onderhouden is 8-)
 
Oh, wat anders. Ik heb hier wat kleine onderdeeltjes liggen voor een NC24. Achterlichtunit, koplampframe en wat andere prullaria. Iemand interesse? Anders geef ik het mee met degene die m'n motortje komt ophalen.
 
Oh, wat anders. Ik heb hier wat kleine onderdeeltjes liggen voor een NC24. Achterlichtunit, koplampframe en wat andere prullaria. Iemand interesse? Anders geef ik het mee met degene die m'n motortje komt ophalen.

Mocht je toevallig het rechterduovoetsteuntje hebben(de hele beugel) en/of zo'n plastic bout waarmee de kappen vastzitten vlakboven je eigen voetsteuntjes hoor ik 't graag van je;) de eerste is bij mij verbogen en kan daardoor nog maar op 2 punten worden vastgezet en de tweede is er eentje van gebroken bij mij..;)
 

Ik verwacht van niet. Er stond vorig jaar een soortgelijke NC35 op MP te koop aangeboden, met zo'n goedkope bodykit in Repsol schema. Is dit dan toch misschien dezelfde fiets...? Die eerder op MP stond was te koop in regio Nijmegen...maar ik kan het mis hebben :?

Persoonlijk vind ik het niet mooi staan '( Linkerzijde qua belijning lijkt (althans op de foto's) te verschillen met de belijning van de rechterzijde, en de letters REPSOL zijn slecht leesbaar en precies in de uitsparingen van ter hoogte van middenpanelen geplaatst.

Net toevallig nog herhaling gezien van 1996 Imola GP500 race op tv bij ESPN Classic...welke toen werd gewonnen door Doohan, Criville 2de en Tadayuki Okada op een NSR500V (!) als 3de! Alle drie rijdend voor het Repsol Honda team.....ach ja, zoek de verschillen met bovengenoemd repsol :+
 
Ik verwacht van niet. Er stond vorig jaar een soortgelijke NC35 op MP te koop aangeboden, met zo'n goedkope bodykit in Repsol schema. Is dit dan toch misschien dezelfde fiets...? Die eerder op MP stond was te koop in regio Nijmegen...maar ik kan het mis hebben :?

Persoonlijk vind ik het niet mooi staan '( Linkerzijde qua belijning lijkt (althans op de foto's) te verschillen met de belijning van de rechterzijde, en de letters REPSOL zijn slecht leesbaar en precies in de uitsparingen van ter hoogte van middenpanelen geplaatst.

Net toevallig nog herhaling gezien van 1996 Imola GP500 race op tv bij ESPN Classic...welke toen werd gewonnen door Doohan, Criville 2de en Tadayuki Okada op een NSR500V (!) als 3de! Alle drie rijdend voor het Repsol Honda team.....ach ja, zoek de verschillen met bovengenoemd repsol :+
Wil je een Honda met Repsol kleuren; vind een NSR500V. Zijn er nog een paar in omloop! Dan heb je een échte GPfiets :9~
 
@Nickel, tsja...was het maar waar dat ik er een mocht uitzoeken.. :') Een NSR500V in repsol zou echt top zijn! Maar helaas onbereikbaar op dit moment -O-

Ik heb in datzelfde jaar 1996 wel een aantal gloednieuwe MC28 gezien in een shop in Azië, waaronder een Repsol uitvoering ter ere van het binnenhalen van wereldkampioenschap door Doohan. Ik heb van toen nog wat motoblaadjes waarvan één op de achterzijde een officiele glossy Honda advertentie van jawel een MC28 repsol! Als het ooit zover mocht komen, dan haal ik er nog eentje in het echt ergens op.

Ook in datzelfde jaar voor het eerst een gloednieuwe NC35 gezien/aangeraakt, maar dan vlakbij in jawel NL! Heb er nu dus een setje van staan (in het kwadraat).
 
Oh, wat anders. Ik heb hier wat kleine onderdeeltjes liggen voor een NC24. Achterlichtunit, koplampframe en wat andere prullaria. Iemand interesse? Anders geef ik het mee met degene die m'n motortje komt ophalen.

daar heb ik wel intresse in, want dat koplamp frame houd toch ook de spiegels vast...?
wnt dat is bij mij afgebroken en vastgemaakt met een lelijk beugeltje :X
 
Mocht je toevallig het rechterduovoetsteuntje hebben(de hele beugel) en/of zo'n plastic bout waarmee de kappen vastzitten vlakboven je eigen voetsteuntjes hoor ik 't graag van je;) de eerste is bij mij verbogen en kan daardoor nog maar op 2 punten worden vastgezet en de tweede is er eentje van gebroken bij mij..;)


daar heb ik wel intresse in, want dat koplamp frame houd toch ook de spiegels vast...?
wnt dat is bij mij afgebroken en vastgemaakt met een lelijk beugeltje :X

Ik zal vanavond of morgenochtend even kijken, dan horen jullie het :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan