Te koop: Gopro Hero HD Motorsports

Status
Niet open voor verdere reacties.

Napa

Die hard MF'er
15 jul 2005
643
0
Voor een vriend van me verkoop ik deze nieuwe GoPro Hero HD motorsports die deze niet gebruikt. Hij is ook nog nooit gebruikt en zit nog nieuw in de verpakking. Naast de camera zitten er ook nog een aantal bevestigingen bij om de camera op verschillende manieren te kunnen plaatsen.

GoPro HD Motor Sports HERO:
"Het GoPro HD Motor Sports HERO is de wereld best presterende 1080p HD ingebouwde video en foto camera. Professionele kwaliteit 1080p, 960 p en 720p HD-resoluties opnemen bij 30 kaders per seconde (60 fps in 720p). De HD Motor Sports HERO kan eenvoudig gemonteerd worden op een helm, motor fiets, ATV, auto, vlieg tuig, jetski, boot, sneeuwscooter of ander voer tuig. Montage van het quick-release ontwerp van de camera maakt het gemakkelijk te plaatsen op en rond uw voertuig voor professionele kwaliteit HD-video vanuit verschillende invalshoeken."

Wat is inbegrepen:
1 HD HERO Camera (5 megapixel)
1 Oplaadbare 1100 mAh lithium-ion batterij, ca. 2u15min opnemen
1 Waterdicht Quick-release huisvesting (180'/ 60 m)
3 Flat, 3 M ™ Adhesive montage
2 Gebogen, 3 M ™ Adhesive montage
2 Quick-Release Buckles
1 Verticale oppervlakte "J-Hook" Buckle
1 Suction Cup bevestiging
1 Drie-weg draaibare zij arm
1 USB-kabel
1 Component Video (HDTV) kabel
1 Composite Video + Audio Out-kabel

Item gewicht: 2,02 kg

Vraagprijs: € 330 € 300,-
 
Laatst bewerkt:
Voorkant
full
 
Hoe zit het eigenlijk met het geluid? Want als ik het zo hoor hoor je alleen maar geruis en geen motorgeluid...
 
De HD versie heeft goed geluid, de non HD heeft een beetje bagger geluid... (open en gesloten behuizing zit erbij voor <100mph en >100mph) zie filmpjes op youtube.
 
http://www.motozoom.nl/webshop/meerinfo.cfm?isSpecifiek=0&specialShopsCode=&alleenAanbiedingen=0&bestelnummer=70026333&foundPrefix=EZ&SID=9146758&SToken=884BD50512497079

Scheeld €10,- en dan heb je voledige garantie.

En als je via Google zoekt zijn ze er ook nog wel goedkoper.
 
vaste prijs voor een 2de handse camera die hetzelfde is (of hoger) dan de nieuwprijs? :?
 
Laatst bewerkt:
http://www.motozoom.nl/webshop/meerinfo.cfm?isSpecifiek=0&specialShopsCode=&alleenAanbiedingen=0&bestelnummer=70026333&foundPrefix=EZ&SID=9146758&SToken=884BD50512497079

Scheeld €10,- en dan heb je voledige garantie.

En als je via Google zoekt zijn ze er ook nog wel goedkoper.

€ 10 euro duurder en er zit sowieso 1 jaar fabrieksgarantie op dus ja...

Goedkoper is een nieuwe echt niet te vinden, tenminste niet door mij en heb ook het hele internet afgestruind. De prijs zuig ik ook niet uit mn duim, maar is gebaseerd op de nieuwprijs.

Als iemand een goed bod doet mag deze de camera hebben...
 
€ 10 euro duurder en er zit sowieso 1 jaar fabrieksgarantie op dus ja...

Goedkoper is een nieuwe echt niet te vinden, tenminste niet door mij en heb ook het hele internet afgestruind. De prijs zuig ik ook niet uit mn duim, maar is gebaseerd op de nieuwprijs.

Als iemand een goed bod doet mag deze de camera hebben...


Ah dus vast != vast :?
 
Laatst bewerkt:
k bied max €250,-
hoef je m niet gratis te verzenden, maar kom ik m halen (mits je niet te ver weg woont) en koop ik er zelf een geheugenkaartje bij.
als je er meer voor wil hebben wacht ik rustig nog een aanbieding af. ff 1dayfly in de gaten houden of misschien zijn die dingen volgend jaar wel goedkoper. want ik hoef hem niet per se nu te hebben.
bij die van motozoom zit ook een driepoot bevestiging. bij deze ook?
als je wil reageren kan je dat het beste via n pb'tje doen, want ik zit niet vaak in het (ver)koop gedeelte van mf.
en anders succes met de verkoop :)
 
Op de 2 bovenstaande foto's is hij uit de doos gehaald hoor. ;) :+

Zou niet weten welke doos je bedoeld. Meer dan de doos op de foto heb ik niet en lijkt me stug dat je camera op deze wijze op je motor oid monteert :+ ;)
 
Nee hoort zo.

Maar als je in England kijkt of in Amerika dan betaal je al gauw iets meer dan de helft. :X

Als je het omrekent inclusief verzendkosten, invoerbelasting en btw kom je nog op hetzelfde uit. Goedkoop is duurkoop...
 
Vanuit engeland betaal je 15 euro verzendkosten en geen invoerbelasting en btw ;)

heb 2 min gekeken, voor 230 euro heb ik er 1 in huis.
 
Laatst bewerkt:
Vanuit engeland betaal je 15 euro verzendkosten en geen invoerbelasting en btw ;)

heb 2 min gekeken, voor 230 euro heb ik er 1 in huis.

Ben benieuwd waar dit is. Kan me niet voorstellen namelijk. Linkje voor het bewijs?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan