Te koop: Gopro Hero HD Motorsports

Status
Niet open voor verdere reacties.
Misschien lees ik er overheen hoor, maar filmt deze ook in wideview? of moet ik daarvoor een ander model hebben?
 
Misschien lees ik er overheen hoor, maar filmt deze ook in wideview? of moet ik daarvoor een ander model hebben?

Met 720p of 960p : 172 graden (net zoveel als je oog)
Met 1080p: 127 graden
 
ik vind hem ook duur...
GoPro kopen? GoPro direct online kopen | V-Nix.nl
een nieuwe voor hetzelfde geld waarom zou je dan 2e hands kopen?
ben zelf ook voor zo'n ding aan het kijken op marktplaats staat er ook een voor 215 in verpakking.
maargoed succes met de verkoop :)

Beter lezen ;) link is naar kale versie zonder accessoires. Logisch dat tie goedkoper is. 215 kan ik me echt niet voorstellen. Degene die ik verkoop is gloedjenieuw dus waarom zou ik daar een tweedehands prijs voor vragen?
 
http://link.marktplaats.nl/386287746 kijk ook als nieuw :)
er zitten inderdaad geen motor accessoires bij maar die koop je er voor 30 euro bij geloof ik en dan ben je nog net zoveel kwijt
je hebt wel een punt dat die van jou gewoon nieuw is maar ik denk dat mensen dan gewoon eerder naar een winkel gaan omdat dat toch vertrouwder is met garantie etc.
maar goed ik zal je niet meer lastig vallen :)
 
Voor een vriend van me verkoop ik deze nieuwe GoPro Hero HD motorsports die deze niet gebruikt. Hij is ook nog nooit gebruikt en zit nog nieuw in de verpakking. Naast de camera zitten er ook nog een aantal bevestigingen bij om de camera op verschillende manieren te kunnen plaatsen.

GoPro HD Motor Sports HERO:
"Het GoPro HD Motor Sports HERO is de wereld best presterende 1080p HD ingebouwde video en foto camera. Professionele kwaliteit 1080p, 960 p en 720p HD-resoluties opnemen bij 30 kaders per seconde (60 fps in 720p). De HD Motor Sports HERO kan eenvoudig gemonteerd worden op een helm, motor fiets, ATV, auto, vlieg tuig, jetski, boot, sneeuwscooter of ander voer tuig. Montage van het quick-release ontwerp van de camera maakt het gemakkelijk te plaatsen op en rond uw voertuig voor professionele kwaliteit HD-video vanuit verschillende invalshoeken."

Wat is inbegrepen:
1 HD HERO Camera (5 megapixel)
1 Oplaadbare 1100 mAh lithium-ion batterij, ca. 2u15min opnemen
1 Waterdicht Quick-release huisvesting (180'/ 60 m)
3 Flat, 3 M ™ Adhesive montage
2 Gebogen, 3 M ™ Adhesive montage
2 Quick-Release Buckles
1 Verticale oppervlakte "J-Hook" Buckle
1 Suction Cup bevestiging
1 Drie-weg draaibare zij arm
1 USB-kabel
1 Component Video (HDTV) kabel
1 Composite Video + Audio Out-kabel

Item gewicht: 2,02 kg

Vraagprijs: € 330,-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan