Honda Rebel (CMX250 + CMX450), deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo mensen!!

sorry ik ben een poosje afwezig geweest (kon het forum niet meer op)
mijn laptop deed raar.
gelukkig doet hij het weer!
mijn rebel is inmiddels klaar dus ik dacht ik zet er een foto op maar hoe moet dit? :O
zitten jullie bij een club? of rijden jullie vaak tochten?

groetjes danya
 
Hey Even een vraagje,
weet iemand hier wat voor startstroom een CM 250 nodig heeft?
om batterij te sparen, en om genoeg te kunnen testen zou ik een gratis voeding kunnen gebruiken die 30amp geeft....
 
@Danya-even klikken rechtsboven-overige acties->documentenlijst en dan invoegen maar. Later kan je de foto ('s) weer bij de tekst plakken mbv van de knop -open de documentenlijst. Zit hierboven.
Nee we zijn geen club, maar er zijn wel een paar forumgenoten die elkaar inmiddels alweer wat jaren kennen, en soms ontmoeten. Een of twee keer per jaar spreken we op 't forum iets af en rijden dan naar een plek die de moeite waard is. Initiatief kan bij iedereen liggen. Harderwijk in 't voorjaar is inmiddels een traditie.
@Koeno- ik denk dat ergens op de slopo een oude (auto-)accu opduikelen toch beter werkt. 30 amp is nogal wat. 3 wasmachines tegelijk trekken dat ook ;-)
 
Laatst bewerkt:
Ook al heb ik de afgelopen maanden, behalve met sneeuw, doorgereden...

Toch voelde het gisteren "anders".

Lekker hè? Lente... Heb vanmorgen om 6:15 nog snel even zo'n setje zonnebrillen van de Lidl opgezocht en in m'n rugzak gedaan.

Voor 's middags, terug naar huis, lekker op het gemakje...

:] :] :] :] En binnenkort met een groep. :] :] :] :]

Behoorlijk gaaf projectje Leo, de Bobber, en ook netjes de voortgang bijgehouden.

Je weet absoluut waar je mee bezig bent, vakmanschap.
 
LEDEREN ACCESSOIRES.

Het onderstaande is te danken aan www.motorman.eu uit Deventer en HighWay Hawk.
Gezien ik dit GRATIS heb mogen ontvangen, zal ik het GRATIS weggeven aan REBEL rijders.
Uiteraard gaan diegenen die al wat langer hier zijn krijgen een beetje voorrang.
Dat is het gratis heb gekregen is te danken aan mijn eigen site www.honda-rebel.nl die ze hebben bezocht.
Uiteraard zal ik wel om eventuele verzendkosten vragen of ik kan het later meenemen naar een meeting.
Mocht je intresse hebben, geef dit dan even door aan peter.wrekenhorst@home.nl
- Lederen verstelbare pet
- Lederen sleutelhanger, heel veel !!!
- lederen stuurhoesje, ca 7 cm breed maar is rondom dicht en moet dus ergens over geschoven worden
- lederen rugzak, slechts 2 stuks !!!
- lederen hoes met aan de achterkant twee lusjes om je riem er door heen te doen
- lederen heuptasje met vele opbergvakjes
- lederen blikhouder (echter zonder REBEL opdruk).

GroteFoto-WPZ3PLWN.jpg

GroteFoto-SGCIANVE.jpg

GroteFoto-SNZWSPDQ.jpg

GroteFoto-ISIVFWDX.jpg

GroteFoto-GQQPRPCT.jpg

GroteFoto-4ABR6ULB.jpg

GroteFoto-HHGOXTSD.jpg
 
Dames en Heren,

Vanavond omstreeks 18:30 is mijn Rebel 45.000 Miles geworden.

Zéér kort daarna was er een Shell station waar dit kon worden vastgelegd.

Lang zal hij (nog) leven!

*O*

full
 
Deel 5 staat al klaar zag ik!

Ik heb mijn rebel 250 omgeruilt met mijn auto(tje)
Je zou zeggen geen goede zet in deze tijd.

Tot nu toe ben ik erg te spreken over de rebel.
De 250 heeft niet veel vermogen maar trekt redelijk vlot tot de 80kmu
Doordat hij niet zwaar is is hij heerlijk wendbaar.

Hij knalt wel wat uit de uitlaat, dit komt denk ik door vuil in de carb, hij heeft namelijk(in de autozaak) heel lang stilgestaan.

Hij is helemaal standaard. Ik wil hem wat verbouwen (opleuken)

Ik ben erg benieuwd hoe een rebel 450 rijdt....
 
LEDEREN ACCESSOIRES.

Het onderstaande is te danken aan www.motorman.eu uit Deventer en HighWay Hawk.
Gezien ik dit GRATIS heb mogen ontvangen, zal ik het GRATIS weggeven aan REBEL rijders.
Uiteraard gaan diegenen die al wat langer hier zijn krijgen een beetje voorrang.
Dat is het gratis heb gekregen is te danken aan mijn eigen site www.honda-rebel.nl die ze hebben bezocht.
Uiteraard zal ik wel om eventuele verzendkosten vragen of ik kan het later meenemen naar een meeting.
Mocht je intresse hebben, geef dit dan even door aan peter.wrekenhorst@home.nl
- Lederen verstelbare pet
- Lederen sleutelhanger, heel veel !!!
- lederen stuurhoesje, ca 7 cm breed maar is rondom dicht en moet dus ergens over geschoven worden
- lederen rugzak, slechts 2 stuks !!!
- lederen hoes met aan de achterkant twee lusjes om je riem er door heen te doen
- lederen heuptasje met vele opbergvakjes
- lederen blikhouder (echter zonder REBEL opdruk).

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Ik vindt een sleutelhanger wel heeeeeel erg leuk voor mijn rebeltje
 
Hoi allemaal :W

@ Peter RO; zou ik een sleutelhanger mogen hebben en de rugzak {de oude is dringend aan vervanging toe en heeft ook geen logo :') }

* We overleggen wel ff via PB {mits jij dat ff aan zou willen zetten} hoe we 1 en ander gaan regelen...is dat oké? of heb jij een ander voorstel?
 
Scheurneuzen; Ik wil in de States bij Mooneyes ........... bij bandenvernieuwing weer opnieuw te gebruiken. 8-)

Hoi redeemer...., wat een leuk systeem is dat zeg!! Mijn meisje rijdt sinds enige tijd op een Rebel 450 en ik vind het wel grappig om op haar Rebel zo'n setje te monteren. Ik hoop dat je nog niet besteld hebt, want dan kunnen we idd de verzendkosten gezamenlijk dokken.

Ik zal haar ook eens attenderen op deze sectie van het MF. Best grappig om verhalen te delen. Wordt er ook wel eens een Rebel treffen/rit georganiseerd?

Nou ik hoor graag.
Gr. Kees
 
Ok, nog 1 keertje dan;

Wie zoekt er nog knipperlichten voor de 450? Ik heb een set van 4. Verwisselen van eigenaar voor €50,-

8-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan