Honda Rebel (CMX250 + CMX450), deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kees, welkom op het forum.
Nou, ikzelf zit al een poosje op het forum, maar meer in de naked-bike afdeling en dan in het bijzonder bij de Vmax-groep.
Ik ben op jullie afdeling beland omdat mijn vrouwtje een hele nette oldtimer Rebel voor zichzelf gekocht heeft. Ik dacht ik ga eens snuffelen wat er hier op MF zoal te beleven is op gebied van de Rebel.
We hebben zaterdag 13 april een treffen, voor mij ook de eerste keer.
Kijk dat zijn goeie berichten. Waar kan ik meer info vinden over dit treffen? (locatie, tijd, etc.)
Groet, Kees
 
Mede-Rebellers... Ik had vrijdag een uitval van mijn motor...

120 op de snelweg, vermogensverlies, ondanks gas vol open en moest langs de kant.

Na 4 keer toch weer kunnen starten, in het begin een klein stukje haperen tot 80 km p/u, daarna geen problemen meer.

Ik heb zelf mijn tank gespoten en bij de dop "schilfert" er wat verf af...

Zou er een schilfertje in de tank, ergens bij de benzinkraan, tijdelijk iets kunnen verstoppen?

Of moet ik verder denken... Vandaag probleemloos gereden!
 
Hoi Luitjes

Het record tm 2012 is 12 rebels op één rij .. gefotografeerd en wel! 450 en 250 in één line up! Maar intussen is het 2013, dus ...13 op rij is het doel! Wanneer gaan we dat proberen?

Misschien ergens in de buurt van 13 maart of 13 april?
Heb de agenda geraadpleegd en wat blijkt, 13 april is op een zaterdag (en dus gelukkig niet op een vrijdag ....) en daarmee heel geschikt als eerste meeting in 2013.

Voorstel is daarom op zaterdag 13 april om 13u13 af te spreken ... in Harderwijk, op ons standaard plekje (liever even nog niet noemen hier in verband met potentiele overvloed aan Project Y-1 feestgangers...).

Wie doet er mee? Wie zet het vast in zijn agenda?

MELDEN GRAAG!!

Haj Luitjes, ben ik weer, na een tijdje nogal bezig geweest te zijn met familieaangelegenheden. ik vertel het jullie wel als we elkaar weer zien, inderdaad mogelijk op de 13e april in Harderwijk. Ik heb het bericht van 2 januari dit jaar er even bij gehaald. Zullen we daar eerst eens over stemmen? Is de datum goed, tijd goed? Wie denkt aan meedoen?

@Peter Wrekenhorst: NOG VAN HARTE GEFELICITEERD! En nog vele jaren in gezondheid en geluk! Maar niet meer op een Rebel begrijp ik? Mocht je dat leren capje nog hebben, dan houd ik me aanbevolen. Prachtig item! *O* *O*

Dit topic loopt al aardig vol. Het deel 5 heb ik al een tijdje geleden klaar gezet. Doel is dat ik de eerste pagina kan vullen met algemene informatie en natuurlijk de links naar de vorige er in kan zetten. :] :]
 
Laatst bewerkt:
Het staat al een tijdje in de agenda, dus ik denk/hoop dat er niets tussen komt!

Goos
 
Mede-Rebellers... Ik had vrijdag een uitval van mijn motor...

120 op de snelweg, vermogensverlies, ondanks gas vol open en moest langs de kant.

Na 4 keer toch weer kunnen starten, in het begin een klein stukje haperen tot 80 km p/u, daarna geen problemen meer.

Ik heb zelf mijn tank gespoten en bij de dop "schilfert" er wat verf af...

Zou er een schilfertje in de tank, ergens bij de benzinkraan, tijdelijk iets kunnen verstoppen?

Of moet ik verder denken... Vandaag probleemloos gereden!


Dit riekt naar een verstopping.....

8-)
 
Ja hoor, heb nog lang geen alternatief. Ik wacht nog op de een bod op al mijn 6 frames etc. ;)


Ik zoek een frame en kenteken van een rebel450. Ook een achterbrug.
Ik wil een cb500 blok pasmaken in een 86' rebelframe om er een dikke caferacer van te maken......

Vandaar mijn vraag aan jou peter: heb jij frames?
Misschien zit er wel een cmx450 of 250 frame tussen voor mijn project
 
Ik zoek een frame en kenteken van een rebel450. Ook een achterbrug.
Ik wil een cb500 blok pasmaken in een 86' rebelframe om er een dikke caferacer van te maken......

Vandaar mijn vraag aan jou peter: heb jij frames?
Misschien zit er wel een cmx450 of 250 frame tussen voor mijn project


Een dikke café racer? Met 500cc? In een Rebel frame?

Ik ging andere combinaties bedenk hoor. Een VTR blok of zo in een CB frame bijvoorbeeld.

8-)
 
RebelPeter, ik rij altijd nog Rebel hoor, wij beiden nog steeds hoor.

Meeting, we hopen toch wel dat het tegen die tijd een stuk warmer gaat worden. Voor ons in leren pakkie is het echt te koud.
 
Een dikke café racer? Met 500cc? In een Rebel frame?

Ik ging andere combinaties bedenk hoor. Een VTR blok of zo in een CB frame bijvoorbeeld.

8-)

Ik rijd over het algemeen tot 250cc

500cc is voor mij dus al dik haha.

Rebel is een frame waar zonder veel gedoe het cb blokkie wel inpast denk ik.( cb500 twin)
Vandaar de interesse in een framepie!
 
Waarom rij je tot 250cc?

Dat schiet toch niet op?
Nou ben ik er ééntje van de dikke zuigers, dus 250cc gaat er bij mij alleen in als het een tweetakt crosser is....

8-)
 
Hallo allemaal, ik ben Ernesto2013, ben bijna in het bezit van een leuk cmx450 projectje. Haal hem eind deze maand op. Nu ben ik compleet niet op dit forum en ben benieuwd of iemand weet waar ik een digitale manual kan downloaden. Zodat ik alvast wat info kan bekijken. Ik ben benieuwd of iemand mij hierbij kan helpen en hoop op vele gezellige forum momenten.

groetjes Ernesto 2013
 
Hallo allemaal, ik ben Ernesto2013, ben bijna in het bezit van een leuk cmx450 projectje. Haal hem eind deze maand op. Nu ben ik compleet nieuw op dit forum en ben benieuwd of iemand weet waar ik een digitale manual kan downloaden. Zodat ik alvast wat info kan bekijken. Ik ben benieuwd of iemand mij hierbij kan helpen en hoop op vele gezellige forum momenten.

groetjes Ernesto 2013
 
Beste Ernesto,

Ik heb 2 april om 14:15 een handleiding + onderdelenlijst in pdf ge-upload die je met onderstaande link kunt downloaden.

SendThisFile - File Download

Het bestand is 3 dagen beschikbaar, mocht het niet op tijd lukken hoor ik het wel van je.

Bestand is 20 MB groot en ingepakt met Zip, je hebt er vast wat aan voor je "project".
 
Hoi S_DEBRUIJN,
Geweldig, bestanden ontvangen en gedownload.. Echt top. Kan niet wachten om met mijn "project" te starten. Dank je wel voor de snelle reactie. Ik ben hier echt heel blij mee.
 
Hoi Ernesto,
Welkom hier. Ik heb nog gezocht, maar zie dat je vraag ondertussen beantwoord is.
Ergens moet ik nog de Clymer, ook mooi handboek, op de schijf hebben, maar wat je nu hebt moet vast evengoed voldoen. Vind ik nog iets dan laat ik je wel weten. Misschien tot ziens ergens en veel succes voor nu.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan