Honda Rebel (CMX250 + CMX450), deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Leuk, al die reacties en hulp op dit forum. Er gaat echt een wereld voor me open.
Ik hoop julie nog vaak te spreken, ontmoeten.
grtz Ernesto
 
Beste Ernesto, Ik heb 2 april om 14:15 een handleiding + onderdelenlijst in pdf ge-upload die je met onderstaande link kunt downloaden.
SendThisFile - File Download
Het bestand is 3 dagen beschikbaar, mocht het niet op tijd lukken hoor ik het wel van je.
Bestand is 20 MB groot en ingepakt met Zip, je hebt er vast wat aan voor je "project".
Shit, ik was net te laat met downloaden klaarblijkelijk. Is het mogelijk om hem er nog een keer op te zetten?
Gr. Kees
 
De downloadlink is 3 dagen beschikbaar maar heeft blijkbaar ook een downloadlimiet.

Bij deze een nieuwe link: SendThisFile - File Download

Als iemand weer misgrijpt zet ik het er net zo makkelijk weer op.

full


Ik heb ook wel interesse in het digitale Clymerbestand...

Dus Jan, mocht je hem weer vinden... Houd ik me aanbevolen!
 
Kan die clymer pdf niet (meer) op m'n laptop vinden. Misschien op m'n werk en daar kom ik pas volgende week weer.
Ondertussen ziet ik dat de lente er toch aankomt. Even geduld nog.
 
Word het nu nog een keer zomer B|

Jan, de meeste zijn hier dacht ik 50+ of er dicht tegen aan })
 
De downloadlink is 3 dagen beschikbaar maar heeft blijkbaar ook een downloadlimiet.

Bij deze een nieuwe link: SendThisFile - File Download

Als iemand weer misgrijpt zet ik het er net zo makkelijk weer op.

[afbeelding]

Ik heb ook wel interesse in het digitale Clymerbestand...

Dus Jan, mocht je hem weer vinden... Houd ik me aanbevolen!

Volgens mij heb ik die op de pc staan, ik zal hem vanaaf wel even plaatsen.
KLIK HIER
 
Laatst bewerkt:
Ja want er staat binnen kort een meeting in de agenda, dus ik dacht ff kijken of er nog wat te melden valt!
 
Waarom rij je tot 250cc?

Dat schiet toch niet op?
Nou ben ik er ééntje van de dikke zuigers, dus 250cc gaat er bij mij alleen in als het een tweetakt crosser is....

8-)

Lichte motorfietsjes is mijn ding, vindt ik vet!
Misschien komt er in de toekomst nog wel een wat grotere allroad erbij oid
 
Jij hoeft voor de meeting niet ver te rijden *D


Klopt!


En Rocker...sorry hoor maar ik moet het toch ff kwijt!

Ik vind het bijzonder onsportief van je om in een ander topic {OL ...waarin ik ook 'actief' ben} te melden dat dit Rebel topic niet veel meer is [ waarvoor best een reden is] maar aan de andere kant post jij hier nog wel {wat totaal geen probleem is} en wil je ook aan de meeting deelnemen {en ook dat is geen enkel probleem}.

Wees zo aardig en haal dit Rebel topic elders niet zo naar beneden...wil je.

Hiervoor mijn dank.
 
Laatst bewerkt:
V.w.b de evt. meeting a.s. zaterdag de 13-de.

Joost en ondergetekende zullen er hoogstwaarschijnlijk NIET bij zijn. Ons plan is om naar A'dam te gaan...Rijks ;) museum *O* .

{e.e.a. is OVB}
 
Laatst bewerkt:
Helaas ben ik zaterdag ook verhinderd, beetje dom, foute planning. Zou zondag wel kunnen. Maar op zo korte termijn alles anders omdat ik niet kan...; zal er niet inzitten. Zie jullie ander later dit jaar nog. Anke: het is Rijks museum. Las vandaag dat die spatie moet. Belachelijk, maar tis wel zo.
 
Helaas ben ik zaterdag ook verhinderd, beetje dom, foute planning. Zou zondag wel kunnen. Maar op zo korte termijn alles anders omdat ik niet kan...; zal er niet inzitten. Zie jullie ander later dit jaar nog. Anke: het is Rijks museum. Las vandaag dat die spatie moet. Belachelijk, maar tis wel zo.


Thnx Jan ;) {hebben we weer wat geleerd *O* }



*Ik ga het direct corrigeren :Y
 
Laatst bewerkt:
Helaas ben ik zaterdag ook verhinderd, beetje dom, foute planning. Zou zondag wel kunnen. Maar op zo korte termijn alles anders omdat ik niet kan...; zal er niet inzitten. Zie jullie ander later dit jaar nog. Anke: het is Rijks museum. Las vandaag dat die spatie moet. Belachelijk, maar tis wel zo.


Jan zondag zou ik ook wel kunnen maak mij niets uit, weet niet hoe de andere er over denken
wordt als ik de weerverwachting moet geloven mooi weer
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan