Honda Rebel (CMX250 + CMX450), deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Klopt!


En Rocker...sorry hoor maar ik moet het toch ff kwijt!

Ik vind het bijzonder onsportief van je om in een ander topic {OL ...waarin ik ook 'actief' ben} te melden dat dit Rebel topic niet veel meer is [ waarvoor best een reden is] maar aan de andere kant post jij hier nog wel {wat totaal geen probleem is} en wil je ook aan de meeting deelnemen {en ook dat is geen enkel probleem}.



Wees zo aardig en haal dit Rebel topic elders niet zo naar beneden...wil je.

Hiervoor mijn dank.

Anke, ben zeer verbaast over jou rare en onbegrijpelijke actie hier op dit topic :? ,
(hoort eigenlijk niet thuis in een topic, maar wil toch hierop antwoord geven)
het volgende heb ik bij het andere topic aangegeven


"quote:
*Jet* schreef op 05 april 2013 @ 18:02:
middag allemaal

@Henk , welkom, wij kennen elkaar ook al uit het rebelforum

He Jet
Klopt er blijft niet veel over van de oude rebel club."


Van neerhalen of zo is hier dan ook totaal geen sprake van,
Ik weet niet wat jij hiermee bereiken wilt B| je zult er wel een reden voor hebben
Maar wel graag bij de waarheid blijven aub, zou ik zeer op prijs stellen
 
Laatst bewerkt:
Wie is eigenlijk het opperhoofd voor deze meeting?
Peter, ben jij dat?

ZONDAG is een voorstel voor velen namelijk mits het weer dit toelaat lijkt me.
 
hi folks, ja ben er zeker wel en voel er wel wat voor om naar zondag uit te wijken. Ik ben voor zodat ik zaterdag de plaat kan poetsen ... Iets vroger uur mag wat mij betreft ook wel. dus voorstel: zondag 14 april, om 12u houden we in Harderwijk onze eerste Rebelmeeting. Enne... oud rebelspek is even welkom als nieuw rebelspul ...
Geef effe aan wie komt.
 
hi folks, ja ben er zeker wel en voel er wel wat voor om naar zondag uit te wijken. Ik ben voor zodat ik zaterdag de plaat kan poetsen ... Iets vroger uur mag wat mij betreft ook wel. dus voorstel: zondag 14 april, om 12u houden we in Harderwijk onze eerste Rebelmeeting. Enne... oud rebelspek is even welkom als nieuw rebelspul ...
Geef effe aan wie komt.

Peter wat ben jij er vroeg bij :W (ik zit in de nachtdienst)

zondag is oke, weerverwachting zijn ook beter (tot nu toe)
 
ok, Henk, goed nieuws allemaal, nu nog ons spekkediefje uit het 'verre' oosten, dan hebben we wat uit te praten daar ;). Dat ik zo vroeg ben komt door n verkoudheid, daar lig ik letterlijk wakker van. Maar ouwe rocker, ff wat anders, wat is dat voor logo bij je naam? laat je die bijdehandte tante dr nog in of hoe zit dat? BMW ... Borsten Met Wielen???
 
ok, Henk, goed nieuws allemaal, nu nog ons spekkediefje uit het 'verre' oosten, dan hebben we wat uit te praten daar ;). Dat ik zo vroeg ben komt door n verkoudheid, daar lig ik letterlijk wakker van. Maar ouwe rocker, ff wat anders, wat is dat voor logo bij je naam? laat je die bijdehandte tante dr nog in of hoe zit dat? BMW ... Borsten Met Wielen???


Beterschap Peter :Y
Borsten met wielen is een goede *O*
spekkediefje uit het verre oosten :?
Wat betreft de bijdehandte tante, tja })
 
Laatst bewerkt:
hi folks, ja ben er zeker wel en voel er wel wat voor om naar zondag uit te wijken. Ik ben voor zodat ik zaterdag de plaat kan poetsen ... Iets vroger uur mag wat mij betreft ook wel. dus voorstel: zondag 14 april, om 12u houden we in Harderwijk onze eerste Rebelmeeting. Enne... oud rebelspek is even welkom als nieuw rebelspul ...
Geef effe aan wie komt.
Voor zondag 14 april, wie komt 8-)

1-RebelPeter met Rebel
2-Henkozzy met Borsten Met Wielen
 
Laatst bewerkt:
Voor zondag 14 april, wie komt 8-)

1-RebelPeter met Rebel
2-Henkozzy met Borsten Met Wielen
3-HerryMarco met Raket
4-Rebellie met Rebel
 
Laatst bewerkt:
Voor zondag 14 april, wie komt

1-RebelPeter met Rebel
2-Henkozzy met Borsten Met Wielen
3-HerryMarco met Raket
4-Rebellie met Rebel
5-S_debruijn (Sander) met Rebel
 
Laatst bewerkt:
Lady Rebel en ikzelf komen ook als het weer gaat worden zoals ze nu zeggen. Wel even afwachten of zaterdag onze bikes uit de winterslaap wakker zijn te krijgen.
Verder zal ik gelijk wat GRATIS rebel hebbedingetjes meenemen die enkele pagina's terug zijn afgebeeld.
Waar moeten we eigenlijk zijn zondag?
 
Voor zondag 14 april, wie komt

1-RebelPeter met Rebel
2-Henkozzy met Borsten Met Wielen
3-HerryMarco met Raket
4-Rebellie met Rebel
5-Sander met Rebel
6-Hamkaas? en Hanneke
7-Rebel 450 en lady Rebel
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal,

Even een teken van leven. Als nico niet al te lang 's nachts moet werken gaan we proberen er rond 12.00 uur te zijn of is dat te laat?
groet van Ineke
 
Hallo allemaal,

Even een teken van leven. Als nico niet al te lang 's nachts moet werken gaan we proberen er rond 12.00 uur te zijn of is dat te laat?
groet van Ineke
prima 12 uur


Is vannacht mijn laatste nachtdienst gelukkig :Y
 
Laatst bewerkt:
Wordt nog een leuke opkomst!
Mocht ik wat later zijn zondag, dan komt dat hierdoor...

full


Eerst even terreinrijden/klunen. Is zo'n Rebel toch niet echt voor gemaakt.
Straat herinrichten, noemen ze dat. Duurt al een maand.
 
Voor zondag 14 april, komt

1-RebelPeter met Rebel
2-Henkozzy met Borsten Met Wielen
3-HerryMarco-Kim? met Raket
4-Rebellie met Rebel
5-Sander met Rebel
6-Hamkaas en Hanneke ?
7-Rebel 450 en lady Rebel
8-NIco-Ineke 57 ?

??????????
Goos-Lydia
Bydand met mannen
Zealot
ENZ.....
 
Laatst bewerkt:
Goos gaat het proberen in te plannen... maar mijn moeder viert die dag haar verjaardag.
Dus heel even kijken of het allemaal haalbaar is!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan