Honda Rebel (CMX250 + CMX450), deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
@PeterRO en voor wie 't nog niet weten: we treffen elkaar jaarlijks op het terras van Hotel Colombe, Buiten de Bruggepoort 3, Harderwijk. Aan 't eind van de Strandboulevard West is dat. Mooi uitzicht over 't water, zonnetje d'r bij: place to be!
 
Kan iemand mij/ons vertellen waar we zondag moeten zijn?????
Ik heb een aantal pagina's terug gekeken maar kan helaas niets 123 vinden.
Dank je.
 
henk, maak dr ff Bedekteborsten Met Wielen of Buik Met Wielen van want je kunt dan onder de radar door van de Bible Belt die als een wal om Harderwijk heen ligt ;)
@peterRO: ik opteer nog steeds voor de zwarte lederen baseball rebelpet ...;) gaat dat goedkomen, denk je?
 
Laatst bewerkt:
Voor zondag 14 april, komt

1-RebelPeter met Rebel
2-Henkozzy met Borsten Met Wielen
3-HerryMarco-Kim? met Raket
4-Rebellie met Rebel
5-Sander met Rebel
6-Hamkaas en Hanneke ?
7-Rebel 450 en lady Rebel
8-NIco-Ineke 57 ?

??????????
Goos-Lydia
Bydand met mannen
Zealot
ENZ.....


Jaja ik kom wel ff kijken! Zealot is wel van de partij
 
full

volgens mij is het hier, dat driehoekvormige terras. De GPS coordinaten staan erbij!
 
Laatst bewerkt:
Hoi allemaal, even een vraag.

Kan ik de benzinekraan van de 250 overzetten op de 450?
Hij kan niet op zijn reserve dan loopt de benzine er uit en een nieuwe is echt te duur.

Roept u maar.
 
@rebellie: ben weer vroeg, als steeds de laatste tijd ;) maar dat heeft alles met het ongeduld te maken, weer te kunnen rijden: weet je nog vroeger, die spanning die je voelde zo vlak voor Sinterklaas? Daar heeft het mee te maken.

Heb gisteren de beide rebels geprobeerd te starten. Mijn eigen Reb lukte wel, de Rebbie niet, want de accu was te leeg. Die ligt vannacht aan de druppellader, wie weet wil die ook nog mee.... maar ik kan natuurlijk maar op één rijden en dan kies ik nu al voor mn good old one, die reed prima even naar Doesburg gisteren.

Even wat anders: ik dacht dat het oldtimer belastingvoordeel gestopt was maar tot mijn genoegen en nog grotere verbazing is ook mijn reb alsnog belastingvrij, na 26 jaar, aldus schreef de RDW.

@peterRO: ik hoop dat het weer meewerkt dan zien we elkaar weer eens na lange tijd, jaren mag ik wel zeggen! Ik verheug me er op en duim er lustig op los.

@goos en lydia: zelfde geldt voor jullie: neem foto's mee als jullie kunnen komen van jullie nieuwe woonstek, want jullie moeten daar nu toch aardig thuis zijn *O*

@ouwe rucker: spreken we om half elf bij jou af voor n bak koffie en dan samen oprijden naar Harderwijk? weet je nog vorig jaar met die plensbui onderweg? zorg voor n waterdichte BMW bougiekap makker.... ;( anders wordt het weer duwen ... _O-

happy rebelriding tomorrow :] :] :]
 
Laatst bewerkt:
@rebellie: ben weer vroeg, Ben Mooi Wakker BMW, zal me Boerenkool Met Worst wezen :+ , als steeds de laatste tijd ;) maar dat heeft alles met het ongeduld te maken, weer te kunnen rijden: weet je nog vroeger, die spanning die je voelde zo vlak voor Sinterklaas? Daar heeft het mee te maken.

Heb gisteren de beide rebels geprobeerd te starten. Mijn eigen Reb lukte wel, de Rebbie niet, want de accu was te leeg. Die ligt vannacht aan de druppellader, wie weet wil die ook nog mee.... maar ik kan natuurlijk maar op één rijden en dan kies ik nu al voor mn good old one, die reed prima even naar Doesburg gisteren.

Even wat anders: ik dacht dat het oldtimer belastingvoordeel gestopt was maar tot mijn genoegen en nog grotere verbazing is ook mijn reb alsnog belastingvrij, na 26 jaar, aldus schreef de RDW.

@peterRO: ik hoop dat het weer meewerkt dan zien we elkaar weer eens na lange tijd, jaren mag ik wel zeggen! Ik verheug me er op en duim er lustig op los.

@goos en lydia: zelfde geldt voor jullie: neem foto's mee als jullie kunnen komen van jullie nieuwe woonstek, want jullie moeten daar nu toch aardig thuis zijn *O*

@ouwe rucker: spreken we om half elf bij jou af voor n bak koffie en dan samen oprijden naar Harderwijk? weet je nog vorig jaar met die plensbui onderweg? zorg voor n waterdichte BMW bougiekap makker.... ;( anders wordt het weer duwen ... _O-

@bydand: heje slaapkop... wakker worden en zit die mannen van je eens achter de broek :( want ik hoor alleen maar wat gerammel van je ... kom je nou wel of kom je nou niet? effe niet zo draaikonterig meer doen en gewoon toezeggen "ik kom!" :Y

@alle nieuwkomers: allemaal van harte welkom hier! neem je verhalen, je foto's, je boeken, je gadgets en niet te vergeten, je goeie humeur mee want we gaan er n gezellige boel van maken. Ik kijk er naar uit!

happy rebelriding tomorrow :] :] :]

oops ... had met mn dikke vinger op de smart een verkeerd icoontje aangetipt, dus lees de aangehaalde tekst door, die is veranderd ... grrrr

hier mijn laatste activiteit: ruimte maken voor komende rebelgerelateerde zaken ...
full


en nog een "zoek plaatje" ....
full


tot straks!

full


v.l.n.r. staand eerst: peterRO (Rebel 450 Owner), Rebelpeter, Donanthonio, Goos, Rebellie, ~Rob~,
op de knieën (jaja...eindelijk), v.r.n.l.: Bydand, Rebella en Lady Rebel 450
 
Laatst bewerkt:
@ouwe rucker: spreken we om half elf bij jou af voor n bak koffie en dan samen oprijden naar Harderwijk? weet je nog vorig jaar met die plensbui onderweg? zorg voor n waterdichte BMW bougiekap makker.... ;( anders wordt het weer duwen ... _O-

happy rebelriding tomorrow :] :] :]
Peter plensbui was voor twee jaar ;)
Samen oprijden zal tot mijn spijt niet gaan i.v.m. dat ik nog bij moeders langs moet om één en ander te doen en van daaruit richting Harderwijk ga.

tot dan
 
Laatst bewerkt:
GRRRRRRRRRRRRRRR, wij KUNNEN NIET komen.
Eindelijk hadden we eens een meeting kunnen bijwonen na lange tijd, we zagen er echt naar uit !!!!!
Vanmorgen beide accu's aangesloten na de winterstop.
Wilde ik die mooie rode 450 van José starten begon ik al wat benzine te ruiken.
Op zoek naar....de lekkage.
Wat blijkt, het benzinefiltertje is vergaan. En uiteraard heb je zo'n ding niet 123 bij de hand.
Ga jij toch alleen zegt ze tegen me....uuh NEE, samen uit is ook samen thuis.
Achterop bij mij wil ze niet, zou ik ook niet gedaan hebben.
HELAAS dus, baal er echt van.

Mijn lederen accessoires komen dus een volgende keer of men moet het snel willen hebben, dan kan ik ze tegen vergoeding opsturen.

De anderen VEEL plezier dan maar en plaats wat foto's van de meeting.
Groetjes Peter en José.
 
Hallo dames en heren,

Wij gaan het vandaag niet redden. :( had heel graag er bij geweest maar het is niet in te plannen met de rest van de bezig heden.

Hopelijk tot snel!
 
Ja dat was weer lekker rijden en goed toeven op het vertrouwde terras. De eerste echt mooie dag dit jaar hebben we eruit gepikt. Oude bekenden en weer nieuwe gezichten bij die nicknames. Duurt toch te kort, maar er komt nog een hele zomer...
Hier tot zojuist nog lekker buiten gezeten. Houwen zo!
Plaatjes:

full

Peter in actie metse Galaxy

full

En dat vliegtuig miste ons op een haartje..
 
Het was een prachtige meeting, luitjes! Met goed warm weer en weer twee nieuwe gezichten erbij: Sander en Zealot! De foto's staan hieronder!

full

full

full

full

full
full

full

full

full
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan