Den Bosch en omgeving Deel 13, we gaon karten k#t!

Wanneer gaan we nou eens karten?

  • Zaterdagavond 6 november

    Stemmen: 3 23,1%
  • Zondagmiddag 7 november

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zondag(voor)avond 7 november

    Stemmen: 8 61,5%
  • Ander weekend

    Stemmen: 2 15,4%

  • Totaal aantal stemmers
    13
Status
Niet open voor verdere reacties.
Mij lijkt een RSV 4 geniaal. Dikke V4 1000cc power en MotoGP geluid en het sturen van een 600. Daarnaast zou ik elke 1000 wel willen eigenlijk die er nu is :+ ZX10r, R1, RC8, 1198, F4, CBR1000RR.. bla bla bla :+ Maar ik denk dat m'n volgende een R6 2006 wordt.
 
Denk dat ik weer een nieuwe helm ga bestellen.
Heb weer een mooie gevonden en is nog lekker licht ook.

691_0.jpg
 
Denk dat ik weer een nieuwe helm ga bestellen.
Heb weer een mooie gevonden en is nog lekker licht ook.

[afbeelding]

Mag ik vragen waarom dan? Die je nu hebt is pas een paar maanden oud... zonde van't geld als ik dat mag zeggen.

De mijne gaat begin volgend jaar alweer 3 jaar mee, en vóór vier jaar (mits niet gebutst e.d) gaan ze tegenwoordig niet 'over de datum' hoor, ook vind ik hem gewoon passen bij m'n pak, daar niet van...

Vorige ging ook al 4 jaar mee voordat ik op me plaat ging met m'n RX, AGV Rossi 'Tricolore' Replica met van die boze ogen erop...

Helmen zijn ook niet bepaald goedkoop als ik eerlijk mag zijn. _O-
 
Laatst bewerkt:
@ martijn voor jou is het imo best goed koop om een helm aan te schaffen.
U heeft nodig.
Een speciekuip 150 liter
Een stuk touw van 0.5 m
Een boormachientje om 2 gaten te boren..

Want je kunt me niet vertellen dat er een helm bestaat voor die kop :P hahah

Btw wat gaan jullie kubo's haaarddd met da spammen.hahah

moguuuhh btw we gaan weer een dagje werken. En nu proberen om niet alles onder te kitsen,, (zieekkk)
 
je hebt toch 2 sokken? pak je gewoon de ander

De andere sok houd mijn vrouw angstvallig bij, om de kooplust van dr vent in de perken te houden. Normaal is het andersom _O-

Bij het kopen van een andere fiets ben ik net een vrouw. Moet natuurlijk wel een pakje erbij hebben dat er helemaal goed bij staat, en niet te vergeten leuke accesoires :$
 
Laatst bewerkt:
De andere sok houd mijn vrouw angstvallig bij, om de kooplust van dr vent in de perken te houden. Normaal is het andersom _O-

Bij het kopen van een andere fiets ben ik net een vrouw. Moet natuurlijk wel een pakje erbij hebben dat er helemaal goed bij staat, en niet te vergeten leuke accesoires :$


dus je staat een uur of 2 voor je spiegel voordat je de keus hebt gemaakt? zal ik deze zwart met rooiuh strepen pakken met dit zwarte pak of toch die zwarte met witte strepen en een paars pak hahahahahhahahahahha LOL _O-

trouwens op zoek naar een nieuwe? zo jah wat veur inne dan?
 
dus je staat een uur of 2 voor je spiegel voordat je de keus hebt gemaakt? zal ik deze zwart met rooiuh strepen pakken met dit zwarte pak of toch die zwarte met witte strepen en een paars pak hahahahahhahahahahha LOL _O-

trouwens op zoek naar een nieuwe? zo jah wat veur inne dan?

Heb deze week unne zwarte zx10r gekocht. Heb alleen een blauw met zwart pak wat er een beetje bij past :-). maar ook wat afgeschaafd is door een highsider @ circuit Zolder. Zou dus graag een pakkie willen kopen. Maar als ik een pak koop, moet ik ook handschoenen en laarzen hebben :).

Daarnaast moet ik zowiezo een nieuwe helm hebben gezien die goed gebutst is.

O ja en een stuurdemper is ook wel leuk om te hebben.

Het leven is af en toe zo ingewikkeld :-).

Groeten Falierke
 
Heb deze week unne zwarte zx10r gekocht. Heb alleen een blauw met zwart pak wat er een beetje bij past :-). maar ook wat afgeschaafd is door een highsider @ circuit Zolder. Zou dus graag een pakkie willen kopen. Maar als ik een pak koop, moet ik ook handschoenen en laarzen hebben :).

Daarnaast moet ik zowiezo een nieuwe helm hebben gezien die goed gebutst is.

O ja en een stuurdemper is ook wel leuk om te hebben.





Het leven is af en toe zo ingewikkeld :-).

Groeten Falierke


duur grapje da vallen en nieuwe motor aanschaffen.
het wor nog duurder als je alles ook in bijpassende kleur wil hebben LOL _O-
 
duur grapje da vallen en nieuwe motor aanschaffen.
het wor nog duurder als je alles ook in bijpassende kleur wil hebben LOL _O-

Dat zowiezo. Wat een beetje tupperware al kost :( . Gelukkig heeft een MF'er de fiets gekocht hoe deze erbij stond. Ben zelf totaal niet handig (IT'er he :)). Verlies wat ik nu geleden heb was ruim 2000 euro. Erg zonde van het geld natuurlijk, maar niks aan te doen. Heb daarentegen erg veel plezier beleefd aan het circuitrijden.
Nu het circuitrijden in de koelkast gezet, en weer lekker op de weg :]
 
Peer jij zou eens moeten kijken naar zo'n helm waar je het binnenwerk wat kunt oppompen.
Dan past ie misschien langer .......
Is ideaal als de rek er in komt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan