Den Bosch en omgeving Deel 13, we gaon karten k#t!

Wanneer gaan we nou eens karten?

  • Zaterdagavond 6 november

    Stemmen: 3 23,1%
  • Zondagmiddag 7 november

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zondag(voor)avond 7 november

    Stemmen: 8 61,5%
  • Ander weekend

    Stemmen: 2 15,4%

  • Totaal aantal stemmers
    13
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik stem niet mee.

Ik kom toch alleen kijken en meestal in het weekend kan ik niet :(
 
ff iedereen wakker maken
full
 
k*tzooi ik kan 7 november helemaal niet, ben dat met de tweeling neefjes van mn vriendin naar de dierentuin toe...
ff overleggen of we zaterdag de 6e kunnen en anders word het voor mij een ander weekend....
wil wel heel graag mee, ff iedereen leren rijden }) (kart regelmatig met goeie tijden :+ )


- Alae
- Dannyz750
- Corneoo
- Haringkje
- jammerr
- Jos
- Littleloony
- Mart (als kijkerT)
- Maurits
- MiT
- Peerke (als kijker)
- Pythoon
- Roedy87
- Walter (o.v)
- Furygan
- RuksterRikster
- Rob25
- Vriendin van Rob 25
- Vriendin van Roedy87
 
Laatst bewerkt:
k*tzooi ik kan 7 november helemaal niet, ben dat met de tweeling neefjes van mn vriendin naar de dierentuin toe...
ff overleggen of we zaterdag de 6e kunnen en anders word het voor mij een ander weekend....
wil wel heel graag mee, ff iedereen leren rijden }) (kart regelmatig met goeie tijden :+ )
we gaan gewoon de 7e.... :+
 
Ze geven dit weekend echt perfect weer aan (zelfs boven de 13 graden en zon) :) Hopelijk komt het uit dan wordt er nog even flink gereden aan het einde van het echte seizoen :)
 
Een tegenstrijdige situatie (weer wat geleerd). Maar met droog weer, zon en iets van 10-15 graden is het nog prima gummen hoor :Y Vanavond met racehandschoen en alleen een T-shirtje onder m'n pak gereden, in het begin was t fris maar toen ging het wel :X
 
Een tegenstrijdige situatie (weer wat geleerd). Maar met droog weer, zon en iets van 10-15 graden is het nog prima gummen hoor :Y Vanavond met racehandschoen en alleen een T-shirtje onder m'n pak gereden, in het begin was t fris maar toen ging het wel :X
Aha, nou verlul je je eigen!!
 
Aan 13 graden en perfect kon ik het al afleiden, maar ik wist niet dat een paradox tegenstrijdig betekende nee :+
 
over paradoxen gesproken.
Zit nu al even het debat te volgen.
NPO Politiek | NOS

Zou mooi zijn, misschien deze week nog een nieuwe camera, kan ik em mooi testen :9
ik heb nog flink gespit, maar kan de camera waarover ik het eerder had, niet terug vinden. :$

Maar ga je de externe mic. voor je huidige cam. niet eerst proberen :?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan