MF Gooi en Vechtstreek deel *87* Komkommertijd = Crosstijd!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee huiswerk voor me studie he... Moet voor de kerstvakantie een zelfreflectie portfolio afhebben... Daar gaat best nog wel wat tijd inzitten (kern kwaliteiten, sterke, zwakke punten, succesverhalen, grote/kleine ik, prof actie en ontwikkelplannen, persoonlijk activiteitenplan, en een introductie van jezelf.) Hoop werk dus.
 
Nee huiswerk voor me studie he... Moet voor de kerstvakantie een zelfreflectie portfolio afhebben... Daar gaat best nog wel wat tijd inzitten (kern kwaliteiten, sterke, zwakke punten, succesverhalen, grote/kleine ik, prof actie en ontwikkelplannen, persoonlijk activiteitenplan, en een introductie van jezelf.) Hoop werk dus.

Heb ik al. En geheel up-to-date. (netwerk was down.. gelijk alles gedaan dus. :+)
Is wel grappig. :)
 
ben autoloos weer nu,dealer heeft hem teruggenomen en ik was er zo blij mee hij heeft al 4x een week stilgestaan had gelukkig goede afspraken gemaakt.
nu weer op zoek naar een andere fiat 500
full
 
net proefles gehad :) wat is dat GAAF!! *O* *O* *O*

Alles ging lekker, geen 1x af laten slaan, lekker geoefend met slalommen etc, dus denk dat ik zsm de lessen ga bespreken :}
 
@ Teun: klote man succes met het vinden van een andere

@ frankyman: mooi dat het beviel, weer zat ook mee vandaag. Snel bespreken en beginnen :P
 
Leuk franky.... was idd heerlijk weer vandaag ook om te rijden he.

Jammer zeg teun, maar voila wel goed dat ze hem terug genomen hebben.
 
Sow weer thuis :) Werken viel nog best mee vandaag, toch jammer dat het zo wisselend kan zijn -O- Maar de oude bedrijfsbus is stickerloos en fiks gewassen en gepoetst! *D

@ Teun: Balen, mja als de auto evrder bevalt dan een zoeken die het beter doet! :)

@ Franky: Welkom bij de motorrijders *D :P Have fun ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan