MF Gooi en Vechtstreek deel *87* Komkommertijd = Crosstijd!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ah hier zitten jullie *D

Ik sluit me aan bij de lopers, 5 km eind van de middag met een zonetje. Heerlijk.

Coon: wat een toppers om je heen *O*
Girl: goed gegokt vanmorgen dus :Y , kop is er weer af -O-
Diddle: Succes en veel plezier morgen
Poik: wat een marteling die centen -O-
Tonny: sinqeucento kaduuk -O- klote man
Frank: virus virus *O*

Zo, spierpijn begint al te komen :')
 
Ah hier zitten jullie *D

Ik sluit me aan bij de lopers, 5 km eind van de middag met een zonetje. Heerlijk.

Coon: wat een toppers om je heen *O* Girl: goed gegokt vanmorgen dus :Y , kop is er weer af -O-
Diddle: Succes en veel plezier morgen
Poik: wat een marteling die centen -O-
Tonny: sinqeucento kaduuk -O- klote man
Frank: virus virus *O*

Zo, spierpijn begint al te komen :')


alleen die Diesel stelt teleur...lelijke overlopert is het!! :/


:P


Girl: Was idd druk jah! Wel wereldweer voor de motor!! Nou...op naar je tweede dagje dan maar.... ;)

Diddle: Veel plezier, succes und vanalles meer morgen op je eerste daggie! Zet 'm op he! :j

Corfreek: wanneer komt jouw kattie? ;) *O*

Bartje und Achi: Jongens jongens, er rijdt toch een bus!! :/ :')
 
Wáááát... jij ook al! Meelopert... :(

En ik doe altijd nog wel zo lief tegen je! '(


















:+ :P

forumsmiley240.gif




















:j
 
alleen die Diesel stelt teleur...lelijke overlopert is het!! :/


:P


Girl: Was idd druk jah! Wel wereldweer voor de motor!! Nou...op naar je tweede dagje dan maar.... ;)

Diddle: Veel plezier, succes und vanalles meer morgen op je eerste daggie! Zet 'm op he! :j

Corfreek: wanneer komt jouw kattie? ;) *O*

Bartje und Achi: Jongens jongens, er rijdt toch een bus!! :/ :')

Geen idee, kmoet eerst wat andere zaken in mn leven op orde hebben voor ik daar aan ga beginnen en soms ben ik niet zo vlug...tijd om eens wat gas te geven dus ;)
 
Thnx dear! :j

Edit: Al is het vergelijkbare pakket niet gratis, ik betaal nu voor het complete pakket voor 3 laptops € 54,95, bij Avira is dat 3 x 19,95 = € 59,85

Wat is een vergelijkbaar pakket? Heb je echt al die opties nodig?
 
G'avond :)

Weekendje weg met kids was leuk :Y In Efteling bij twee dingen lang moeten wachten, maar verder vielen de wachttijden reuze mee. Kids sliepen zodra we de snelweg op reden.

Ik ga bijlezen; op zoek naar een SV voor een SW :+
 
G'avond :)

Weekendje weg met kids was leuk :Y In Efteling bij twee dingen lang moeten wachten, maar verder vielen de wachttijden reuze mee. Kids sliepen zodra we de snelweg op reden.

Ik ga bijlezen; op zoek naar een SV voor een SW :+
Gaat erg leuk zo te horen allemaal samen *D Fijn zeg! :Y


@Coon; *D lieve ouders, geniet ervan!
@all; uhu, precies, ahh, etc etc... :W
 
Is dat zo? Ik lesde 1,5 uur per les?
Had mijn rijbewijs in 13 lessen.


bart, 1,5 uur?? als in anderhalf ?? of een uur en 50 minuten??

13 x 1,30 uur = 19 uur voor die tijd was dat normaal, dat kan je nu wel vergeten maare
13 x 1,50 uur = 24 uur ook normaal.

nu kan je dat echt vergeten , appels met peren vergelijken, helaas voor de nieuwe lessers
 
Wat is een vergelijkbaar pakket? Heb je echt al die opties nodig?
.... ehhh, beveiligd tegen virussen, spyware, phising, internet en emailbeveiliging en beveiliging thuisnetwerk. Dat laatste vind ik wel handig want hier zitten 4 laptops, een desktop een ps 3 en 2 pda's op het netwerk thuis, die ook wel eens 'vreemd' gaan op andere netwerken.

Misschien is het een illusie, maar het voelt goed, mede doordaat er nooit problemen zijn.

Ik ga iig dat Avira eens proberen! :Y
 
bart, 1,5 uur?? als in anderhalf ?? of een uur en 50 minuten??

13 x 1,30 uur = 19 uur voor die tijd was dat normaal, dat kan je nu wel vergeten maare
13 x 1,50 uur = 24 uur ook normaal.

nu kan je dat echt vergeten , appels met peren vergelijken, helaas voor de nieuwe lessers
Ikke 2 jaar geleden gehaald in 13lessen van 1u :9 Lekker belangrijk ook... gaat om het resultaat; :] Owja... theorie 0 fout _O-
 
Thnx dear! :j

Edit: Al is het vergelijkbare pakket niet gratis, ik betaal nu voor het complete pakket voor 3 laptops € 54,95, bij Avira is dat 3 x 19,95 = € 59,85

3x gratis is ZAT :+
en af en toe op de risico pc's (van je kids dus :+ ) www.malwarebytes.org draaien :Y

@Coon's Ouders: :} :} :}
@Watje 2.5: :') _O-
 
Idd, lekker belangrijk hoeveel lessen... Als je het maar in 1 keer haalt ^^ Afrijden als je er zelf klaar voor bent. Zelf auto, motor en beide theorietjes in 1 keer gehaald. Zo lastig is het niet. Als je maar in jezelf vertrouwd.

Maar goed... lekker naar bedje zo... nog ff boekkie lezen en dan nog ff vechten kijken. Slaap lekker straks allemaal :W
 
~En mag ik me daarbij aansluiten.... eerste werkdagje hier na het zwangerschapsverlof... Mijn god wat was ik blij dat ik met de motor was. Had Kato's Adventure mee om half zeven vanochtend. Toen ging het nog redelijk, maar twee a drie kilometer file... Maar de terugweg :o

A12 stond vast vanaf de IKEA richting aansluiting A27, daar kreeg je de melding dat zowel de A28 als de A27/A1 ramvol stond... al met al drie kwartier heb ik erover gedaan om thuis te komen.... met de motor!!! Had er niet aan moeten denken om dat met de auto te doen. Wat een ellende!


Raad eens wie er met de auto was en vanuit Woerden kwam... B|
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan