MF Gooi en Vechtstreek deel *87* Komkommertijd = Crosstijd!

Status
Niet open voor verdere reacties.
bart, 1,5 uur?? als in anderhalf ?? of een uur en 50 minuten??

13 x 1,30 uur = 19 uur voor die tijd was dat normaal, dat kan je nu wel vergeten maare
13 x 1,50 uur = 24 uur ook normaal.

nu kan je dat echt vergeten , appels met peren vergelijken, helaas voor de nieuwe lessers

Ander half uur. :Y Half uur theorie/slap lullen :'), uurtje rijden.
Maar lekker belangrijk, het echte leren kwam erna... zeker voor mij. ;)

Heb ondertussen 4 jaar mijn rijbewijs. *O* En al bijna 100.000 km gereden. Waarvan toch wel de helft in het buitenland.

'Oude' pic.. gemaakt tijdens mijn AVB (uitwijk). :)

uitwijk.jpg
 
Laatst bewerkt:
*O* Nááf! *O*


Lessert: leuk he! *D S5: brrrr -O- Droomvlucht :') en dat liedje gaat ook 5 weken niet meer uit je kop _O- Jazz: sterkte met je plan :Y Teun: Zonde, hopen dat de volgende niet door een stagiaire in elkaar gezet is B| Mieg: *O* vast wat vergeten maar vergeeft u mij! :X
:^




Onverwachte meevallert: Hyperweek, nokvol muziek en repetities, belt mijn moeder ineens: "Jah, je vader en ik hebben besloten dat we je de hele week niet willen zien!" Werk bij mijn ouders dus ineens weekie vrij!!!!! *D TE lief weer *O* *O* *O* *O* *O* *O* hebben die arme mensen ook een weekie rust :')
Ey, da's een mooie meevallert ;)
Volgens mij kun je die rust ook wel gebruiken voor een goed voorbereiding :Y














:^ ook vast met de SW van WB die in de maak in=s :P
Alles gelezen, maar nu nog reageren... :N










Wij hebben iig een goed weekend gehad.
Voel me dan weer ff 10 jaar als ik daar rondloop *O*
 
Heb zelfs met lesblokken van 4 uur meer dan 3 maanden nodig gehad om m'n A'tje te halen. Ben wel echt een natuurtalent. :')

Daartussen ook wel even een pauze gehad, vrij lang. Maar dan nog heeft het heel lang geduurd. :/
Klinkt alsoaf er in die tijd een nieuw record gevestigd is?> :')
 
SW:

S5 heeft zijn anatomie-lessen van vroegah kunnen gebruiken :o :/ ; de poes van JJ is nat geworden :P (of was het een fret? Ik weet het echt niet meer); en ze twijfelt of er meer haar af moet :+ (ik vind dit model juist leuk :Y ); CorFreek voelt zich hier thuis :/ :P ; nieuwe Tiger -O- ; Michiel was op tijd wakker :o ....voor niets _O- :j ; Lankho wacht tot hij het zwaar gaat krijgen :) ; JJ en Girl moesten vandaag weer aan de bak; Diddle morgen weer (sterkte!); Teun zijn auto stuk -O- ; geneuzel over virusremmers :P ; Franky is om :] ; Coon kan zich concentreren op de topsport eind deze week :} *O* ; Poik nog geen poet -O- ; Watje2,5 :') en we gaan allemaal opscheppen over aantal benodigde lessen (helaas: ik had volgens mij 20 lessen en 1 fout in theorie, dus mij hoor je niet :N ).
 
SW:

S5 heeft zijn anatomie-lessen van vroegah kunnen gebruiken :o :/ ; de poes van JJ is nat geworden :P (of was het een fret? Ik weet het echt niet meer); en ze twijfelt of er meer haar af moet :+ (ik vind dit model juist leuk :Y ); CorFreek voelt zich hier thuis :/ :P ; nieuwe Tiger -O- ; Michiel was op tijd wakker :o ....voor niets _O- :j ; Lankho wacht tot hij het zwaar gaat krijgen :) ; JJ en Girl moesten vandaag weer aan de bak; Diddle morgen weer (sterkte!); Teun zijn auto stuk -O- ; geneuzel over virusremmers :P ; Franky is om :] ; Coon kan zich concentreren op de topsport eind deze week :} *O* ; Poik nog geen poet -O- ; Watje2,5 :') en we gaan allemaal opscheppen over aantal benodigde lessen (helaas: ik had volgens mij 20 lessen en 1 fout in theorie, dus mij hoor je niet :N ).

20 is toch netjes? :)
Leuk samengevat trouwens. _O-
 
Laatst bewerkt:
@lessen: uiteindelijk 12 omdat ik er nog 2 extra genomen had want ik vond het rijden zo leuk... :$
 
pakket wat ik wil gaan doen bestaat uit 16 lessen, dan de examens nog etc ;)

Volgens de instructeur gaat dat wel lukken, en btw ik had mijn auto rbw in 21 lessen terwijl het gemiddelde nu rond de 30-40 ligt :z
 
pakket wat ik wil gaan doen bestaat uit 16 lessen, dan de examens nog etc ;)

Volgens de instructeur gaat dat wel lukken, en btw ik had mijn auto rbw in 21 lessen terwijl het gemiddelde nu rond de 30-40 ligt :z

40? Dat zou je ook niet zeggen als je de automobilisten elke ochtend bezig ziet. :+
 
tis toch echt zo :+ pa van maatje van me heeft een rijschool, en daar hoor je af en toe verhalen van... mensen die na 20 lessen nog niet kunnen schakelen :z

Maar mensen ik kruip onder de wol :W :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan