MF Gooi en Vechtstreek deel *87* Komkommertijd = Crosstijd!

Status
Niet open voor verdere reacties.
:/ lessen........ al weer 20 jaar geleden, in Noord Holland 2 dagen intern gezeten, derde dag afrijden.


Stan: goeie dienst

Hier de luiken dicht :W
 
SW:

S5 heeft zijn anatomie-lessen van vroegah kunnen gebruiken :o :/ ; de poes van JJ is nat geworden :P (of was het een fret? Ik weet het echt niet meer); en ze twijfelt of er meer haar af moet :+ (ik vind dit model juist leuk :Y ); CorFreek voelt zich hier thuis :/ :P ; nieuwe Tiger -O- ; Michiel was op tijd wakker :o ....voor niets _O- :j ; Lankho wacht tot hij het zwaar gaat krijgen :) ; JJ en Girl moesten vandaag weer aan de bak; Diddle morgen weer (sterkte!); Teun zijn auto stuk -O- ; geneuzel over virusremmers :P ; Franky is om :] ; Coon kan zich concentreren op de topsport eind deze week :} *O* ; Poik nog geen poet -O- ; Watje2,5 :') en we gaan allemaal opscheppen over aantal benodigde lessen (helaas: ik had volgens mij 20 lessen en 1 fout in theorie, dus mij hoor je niet :N ).


Thanks en :}

En ik had ook veel lessen maar van elke minuut genoten :Y

Ow..en Diddle: succes morgen!!
 
Mogguh :W

Ghehe @ namen, en ik vond mijn naam soms al stom :')

@ SW van WB: Thnx weer :P denk ik :+

@ X: zo te zien de hele nacht door gehaald! *O*

@ Diddle: Succes en plezier vandaag!! *O*


Sow eten en zwarte bus verder afpoetsen. :)
 
Klinkt alsoaf er in die tijd een nieuw record gevestigd is?> :')

Uhu. :')

Van Februari tot eind Augustus bezig geweest. Daartussen wel een hele tijd niet gereden, maar dan nog. :') Heeft me toch een goede 40 uur van de straat gehouden. Of juist erop. :')

blocks_image_0_1.png
 
Laatst bewerkt:
Mogguh :W

@ maffe namen _O- Sommige ouders :N |(
 
Laatst bewerkt:
Mogguh! :Z

Sommige ouders :N (al vind ik Stanley Messie dan wel weer leuk, maar toch..)

Truste Poik, werkze all! :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan