Diverse ZX-10R '04-'05 onderdelen!

KawaNinja46

MF'er
18 dec 2004
226
0
Laarne
Zo hebben ik onder meer te koop:

- stuudemper Hyperpro in in zeer goede staat (199€) VERKOCHT!

- ZX-10R 2005 Schademotor en dus in zeer slechte staat (2000€) VERKOCHT!

- ZX-10R '04-'05 Seat cover, Nieuw! (50€) VERKOCHT!

- ZX-10R '04-'05 gespoten groene polyester racekont met schade, nummerplaathouder,achterlicht,undertail,steunrubber (50€) VERKOCHT!

- ZX-10R '04-'05 gespoten blauwe polyester racekuipen set in zeer goede staat met nummerplaathouder,achterlicht,undertail (300€) - ZX-10R '04-'07 1 remschijf ILEX, nieuw, (50€)

- ZX-10R '04-'? 2 remschijven (origineel), in zeer goede staat (199€)

- ZX-10R '04-'05 Wilbers achterschokbreker in zeer goede staat (299€)

- ZX-10R '04-'05 kettingset (50€)

- ZX-10R '04-'05 instrumentarium/dashboard/tellerpartij met slechts 5.000km op! (200€) VERKOCHT!

Verder nog een Michelin Pilot Power 2CT voorband , stevig gebruikt (40€), een Pirelli Super Corsa achterband maat 180 ook al stevig gebruikt (50€)

Een GSX-R 600/750 K6/K7 seat cover (zwart) in zéér goede staat (50€)

Voor meer info en foto's van alle onderdelen, aarzel aub niet om mij te mailen !!
Ik zal snel foto's doorsturen en vragen beantwoorden!


Grtz,
Gilles!
 
Laatst bewerkt:
Als Ghost nou afhaakt, heb ik wel interesse in je cover. Althans, afhankelijk van de staat, kleur en merk (origineel Kawasaki). :Y
 
Als Ghost nou afhaakt, heb ik wel interesse in je cover. Althans, afhankelijk van de staat, kleur en merk (origineel Kawasaki). :Y


als Ghost afhaakt ben jij #1 op de lijst ;)

Staat : nieuwstaat (is nog nooit gebruikt. Vlak na mijn bestelling ben ik gecrashed dusjah.. heb hem nooit kunnen gebruiken en is dus splinternieuw)
Kleur : zwart
Merk: piraat (onderscheid met origineel is er niet te vinden volgens mij)

Grtz
 
Zo hebben ik onder meer te koop:

- stuudemper Hyperpro in in zeer goede staat (199€)

- ZX-10R 2005 Schademotor en dus in zeer slechte staat (2000€)

- ZX-10R '04-'05 Seat cover, Nieuw! (50€)

- ZX-10R '04-'05 gespoten groene polyester racekont met schade, nummerplaathouder,achterlicht,undertail,steunrubber (50€) VERKOCHT!

- ZX-10R '04-'05 gespoten blauwe polyester racekuipen set in zeer goede staat met nummerplaathouder,achterlicht,undertail (300€)

- ZX-10R '04-'07 1 remschijf ILEX, nieuw, (50€)

- ZX-10R '04-'? 2 remschijven (origineel), in zeer goede staat (199€)

- ZX-10R '04-'05 Wilbers achterschokbreker in zeer goede staat (299€)

- ZX-10R '04-'05 kettingset (50€)

- ZX-10R '04-'05 instrumentarium/dashboard/tellerpartij met slechts 5.000km op! (200€)

Verder nog een Michelin Pilot Power 2CT voorband , stevig gebruikt (40€), een Pirelli Super Corsa achterband maat 180 ook al stevig gebruikt (50€)
Een GSX-R 600/750 K6/K7 seat cover (zwart) in zéér goede staat (50€)

Voor meer info en foto's van alle onderdelen, aarzel aub niet om mij te mailen !!
Ik zal snel foto's doorsturen en vragen beantwoorden!


Grtz,
Gilles!

toevallig nog clippons over
 
Mooi spul, helaas te weinig doekoe. Misschien helpen plaatjes bij de verkoop...De stuurdemper, is dat de CSC of de FSC versie?

Groeten Falierke
 
Laatst bewerkt:
Mooi spul, helaas te weinig doekoe. Misschien helpen plaatjes bij de verkoop...De stuurdemper, is dat de CSC of de FSC versie?

Groeten Falierke

Ik zou even moeten kijken maar dat was de CSC als ik mij niet vergis.
Hij is nog niet met 100% zekerheid verkocht. Pas als ik het geld op m'n rekening heb staan trek ik die streep erdoor ^^
Er is reeds een koper maar deze is nog niet zeker of hij gaat passen (zit met een speciaal hoog stuur vandaar) en als hij niet past kan je zeker bij hem terecht voor de stuurdemper dan. ;-)

Trouwens wat bedoel je met "doekoe"?
 
Laatst bewerkt:
Ik zou even moeten kijken maar dat was de CSC als ik mij niet vergis.
Hij is nog niet met 100% zekerheid verkocht. Pas als ik het geld op m'n rekening heb staan trek ik die streep erdoor ^^
Er is reeds een koper maar deze is nog niet zeker of hij gaat passen (zit met een speciaal hoog stuur vandaar) en als hij niet past kan je zeker bij hem terecht voor de stuurdemper dan. ;-)

Trouwens wat bedoel je met "doekoe"?

Centen, geld :). lang leve def rymz of hoe heet ie ook alweer. Heb mijn 10 net gekocht dus mijn spaarpot is leeg. Maar zo te zien genoeg animo ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan