Bags connection Speedpack

Status
Niet open voor verdere reacties.

Spete

MF veteraan
7 aug 2007
2.194
0
Wicklow, Ireland
Te koop aangeboden:

Bags connection Speedpack

Erg veel ruimte, perfect voor langere ritten. De beide zijtassen kunnen ook voor korte ritten worden gebruikt.

Behalve wat je ziet, zitten er standaard ook nog plastic binnenzakken in. Deze houden de inhoud goed droog, zelfs een laptop in een stortbui heb ik gemerkt.

De set is tweemaal gebruikt als geheel, de onderste zijtassen een paar keer vaker.

Van de bovenste set is een van de haken gebroken, dit heb ik vervangen voor een paar tie-rips. Erg stevig, zoniet nog steviger dan het origineel. Het heeft een rit van 1000 km overleefd en heeft verder geen invloed op de werking van de tassen.

5113705541_af960840a1_b.jpg


5114306036_06b8996909_b.jpg


5113702615_dc6fb6dfcd_b.jpg


Prijs: vanaf 150 euro
 
Jazeker. Ik kan zo te zien geen PB sturen helaas....
Kan ik dat ergens instellen ofzo? Ik heb net even op de website gekeken van bags connection en ik ben bang dat deze tassenset niet gaat passen op mijn motor (honda cbf600na 2004-2007). Bij de cbf500 staat dat er een wide model op moet en aangezien mijn kont (volgens mij) identiek is aan die van de cbf500 zal dit waarschijnlijk niet passen. Wel een mooie set verder!
 
Denk dat je dat ergens in je profiel moet instellen.

Qua set: tja, de enige mogelijkheid om het zeker te weten is een test. Weet niet of je ergens in de buurt van Eindhoven woont...
 
Nee dat is het probleem ook een beetje, woon in Amersfoort.. En om nou misschien een keer voor niks op en neer te rijden zie ik ook niet zo zitten:) Zeker niet gezien er op de website al staat dat je een wide versie moet hebben voor dat type motor.
 
Dan houdt het inderdaad even op. Ik vraag me wel af, in hoeverre de achterkant van jou motor breder is dan de Tuono overigens.....
 
KickerdeKickerdeKickerdeKickerdeKickerdeKickerdeKickerdeKickerdeKickerdeKickerdeKickerdeKickerdeKickerdeKickerdeKickerdeKickerdeKickerdeKickerdeKickerdeKickerdeKickerdeKickerdeKickerdeKickerdeKickerdeKickerdeKickerdeKickerdeKickerdeKickerdeKickerdeKickerdeKickerdeKickerdeKickerdeKickerdeKickerdeKickerdeKickerdeKickerdeKickerdeKickerdeKickerdeKickerdeKickerdeKickerdeKickerdeKickerdeKickerdeKickerdeKickerdeKickerdeKickerdeKickerdeKickerdeKickerdeKickerdeKickerdeKickerdeKickerde................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................Kick
 
KickerdeKickerdeKickerdeKickerdeKickerdeKickerdeKickerdeKickerdeKickerdeKickerdeKickerdeKickerdeKickerdeKickerdeKickerdeKickerdeKickerdeKickerdeKickerdeKickerdeKickerdeKickerdeKickerdeKickerdeKickerdeKickerdeKickerdeKickerdeKickerdeKickerdeKickerdeKickerdeKickerdeKickerdeKickerdeKickerdeKickerdeKickerdeKickerdeKickerdeKickerdeKickerdeKickerdeKickerdeKickerdeKickerdeKickerdeKickerdeKickerdeKickerdeKickerdeKickerdeKickerdeKickerdeKickerdeKickerdeKickerdeKickerdeKickerdeKickerde................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................Kick
Ik ben er op zoek naar..... ben alleen bang dat deze niet past op mn fz1.
Ik moet een wide hebben denk ik
 
Gave set...zit er aan te denken voor mijn cbr600rr...even kijken op de motorbeurs, en wellicht daarna een afspraakje :) (woon ook in ehv)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan