Wie heeft er een Ducati M O N S T E R ** Deel 25 **

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goede morgen allemaal,

kennen we toevallig iemand met roads dempers op zijn of haar monster?
Vind deze persoonlijk wel heel mooi:
[afbeelding]
[afbeelding]

Ik ben benieuwd naar de kwaliteit en het aantal dB wat de dempers uitstoten.


En ja ik vind hoge dempers wel mooi ;)

das idd wel erg mooi! Veel mooier als die Arrows die je tegenwoordig zoveel ziet :+ :)
 
Dymag achterwiel van marktplaats binnen..
tering wat is dat ding licht.
denk dat er een diablo rosso op gaat ach we zien wel.
Ook al Dymag :X

Heb gelukkig geen dochter(s)..... *O* -O- *O* -O- *O*
Zolang Achmetmayonaise uit de buurt blijft zie ik geen "probleem" met dochters ;)

Circuitdagje, altijd leuk als er een dame met je naam je plek wijst ! [afbeelding]
En nog met het donkerste haar ook *O*

ik ga straks lekker een paar muziekwinkels langs, kijken welke mooie basgitaar ik ga kopen als ik mn monster heb verkocht :+
Jij gaat helemaal geen Monster verkopen ... reservebelg :(
of toch :?
 
ik ga straks lekker een paar muziekwinkels langs, kijken welke mooie basgitaar ik ga kopen als ik mn monster heb verkocht :+


Zou gewoon m'n zadel verkopen...kun je wel een maandje van leven :Y (althans......in Zeeuws-Vlaanderen _O- )

Of anders maak je gewoon klein geld van die plastic wielen; vast en zeker dat er wel een gek te vinden is die er 1500 voor geeft met achterlaten van z'n eigen Marchesini's..... ;)
 
Zou gewoon m'n zadel verkopen...kun je wel een maandje van leven :Y (althans......in Zeeuws-Vlaanderen _O- )

Of anders maak je gewoon klein geld van die plastic wielen; vast en zeker dat er wel een gek te vinden is die er 1500 voor geeft met achterlaten van z'n eigen Marchesini's..... ;)



He! het is duur leven hoor hier in zeeuws-vlaanderen, kom iedere maand weer niet uit met m'n salaris....



Naja kan natuurlijk ook andere oorzaken hebben :+
 
Zou gewoon m'n zadel verkopen...kun je wel een maandje van leven :Y (althans......in Zeeuws-Vlaanderen _O- )

Of anders maak je gewoon klein geld van die plastic wielen; vast en zeker dat er wel een gek te vinden is die er 1500 voor geeft met achterlaten van z'n eigen Marchesini's..... ;)
bij MTE zijn er weggegaan voor 1500 met zgan PP 2CT erop :Y
Ik heb er zelf naast gepakt |( ;(
 
Zou gewoon m'n zadel verkopen...kun je wel een maandje van leven :Y (althans......in Zeeuws-Vlaanderen _O- )

Of anders maak je gewoon klein geld van die plastic wielen; vast en zeker dat er wel een gek te vinden is die er 1500 voor geeft met achterlaten van z'n eigen Marchesini's..... ;)
:? Dennis zat destijds op 800 met achterlaten van z'n eigen Marchesini's als ik het wel heb :Y
Als de rest van die Monster van hem aan die Marchesini's vast zit ... wil ik er wel over denken O-)
 
Goede morgen allemaal,

kennen we toevallig iemand met roads dempers op zijn of haar monster?
Vind deze persoonlijk wel heel mooi:
[afbeelding]
[afbeelding]

Ik ben benieuwd naar de kwaliteit en het aantal dB wat de dempers uitstoten.


En ja ik vind hoge dempers wel mooi ;)


Ik houd ook wel van hoge dempers maar vind deze erg kort dus niet zo mooi :N
 
Vraag de monster gaat voor een tijdje op stal... Nu heb ik te horen gekregen dat het goed is om een goedje (tuneup) bij mijn bezine te gooien en ff te laten draaien..Iemand hier ervaring mee
 
Laatst bewerkt:
Vraag de monster gaat voor een tijdje op stal... Nu heb ik te horen gekregen dat het goed is om een goedje (tuneup) bij mijn bezine te gooien en ff te laten draaien..Iemand hier ervaring mee


Zou dat er eerder ingooien als ik weer ging rijden het wel verstandig om de motor af te tanken voordat je hem wegzet zeker met een stalen tank :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan