te koop div onderdelen kawa 600 cc 1997

FabianR6

MF veteraan
21 dec 2005
1.738
0
Geachte Heer / Mevrouw,

Hierbij bied ik diverse onderdelen voor een kawa 600 cc uit 1997. Zie foto

o.a.

setje Lange rem en koppelingshendels)
setje korte rem en koppelingshendels)
voetsteuntjes (verkocht)
remblokken

Wegens verkoop motor zijn de onderdelen overbodig dus doe een bod en we komen er vast uit.

MVG

Fabian
full
 
Laatst bewerkt:
doe een bod wat ik kan accepteren :) komen er vast wel uit.....
 
Laatst bewerkt:
Oké, bod van 10euro.
Mocht je dat wat vinden - dan ben ik nog wel nieuwsgierig naar de maten, mijn kawa heeft 150cc meer en is 3 jaar jonger.
 
Oké, bod van 10euro.
Mocht je dat wat vinden - dan ben ik nog wel nieuwsgierig naar de maten, mijn kawa heeft 150cc meer en is 3 jaar jonger.

voor 10.00 euro mag je ze ophalen......en welke maten zou je willen weten? Dan kan ik morgen voor je kijken...

Hoor het graag van je.

Groetjes Fabian
 
Laatst bewerkt:
Deze maten...dus de dikte waarmee hij tussen de originele opnemers van de schertsplaat gaat komen, en de diameter van de spie die er door gaat.
full
 
Deze maten...dus de dikte waarmee hij tussen de originele opnemers van de schertsplaat gaat komen, en de diameter van de spie die er door gaat. [afbeelding]


oke...ga het nakijken voor je......ik kan ze pas morgen voor jou bekijken.....

Groet

Fabian
 
dan maar zo de maten

De langte is totaal 12 cm
Het gat heeft een diameter van 1.3 cm
de totale breedte is 2.1 cm

En de afstand tussen de gaten is 1cm
 
Laatst bewerkt:
pfdjes kun je niet zomaar uploaden. Mailen wil wel, zou je hem naar mijn mail willen sturen? Staat wel in mijn profiel.
 
Mail ontvangen, danku. Loopt hier ook niet zo snel omdat de motor 200km verderop in winterstalling staat - als het goed is krijg ik morgen bericht of het past.
 
Mail ontvangen, danku. Loopt hier ook niet zo snel omdat de motor 200km verderop in winterstalling staat - als het goed is krijg ik morgen bericht of het past.


helemaal goed hoor...ja groot gelijk....de motor lekker warm binnen :)
 
En????.....................
Duurde even :+

Ik heb dezelfde maten, in ieder geval qua breedte. Meer info lukte telefonisch niet.
Verstuur je ze ook? Past vast wel in een leuk envelopje. Tenzij je natuurlijk vlakbij Gorinchem woont.
~[edit] je woont in Rotterdam, verzenden heeft alsnog mijn voorkeur ;)
 
Laatst bewerkt:
Duurde even :+

Ik heb dezelfde maten, in ieder geval qua breedte. Meer info lukte telefonisch niet.
Verstuur je ze ook? Past vast wel in een leuk envelopje. Tenzij je natuurlijk vlakbij Gorinchem woont.
\[edit] je woont in Rotterdam, verzenden heeft alsnog mijn voorkeur ;)


Hoi Richard,

Verzenden is geen probleem....zoek ik een net envelopje met bubbeltjes.......weet jij toevallig wat de verzendkosten daarvoor zijn?

Groet,

Fabian
 
Laatst bewerkt:
:? :N geen mail binnen

Qua verzendkosten gok ik op 4 postzegels / +/- 2euro, maar weet natuurlijk niet precies wat de steuntjes wegen.


oke vreemd....is toch r1x1@hotmail.com ???

geen idee.....zijn de kosten niet meer dan 2 euro betaal ik ze anders zijn ze voor eigen rekening

Gr Fabian
 
oke vreemd....is toch - ???

geen idee.....zijn de kosten niet meer dan 2 euro betaal ik ze anders zijn ze voor eigen rekening

Gr Fabian

Ik zie de fout denk ik al. Het is rlx, met de L van Leo.
RLX1 dus.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan